Alweer? Dit is me al in geen tijden gebeurdquote:
Fout van mijn kant. Ik probeerde een opmerking te plaatsen op jouw opmerking dat het een "het gaat het niet worden dag" gaat worden.quote:Op zondag 26 april 2009 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alweer? Dit is me al in geen tijden gebeurd
quote:Op zondag 26 april 2009 13:38 schreef MaJo het volgende:
heb al jaren geen bril meer sinds ik hem kwijtgeraakt ben in een weiland![]()
avond mogguhquote:
Koopzondag in Utrecht wellicht? Of moet je ze laten maken?quote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef MaJo het volgende:gister vergeten vloeistof bij mijn lenzen te doen, die zijn nu dus mooi uitgedroogd
en het was mijn laatste setje dus nu ben ik blind
dit gaat volgens mij zo'n 'gaat hem niet worden' dag zijn
Damn, dat zou ik dan maar doen jaquote:Op zondag 26 april 2009 13:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
avond mogguh
Pff, ik moet toch echt eens gaan slapen. Over 6 uur gaat mijn wekker weer.
Ah dat bedacht ik me later ookquote:Op zondag 26 april 2009 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fout van mijn kant. Ik probeerde een opmerking te plaatsen op jouw opmerking dat het een "het gaat het niet worden dag" gaat worden.
Misschien wel jaquote:Op zondag 26 april 2009 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zelfde weiland waar die koe staat die laatst zo luidruchtig was?
Ik ga het zo maar eens proberen.quote:
Geen koopzondag en heb ze via de opticien. Misschien morgen toch maar wat brakke lenzen kopen want dit schiet echt niet opquote:Op zondag 26 april 2009 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koopzondag in Utrecht wellicht? Of moet je ze laten maken?
Wie weet!quote:Op zondag 26 april 2009 13:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien wel jawilde de koe me vertellen dat ze mijn bril had gevonden
Kruidvat heeft brillen voor ¤1.95quote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen koopzondag en heb ze via de opticien. Misschien morgen toch maar wat brakke lenzen kopen want dit schiet echt niet op
Mehehequote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie weet!"Mooooeeeee" is natuurlijk makkelijk te verwarren met "Maaajoooo"
Dat werkt prima.quote:Op zondag 26 april 2009 13:38 schreef MaJo het volgende:
heb er alsnog vloeistof bij gedaan en hoop dat ze later weer werken maar ik vrees het ergste
Leesbrillenquote:
Ohquote:Op zondag 26 april 2009 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leesbrillenik moet een - bril hebben helaas
Helemáál geen koopzondag daar?quote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen koopzondag en heb ze via de opticien. Misschien morgen toch maar wat brakke lenzen kopen want dit schiet echt niet op
Ik heb ook altijd een piano gewildquote:Op zondag 26 april 2009 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zou willen dat ik dit kan/ken/ zou kunnen !
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
I love youtube
Via de SGP?quote:Op zondag 26 april 2009 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik probeer net online kaartjes te kopen maar die link werkt niet. Ik heb een vermoeden dat het bestelscript op zondag dicht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |