Niks, was het maar zoquote:
Je hoeft het ook niet altijd als excuus te gebruikenquote:Op vrijdag 24 april 2009 03:24 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Hee Hee.. Ik heb Deslexie .. ja.. daar moet je niet mee spotuh ..
Ik weet al wat je hoortquote:
Hoezo.. dat werkte heel goed op het vmbo.. En nu met uitkering werkt het nog steeds goed..quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet altijd als excuus te gebruiken
een koe?quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik weet al wat je hoort
ik bedoel het is een soort wekker ofzo denk ik met een koe geluid die steeds afgaatquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 03:28 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Hoezo.. dat werkte heel goed op het vmbo.. En nu met uitkering werkt het nog steeds goed..
Oh oh.. you ignorant little girl. Taking the internetz so seriously..quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dusEr zijn volgens mij teveel mensen die zeggen dyslexie te hebben terwijl dat wel meevalt. Als ik fok mag geloven is iedereen zowat dyslectisch
Juist niet, ik geloof je stomme smoesjes nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 03:34 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Oh oh.. you ignorant little girl. Taking the internetz so seriously..har har
Jij hebt standaard een koe in je achtertuin midden in de stad?quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:34 schreef MissHobje het volgende:
Ts is niets gewend??
Nu is het toch een stad geworden majo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij hebt standaard een koe in je achtertuin midden in de stad?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Juist niet, ik geloof je stomme smoesjes niet
Ja het is toch officieel een stadquote:Op vrijdag 24 april 2009 03:38 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Nu is het toch een stad geworden majo?
yourquote:Op vrijdag 24 april 2009 03:39 schreef Neutrino het volgende:
[..]
![]()
your cute..
en met die gedachte verlaat ik het internet.. Slaap ze..
daagquote:
Dyslectisch hequote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 03:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij hebt standaard een koe in je achtertuin midden in de stad?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |