Thnx for the spoilersquote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef Ritmo het volgende:
En de prijs voor beste zangeres gaat naarrr : Ilse deLange!
Ilse: "OOOOOOH WA MOOI DIT, HAK NEUIT VERWACHT'.
* Optreden Krezip
En dames en heren, we hebben een verassing: Krezip krijgt de prijs voor beste band!!
Krezip: 'JAAA GEWELDIG, ALS JE STOPT EN DAN AFSCHEID NEMEN MET ZO'N PRIJS'.
En de prijs voor beste band is dit jaar voor: Blof!!!
Pascal: 'BIJ ELK NIEUW ALBUM IS HET WEER SPANNEND OF HET AANSLAAT, BEDANKT JONGENS'.
* Optreden VanVelzen
En de beste zanger: Alain Clarck!!
Alain: "THX MAN!! CHILL OM ZOIETS TE WINNEN I LOVE YOU GUYS!"
* Optreden Blof
Jaa dit was het dan weer mensen! wat een geweldige avond met alle grote sterren aanwezig!
![]()
Kunnen ze niet eens uit een grotere vijver gaan vissen bij zulke shows? Op Nederlandse artiesten raak je zo snel uitgekeken doordat ze altijd overal te zien en horen zijn.
Ow ik riep maar wat random hoor.quote:
Dat is juist positief, newbie!quote:
Je zal er anders vast niet veel naast zitten.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ow ik riep maar wat random hoor.Maar het zo zou een willekeurige TMF/3FM-avond kunnen zijn.
Nouja, mag toch niet hopen dat Blof de beste band van nederland isquote:Op donderdag 23 april 2009 22:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je zal er anders vast niet veel naast zitten.
Maar dat is toch met alle awardshows, allemaal inteelt en if you scratch my back I'll scratch yours. Met als archetype de Oscars.quote:
Idd. Alsof ze hun eigen feestje niet kunnen betalen, maar dat van belastingcenten moeten doenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef LordNemephis het volgende:
Het is net een groepje compleet gestoorde idioten die er het grootse plezier in hebben prijzen uit te delen en te ontvangen binnen hun eigen clubje. Alleen staan er camera's omheen, wordt het uitgezonden en zijn er ook nog idioten die denken dat dat dan belangrijk is.
Die moeten volgende maand door het ijs zakken. Anders kijk ik nooit meer ESF.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef Biogarde het volgende:
Gelukkig hebben we de toppers op het songfestival.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |