Wie?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Beste zangeres van Nederland blijft Floor Jansen, dus dit is een hele grote hoax.
Heeft hij gelijk in.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Beste zangeres van Nederland blijft Floor Jansen, dus dit is een hele grote hoax.
De klacht gaat niet per definitie over Nederlandse muziekproducaties (onze DJ's zijn wereldberoemd b.v.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:56 schreef TC03 het volgende:
Terechte klacht. Nederlandse muziek.Belgische muziek.
Dat bedoel ik ook. Buiten de Nederlandse dancemuziek is het wereldje heel klein, terwijl er in België veel goede muziek is te vinden in een grote verscheidenheid aan genres. In Nederland is het altijd van die Sky Radio-meuk die de boventoon voert.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De klacht gaat niet per definitie over Nederlandse muziekproducaties (onze DJ's zijn wereldberoemd b.v.) maar meer over het kleine wereldje waarin altijd Krezip, Ilse en Blof te horen/zien zijn.
Ontzettend veel middle of the road ala Blof idd. Allemaal best leuk klinkende muziek maar je wordt er zo mee doodgegooid.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Buiten de Nederlandse dancemuziek is het wereldje heel klein, terwijl er in België veel goede muziek is te vinden in een grote verscheidenheid aan genres. In Nederland is het altijd van die Sky Radio-meuk.
Idd. En dat is vooral te wijten aan zoiets als 3FM dat maar constant dezelfde muziek en dezelfde artiesten blijft draaienquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Buiten de Nederlandse dancemuziek is het wereldje heel klein, terwijl er in België veel goede muziek is te vinden in een grote verscheidenheid aan genres. In Nederland is het altijd van die Sky Radio-meuk die de boventoon voert.
Within Temptation, Ayreon, After Forever.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Buiten de Nederlandse dancemuziek is het wereldje heel klein, terwijl er in België veel goede muziek is te vinden in een grote verscheidenheid aan genres. In Nederland is het altijd van die Sky Radio-meuk die de boventoon voert.
Wat een paupersquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:21 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
en dan die shit optredens![]()
![]()
dit is pas een optreden
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef Ritmo het volgende:
Ilse: "OOOOOOH WA MOOI DIT, HAK NEUIT VERWACHT'.
Ik overweeg nu te stoppen met luisteren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En dat is vooral te wijten aan zoiets als 3FM dat maar constant dezelfde muziek en dezelfde artiesten blijft draaien. En dan een paar 'serious talent' noemen
en die ook nog es kapot draaien. Nee, dat houdt 't lekker afwisselend
.
Ja, ik kan erover meepraten.quote:
Plus een sympatieke meid.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:26 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Die maakt best leuke muziek, vind ik.
er stierven serieus een hercencel of 300 toen ik nog maar in de eerste minuut zat..quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:30 schreef solyaris het volgende:
Het wordt tijd dat deze man een award wint!![]()
Kankergeniaal!!!@!!11!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er stierven serieus een hercencel of 300 toen ik nog maar in de eerste minuut zat..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |