quote:Op maandag 27 april 2009 15:33 schreef mijsje het volgende:Tak! Nou, ik zie echt wel een mooi beginnetje van een prachtige zwangere buik! (en dan te bedenken dat we samen in spanning zaten of we op dezelfde dag een positieve test zouden hebben...)
Neeeeee, dat is heel ver bij mijn hometown vandaan zelfs. Dit was van het weekend op de dijk bij Oostkapelle (Zeeland) en we wonen zelf in het pittoreske Leeuwardenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:27 schreef Guuzewuus het volgende:
McLaura, wat een toffe foto zo, met dat uitzicht. Is dat jullie dorp?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Neeeeee, dat is heel ver bij mijn hometown vandaan zelfs. Dit was van het weekend op de dijk bij Oostkapelle (Zeeland) en we wonen zelf in het pittoreske Leeuwarden
We hebben ook niet op de camping overnacht (bahhhh camping) maar in het vd Valk in Eindhoven
Klopt, IVF stond aan de basis van Sjakiequote:Op dinsdag 28 april 2009 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Looking good McLaura!
Jij was toch ook bezig met medicijnen om zwanger te raken toch? Kan best zijn dat je daardoor nu ook al het eea aan gewicht kwijt bent, dat je die niet meer slikt.
Takkembah, mooi beginnetje!
Jazeker.... mijn lichaam moest ook echt ontgiften volgens mij. Ik kwam om in de pukkels gewoon :squote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een troep is het dan toch ook he die hormonen-zooi.Maar goed, je krijgt er veel voor terug, en soms zelfs uiteindelijk je figuur ook weer.
![]()
Dat is ook niet lief, als ze dat te vaak zeggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:59 schreef Twinkly het volgende:
buikjesZo mooi!
Ze noemen mij dik, op m'n werk, en m'n broerze bedoelen hopelijk mijn buik... maar ze horen te zeggen dat ik een buikje heb ofzo, dit klinkt als algeheel dik! De stommerds...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |