Had je beter eerst die andere Experiabox kunnen jatten en dan pas bellen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:45 schreef DSonnema het volgende:
Mijn Experia Box is naar de eeuwige jachtvelden...
Nu moet ik een week wachten op een nieuwe van KPN... maar met Koninginnedag voor de boeg zal TNT niet werken (??) en krijg ik waarschijnlijk heel de vakantie geen internet
Klacht: De Experia Box
Klacht 2: Doordat je dan ook niet kan bellen heb ik 45 minuten met mn mobiel moeten bellen... reken maar uit
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Had je beter eerst die andere Experiabox kunnen jatten en dan pas bellen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat had gekunnen, maar toen wist ik nog niet dat de EB kapot was... die lullo van KPN zei dat t ook aan de bekabeling / de buitenkabel kon liggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nu wel ja... als de geleende EB terug moet (morgen) dan niet meer...quote:
Maar je belt nu toch met het nummer van die mensen?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Nu wel ja... als de geleende EB terug moet (morgen) dan niet meer...
Ik kan dus nie bellen nie en nie internetten nie
Helaas werkt dat niet zo, je experiabox bevat jullie gegevens, niet de tel.lijn, dat is slechts een DSL lijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:32 schreef DSonnema het volgende:
Nope... onze binnenkomende lijn zit er toch in... en onze lijn bezit ons telefoonnummer.. de techniek staat voor niets... alleen de techniek laat je wel vaak in de steek
incorrect. op de ADSLlijn staan de telefonie gegevens. Als het modem langer dan een minuut is uit geweest pakt hij de gegevens van de lijn op.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Helaas werkt dat niet zo, je experiabox bevat jullie gegevens, niet de tel.lijn, dat is slechts een DSL lijn.
Zit al aan mijn 3equote:Op vrijdag 24 april 2009 10:59 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Wil je er meer over vertellen, of wekt dat weer al die emoties op?
Ik houd me aanbevolenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zit al aan mijn 3e![]()
Een geluk! Ik heb een mobiel nummer van een van de KPN monteurs, dus bel hem altijd op dat hij direct een moet brengen.
Jep... zo begon het bij mij ook...quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:05 schreef TheClown1 het volgende:
als het internet soms even een paar seconden eruit ligt, zijn dat de eerste tekenen dat hij binnenkort het loodje legt?
gisteravond op msn en even eruit en weer in. Merk ook met nba streams dat ik er soms uit lig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |