Draaide de hele nacht al op MTV, erg vetquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:54 schreef Gitaarmat het volgende:
http://www.ultimate-guitar.com/tv/feature/green_day.htm
Je bent al oud of zit onder een steen, practisch alle bandjes slaan die richting opquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:56 schreef TeleluvR het volgende:
Green Day wordt ook steeds meer pop... Waar zijn de tijden van Dookie, of word ik nu echt oud?
Dat laatste valt sowieso wel mee...quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent al oud of zit onder een steen, practisch alle bandjes slaan die richting op
Speaking of begin 2000, ik ben wel benieuwd of limp bizkit naast hun nieuwe revivaltour ook een nieuwe pret cd lancerenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:56 schreef TeleluvR het volgende:
Green Day wordt ook steeds meer pop... Waar zijn de tijden van Dookie, of word ik nu echt oud?
Muwoa naar muziek die ik luister zie ik het overal sum41, offspring, greenday, papa roach, slipknot, rise against, foo fighters, linkin park, millencolin, rammstein, om zo uit m'n hoofd maar ff wat op te nomenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat laatste valt sowieso wel mee...
In dat genre misschienquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent al oud of zit onder een steen, practisch alle bandjes slaan die richting op
Dus je moet wachten helaas heb je geen keusquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:44 schreef Metaalkop het volgende:
Damn! GAS voor een bas (hee dat rijmt) maar algeheel gebrek an eu's
In je lijstje staan ook wel bands die nooit echt underground geweest zijn volgens mij... M.u.v. Offspring en misschien Rammstein ofzo.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa op de metal/blues achtige dingen na wel heel veel
Mja maar het is dezelfde link als greenday, die zijn ook niet " underground" geweest dus qua dat passen ze pr'ecies in dat lijstjequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In je lijstje staan ook wel bands die nooit echt underground geweest zijn volgens mij... M.u.v. Offspring en misschien Rammstein ofzo.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:47 schreef allsystemshalt het volgende:
Pffff ik ben m'n kamer aan het herinrichten pic's volgen![]()
Het wordt makkelijker om m'n versterker/effecten te bedienen icm opnemen
En ik ga wat doeken ophangen voor demping.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:28 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben nog njet klaar hoor
Ja vet hequote:
Ja dat klopt ik heb er een Gibson Dirty Fingers humbucker ingezet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:38 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb je zelf aan die strat gesleuteld? Ziet er namelijk uit dat die humbucker er later in is gezet.![]()
Wat voor een strat is het trouwens, wel merk?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:40 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja dat klopt ik heb er een Gibson Dirty Fingers humbucker ingezet.
Een Japanse Fender (Nee geen Squier) uit 1988 des tijds (Ja opa spreekt) waren die veel beter dan de USA strats die waren echt slechtquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat voor een strat is het trouwens, wel merk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |