quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zit je weer Hendrix na te doen?.
Ja dat was de intentie, we moesten in een homostudenten vereniging spelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:24 schreef allsystemshalt het volgende:
Nee die 3-de net the village people![]()
![]()
Dat is zeker de moeite waardquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:04 schreef brother52 het volgende:
Straks misschien een eigen oefenruimte![]()
Misschien gaat het ooit nog eens wat worden met ons
Eigen oefenruimtesquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:04 schreef brother52 het volgende:
Straks misschien een eigen oefenruimte![]()
Misschien gaat het ooit nog eens wat worden met ons
Ik heb niet zo'n Valvestate met een volledige buis geloof ik dit is eentje met een voorversterker in de combo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn valvestate ook... Dean, het is toch niet zo moeilijk om dat ding open te schroeven en even alle stof eruit te blazen?? Uit mijn Valvestate krijg ik trouwens ook niet het geluid dat ik graag zou willen, maar zou dat dan misschien ook aan die buis kunnen liggen?
Bij mij misschien ook wel. Is hier ook iemand die het zo regelt dat ie een versterker heeft met een clean kanaal en de distortion gewoon dmv pedaaltjes? Dit jaar toch ook nog maar een nieuwe amp denk ik. Ik ben zeer tevreden over mijn distortion maar niet over het cleane kanaal. En ik speel thuis nog liever op m'n Cube dan op m'n valvestate maar goed.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk dat het dan niet verkeerd is eens een nieuwe [met wat meer gain] buis erin te zetten
Die van mij heeft ook alleen een buis in de voorversterker zittenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n Valvestate met een volledige buis geloof ik dit is eentje met een voorversterker in de combo.
Ja, dat heb ik dus ook, ik speel soms liever op mijn Valvestate 10 met Pocket POD ervoor (inclusief irritant hoog gepiep van die POD) dan op mijn Valvestate 8280... Het clean vind ik dan weer wel ok, maar de distortion van die amp nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bij mij misschien ook wel. Is hier ook iemand die het zo regelt dat ie een versterker heeft met een clean kanaal en de distortion gewoon dmv pedaaltjes? Dit jaar toch ook nog maar een nieuwe amp denk ik. Ik ben zeer tevreden over mijn distortion maar niet over het cleane kanaal. En ik speel thuis nog liever op m'n Cube dan op m'n valvestate maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |