Daar kijken wij op uit, min of meerquote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De kerkhoven liggen boordevol met onmisbare mensen.
Zolang je er maar niet naar uit kijkt...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar kijken wij op uit, min of meer.
Af en toequote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet naar uit kijkt...
Zolang ze maar niet terugkijken...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Zolang je er maar niet naar uit kijkt...
Goed bezig!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit al op 2 maanden, ben trots op mezelf
Heb je de tekst van White Lines goed onder de knie?quote:
Ooh ooh white. Ooh ooh white.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je de tekst van White Lines goed onder de knie?
Ik zit al weer een jaar bij deze klant. En meer dan acht jaar bij deze werkgever.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
8 maanden is mijn record. En ik ben hier hard op weg om onmisbaar te worden..
Ik ga voor het vaste contractquote:Op donderdag 23 april 2009 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zit al weer een jaar bij deze klant. En meer dan acht jaar bij deze werkgever.
A street kid gets arrested, gonna do some timequote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je de tekst van White Lines goed onder de knie?
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef CherryLips het volgende:
bed!
What's he doing? He should say base. Or freeze. What a tit.quote:
Don't do it!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef webspider het volgende:
A street kid gets arrested, gonna do some time
He got out three years from now just to commit more crime, a businessman is caught with 24 kilos
He’s out on bail and out of jail and that’s the way it goes!
Ze vroeg het niet,. ze verplicht je er gewoon toe.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.
Wel braaf slapen he?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef CherryLips het volgende:
bed!
Dominantiequote:Op donderdag 23 april 2009 22:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze vroeg het niet,. ze verplicht je er gewoon toe.
Het is als een oerwoud en soms vraag ik mij af waarom ik niet onder ga. Ha ha ha ha ha.quote:
Ha, daar is het bericht al.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is als een oerwoud en soms vraag ik mij af waarom ik niet onder ga. Ha ha ha ha ha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |