Eenschquote:
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een slip of the finger die even twee toetsen aan de andere kant van het keyboard aanslaat?
Idd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:32 schreef Desunoto het volgende:
Gading.![]()
Wie gebruikt dat woord dan ook?
Och het is wel leuk om te zien hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Ah, had er nog nooit van gehoord. Wel heel erg historisch cultureel.
quote:In April in de Filmzaal: Amsterdam in de jaren '60. Gratis en doorlopend.
Dan rest er maar 1 andere mogelijkheid,quote:
Mijn god, doe niet zo interessant zeg. Je maakte gewoon een typfout , met je domme smoesjes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:48 schreef Elfy het volgende:
[..]
Eigenlijk welik ga me niet 100% op fok concentreren al lijkt het wel zo met dit sterke SOG-gedrag
Ik zei ook dat ik een typfout maakte iets van 5 posts terug.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Mijn god, doe niet zo interessant zeg. Je maakte gewoon een typfout , met je domme smoesjes.
Kijk mij goed in taal zijn en geen vrienden hebben topic
Stoer hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:04 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik een typfout maakte iets van 5 posts terug.
Typfout--> typen. Ik kan niet goed typen nee, ik doe het dan ook met 3 à 4 vingers.
Doe niet zo stoer
veel vertrouwen in mijn vrije wil heb je nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:58 schreef Elfy het volgende:
[..]
Och het is wel leuk om te zien hoor.
[..]
Daar waren we van de week wezen kijken.
[..]
Dan rest er maar 1 andere mogelijkheid,
de kans dat Biels je chanteert
Whehe, ben jij zo een oma die met twee vingers typt en bij elke letter eerst 3 seconden moet zoeken naar de juiste knop om je vinger vervolgens met abnormaal veel kracht op de toets te rammen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:04 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik een typfout maakte iets van 5 posts terug.
Typfout--> typen. Ik kan niet goed typen nee, ik doe het dan ook met 3 à 4 vingers.
Doe niet zo stoer
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:20 schreef 122448 het volgende:
[..]
veel vertrouwen in mijn vrije wil heb je niet
shit you got mequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, ben jij zo een oma die met twee vingers typt en bij elke letter eerst 3 seconden moet zoeken naar de juiste knop om je vinger vervolgens met abnormaal veel kracht op de toets te rammen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |