abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:30:53 #1
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_68337339
Ik weet niet hoe of waarom, maar sinds een tijd sta ik op de maillijst van de Afrikaner Volks Partij (AVP).

Nu is daar op het eerste oog niets mis mee. Immers, TS:

• Heeft niets tegen Afrikaners
  • Heeft in het algemeen niets tegen het volk
  • Mag altijd graag van de partij zijn

Echter, het betreft hier de partij van een stel Zuid-Afrikaners. En dan het type die Mandela het lieft met een enkeltje naar Robbeneiland zou sturen, niets tegen Zwarte medelanders heeft zolang ze in hun townships blijven en de ‘Slegs vir Blankes’-bordjes netjes opgepoetst op zolder heeft liggen ‘voor het geval dat’.

Zie hier met wat voor mailtjes zij mij trachten te verblijden en informeren:

Inderdaad, dat zijn een boel ‘Mediaverklarings’. Hoewel ik nog nooit een verklaring van de AVP in de media ben tegengekomen, blijven zij deze dapper naar mij sturen.

Even voor de beeldvorming: dit is hoe zo’n mediaverklaring eruit ziet:

En – om jullie een beeld te geven van de inhoud van deze persberichten – hieronder een mooi fragment. Doe een intellectueel, probeer het gewoon te lezen en vraag niet om een samenvatting:
    quote:
    Hy het ‘n swart pa van Keniaanse oorsprong en ’n blanke ma (…). In Suid- Afrika sou hy as ‘n Kleurling bekendgestaan het. Maar wat meeste kiesers nie besef nie is dat hy ‘n pion is van die Sionistiese geldmagte wat hom reeds omgekoop het om hulle agenda in Amerika en dwarsoor die wêreld te bevorder. In daardie opsig sal Obama selfs verder gaan as Bush en sal die verandering wat die Amerikaners na smag, nie plaasvind nie. Inteendeel.

Obama is trouens gevaarliker as Bush en McCain omdat hy vir sy miljoene swart aanhangers verandering belowe het; iets wat hy nie by magte is om te laat plaasvind nie, omdat verandering nie van hom afhang nie, maar van sy Sionistiese beheerders. Dit gaan nie gebeur nie en is die moontlikheid daar dat Obama die slagoffer gaan word van nog ‘n sluipmoord-aanslag op ‘n president van die VSA. Daardie moontlikheid sal vergroot indien Obama hom wil losruk van sy Sionistiese beheerders en veral indien hy nie hulle agenda wil volg om oorlog te verklaar teen Iran in die Midde-Ooste nie.

Die miljoene Amerikaners wat gaan stem het in hierdie presidentsverkiesing is nogeens mislei deur die Sioniste wat agter die skerms beide kandidate beheer het en wat sal sorg dra dat hulle diaboliese en destruktiewe agenda verder voortgesit word.

Dat die VSA se vernietigende integrasiebeleid reeds op hierdie stadium ‘n swart president opgelewer het behoort enige nasionalis tot groot kommer te stem. ‘n Swart golf is besig om oor die wêreld te spoel en die Sioniste is die enigstes wat hieruit enige voordeel gaan trek.
  • ¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
      vrijdag 24 april 2009 @ 14:35:09 #2
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_68337477
    Als ze nou eens fatsoenlijk nederlands leren kunnen ze zo hier naartoe migreren en zich aansluiten bij de NVU .
    pi_68337525
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 14:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    Als ze nou eens fatsoenlijk nederlands leren kunnen ze zo hier naartoe migreren en zich aansluiten bij de NVU .
      vrijdag 24 april 2009 @ 14:42:32 #4
    246584 Ensaf
    IK DACHT HET NIET.
    pi_68337689
    ¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
      vrijdag 24 april 2009 @ 14:44:36 #5
    191281 Gupje
    straatsoldaat
    pi_68337773
    Afrikanen
    Blub
      vrijdag 24 april 2009 @ 14:45:10 #6
    77130 star_gazer
    Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
    pi_68337794
    Mooie taal
    "End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
    -
    [b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
    Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
    pi_68337846
    Die partij van knuffelneger Mandela maakt er anders ook een teringzooi van in Zuid-Afrika.
    When I was a child I had a fever.
    My hands felt just like two balloons.
    pi_68337859
    Afrikanen die niet zwart zijn
    pi_68337879
    hoe kom je op een dergelijke mailinglist man. lijkt met niet fijn om zoveel mail binnen te halen
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
      vrijdag 24 april 2009 @ 14:49:29 #10
    77130 star_gazer
    Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
    pi_68337951
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef TheClown1 het volgende:
    hoe kom je op een dergelijke mailinglist man. lijkt met niet fijn om zoveel mail binnen te halen
    Kijk eens naar de data. Het valt wel mee allemaal.
    "End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
    -
    [b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
    Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
      vrijdag 24 april 2009 @ 15:04:56 #11
    105095 ElectricEye
    Je Maintiendrai
    pi_68338534
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 14:46 schreef Homdeck het volgende:
    Die partij van knuffelneger Mandela maakt er anders ook een teringzooi van in Zuid-Afrika.
    Dat dus!

Vuige kut-communist en doodseskaderleider, die Nelson. Maar wel knuffelen met Clinton, Bono en andere mensen die zichzelf maatschappelijk betrokken en belangrijk vinden.
    Eng mannetje.
    En dan nu die andere creep, Zuma. Gaat helemaal naar de tyfus, dat Zuid-Afrika, let maar op.
    Het WK gaat daar ook al niet door, zo gevaarlijk wordt het.
    Sic transit gloria mundi
    --- --- --- --- --- --- ---
    I drink, therefore I am!
    pi_68338842
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 15:04 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Dat dus!

Vuige kut-communist en doodseskaderleider, die Nelson. Maar wel knuffelen met Clinton, Bono en andere mensen die zichzelf maatschappelijk betrokken en belangrijk vinden.
    Eng mannetje.
    En dan nu die andere creep, Zuma. Gaat helemaal naar de tyfus, dat Zuid-Afrika, let maar op.
    Het WK gaat daar ook al niet door, zo gevaarlijk wordt het.
    Heel scherp. Je hebt wel gelijk!
    pi_68338871
    KANKERJODE
    schreef Siniti het volgende
    Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
    schreef stevenmac26 het volgende:
    Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
    pi_68338912
    Ensaftopics zonder paint.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
      vrijdag 24 april 2009 @ 15:25:12 #15
    126003 Daniel1976
    de omnibus dubitandum
    pi_68339176
    En toch hè ondanks al dat nieuws ken ik een hoop mensen die daar naar toe geëmigreerd zijn of dat op hun lijstje hebben staan. Ik snap niet wat ze daar zoeken. Het lijkt mij niet.
      vrijdag 24 april 2009 @ 15:46:30 #16
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_68339901
    Ik kan geen enkele zin in dat taaltje serieus nemen, echt niet.

Ach ja, mensen die overal Zionistische complotten zien heb van je van alle standen, landen en politieke en geestelijke gezindten
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      vrijdag 24 april 2009 @ 16:46:41 #17
    194154 BigKahuna
    De Eindbaars.
    pi_68341748
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef De_Ananas het volgende:
    Afrikanen die niet zwart zijn
    Afrikanen die wel zwart zijn .
    Afrikanen sowieso .
    ><(({°>
    pi_68343430
    quote:
    nie plaasvind nie

whehehe
    A king in the making, and the throne is for the taking
    So I climb the mountain top and put my stake in
    Got the weight of the world on my shoulder
    Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
      vrijdag 24 april 2009 @ 18:10:01 #19
    199318 zwartemarktplaats
    met zonder bonnetje
    pi_68343772
    Br33zah taal.
      vrijdag 24 april 2009 @ 18:11:57 #20
    191317 Nobu
    Nobutada Yakitori
    pi_68343818
    Het is dan ook best moeilijk om in Afrika te wonen en er geen racistische gedachten op na te houden natuurlijk.
    pi_68344949
    quote:
    Wat hij zegt!!!
    Lead, Follow or get Out of my Way !!!
      vrijdag 24 april 2009 @ 23:58:19 #22
    246584 Ensaf
    IK DACHT HET NIET.
    pi_68356313
    quote:
    hoe kom je op een dergelijke mailinglist man.
    Ik zou zeggen: Geef me je e-mailadres en ik zal zien wat ik voor je kan doen.
    ¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
    pi_68356677
    een tweede rhodesië is niet verkeerd, be a man among men!
    That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')