Die met die pedocarebear in z'n icon.quote:
Het overkomt je J.quote:
Ik lees wisselende berichten eigenlijk. Jij denkt dat het goed gaat komen? Het liefst schop ik iedereen de tuin in namelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:36 schreef Armageddon het volgende:
Heb je in ieder geval mooi weer. Ik zeg, haal de Weber maar tevoorschijn.
Tuinfeesten roeleren big time J.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik lees wisselende berichten eigenlijk. Jij denkt dat het goed gaat komen? Het liefst schop ik iedereen de tuin in namelijk.
Het gaat goed komen J.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik lees wisselende berichten eigenlijk. Jij denkt dat het goed gaat komen? Het liefst schop ik iedereen de tuin in namelijk.
Tof.quote:
Dit klinkt als ervaring!quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:39 schreef Armageddon het volgende:
Tuinfeesten ja. Dat je net een uur nieuwe tegels hebt liggen en dat er dan één met druipkaarsen aan de gang gaat.
of papier in je vuurkorf dondert.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:39 schreef Armageddon het volgende:
Tuinfeesten ja. Dat je net een uur nieuwe tegels hebt liggen en dat er dan één met druipkaarsen aan de gang gaat.
He J kom op je wordt maar 1x 40 hequote:Op vrijdag 24 april 2009 08:44 schreef Jarno het volgende:
Nou zo wild zal het wel allemaal niet worden..
Dat zou een meevallen zijn want ik voel me 80!quote:
Mijn feestje is niet besloten hoor. Iedereen die morgen met mijn familie, mijn schoonfamilie en een stel hypere peuters in een semi-lauwe tuin aan semi-lauw bier wil zitten is welkom.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:47 schreef Metatron het volgende:
Hmm.. Ik kan me nog een besloten tuinfeestje herinneren wat eindigde met het gebruik van de BBQ als vuurkorf, en de vuurkorf als BBQ. Het werkt allemaal wel, maar toch kon ik me niet aan het idee ontrekken dat bepaalde spullen om een bepaalde reden een bepaalde functie gekregen hebben.
Niet natuurlijk, maar het klonk wel leuk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn feestje is niet besloten hoor. Iedereen die morgen met mijn familie, mijn schoonfamilie en een stel hypere peuters in een semi-lauwe tuin aan semi-lauw bier wil zitten is welkom..
Ik zou het ook niemand aanraden overigens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet natuurlijk, maar het klonk wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |