als een beestquote:Op donderdag 23 april 2009 21:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nu lijkt het gewoon alsof ze een stierenring in heeft, touwtje erdoor en meesleuren
En toch kijken we hè. Ik maak me er ook schuldig aan.quote:
alle singels klinken hetzelfdequote:
het is toch kut festival volgens jullie ?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef LeonH het volgende:
Wat een stunt
En die klapkut voelde zich er zeker weer te goed voor om te komen. Anouk
ze zal vast nog steeds druk zijn met doorbreken in Amerikaquote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef LeonH het volgende:
Wat een stunt
Ja, ik zit hier ook maar alleen in m'n hotelkamerquote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef Christiaan het volgende:
[..]
En toch kijken we hè. Ik maak me er ook schuldig aan.
gehoopd ?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had je toch niet echt verwacht hoop ik
The best is yet behind ookquote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik maar weer verder ga met andere dingen, heb moeite met dit programma serieus nemen
Oh wacht, ze staat op Pinkpop, dus die moest weer even in de spotlights.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ze zal vast nog steeds druk zijn met doorbreken in Amerika!
Waarom zit je daar dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier ook maar alleen in m'n hotelkamer. Met uitzicht op Zaventem Airport, dat dan weer.
we vinden het gewoon leuk om lekker te kankerenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef Christiaan het volgende:
[..]
En toch kijken we hè. Ik maak me er ook schuldig aan.
sowieso is het raar om daar dan weer een eigen award voor te doen, met alternative en andere stromingen weer nietquote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef superjojo het volgende:
Anouk is meer rock dan die andere genomineerden. Zegt op zich ook wel wat.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef cheese. het volgende:
[..]
het is toch kut festival volgens jullie ?
Zoiets. En ik ben stiekem een beetje benieuwd of ze nog één award goed doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
we vinden het gewoon leuk om lekker te kankeren
Dat siert haar juistquote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef LeonH het volgende:
Wat een stunt
tis heerlijk al dat gezeik lezenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
we vinden het gewoon leuk om lekker te kankeren
heej!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het zal mij benieuwen hoeveel we nog horen van al dat 'serious' talent.
Hebben ze weer een excuus om haar te draaien.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Oh wacht, ze staat op Pinkpop, dus die moest weer even in de spotlights.
Elke week in zo'n hotel?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Werk. Jaar in Brussel/Diegem, dus ik blijf ongeveer 3 nachten per week hier
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |