abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68335242
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:42 schreef M4a1 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Thanks voor de tips allemaal, ik wilde toch over een tijdje nog eens naar Keulen gaan, dus kan ik gelijk een halve dag daar gaan uitproberen.
Moet wel bekennen dat jullie wel meteen tegen het limiet van mijn budget aangaan ... als ik die pinkpopkaartjes nou eens verkocht krijg... hmm
Heb ook nog wel wat voor je:

[TK] Marshall MG100HDFX 100 watt halfstack

En als je niet gek ver weg woont wil ik hem ook nog wel komen brengen.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_68335388
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Gaan jullie Duitse Power Metal spelen .

Kun je het voorstellen, een springende Cynic? .
Lekker muziekje
Heerlijk die Alestorm achtige keys
Al zal het dan net andersom zijn, denk dat FC ouder is.
pi_68335432
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:38 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Iemand had daar al een filmpje van gemaakt .

Wij gaan met FC optreden 18 juli .
pi_68335852
Trouwens gisteren [eindelijk] even een nieuwe buis in de Marshall geknoopt. Gaat weer als een trein. Klinkt zelfs bakken beter als eerst
Helder, gedefinieerd, meer gain, maar ben vooral die dufheid kwijt. Scheuren als een malloot! En dat voor die 10 euro, ineens een hele andere versterker
pi_68336341
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:47 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens gisteren [eindelijk] even een nieuwe buis in de Marshall geknoopt. Gaat weer als een trein. Klinkt zelfs bakken beter als eerst
Helder, gedefinieerd, meer gain, maar ben vooral die dufheid kwijt. Scheuren als een malloot! En dat voor die 10 euro, ineens een hele andere versterker
Ik ben blij dat het alleen een buisje was. Ik kon me ook eigenlijk niet voorstellen dat het iets ernstigs was, ik had er zelf nooit problemen mee gehad.

Wat heb je er eigenlijk in gedaan? Ik heb laatst zelf 2 JJ's in mijn Digitech gedaan, dat werkte ook wel
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_68336532
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:02 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ik ben blij dat het alleen een buisje was. Ik kon me ook eigenlijk niet voorstellen dat het iets ernstigs was, ik had er zelf nooit problemen mee gehad.

Wat heb je er eigenlijk in gedaan? Ik heb laatst zelf 2 JJ's in mijn Digitech gedaan, dat werkte ook wel
Een ECC83 van ook JJ
Wil ook nog eens een Sovtek en Tung-Sol proberen, maar dat komt later wel, deze doet het eerst uitstekend
Vanaf het lage midden naar het hoog istie allemaal net wat strakker geworden, lekker punchy, lekker scheuren, iets meer gain

Had ook geen zware problemen verwacht hoor. Was eerst ook niks aan de hand, ineens zakte het geluid weg... nja, kon bijna niet anders zijn dan de buis
pi_68337651
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:30 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Heb ook nog wel wat voor je:

[TK] Marshall MG100HDFX 100 watt halfstack

En als je niet gek ver weg woont wil ik hem ook nog wel komen brengen.
MG eeeeeeeeew ik haat MGs ook al heb ik er zelf ook 1
pi_68337927
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:41 schreef Clif het volgende:

[..]

Die dingen zijn helemaal niet zo slecht als mensen [vaak zonder enige ervaring met die dingen] willen doen geloven hoor.
Heb er drie jaar lang erg veel plezier van gehad. Enorm veel 'bang for buck.'

Wat vind jij er dan echt zo slecht aan?
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:52:03 #84
20720 brother52
Dus..........
pi_68338057
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:41 schreef Clif het volgende:

Anders heb ik nog wel een MG combo voor je.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_68338232
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Die dingen zijn helemaal niet zo slecht als mensen [vaak zonder enige ervaring met die dingen] willen doen geloven hoor.
Heb er drie jaar lang erg veel plezier van gehad. Enorm veel 'bang for buck.'

Wat vind jij er dan echt zo slecht aan?
tsja ik een jaar totdat ik ging jammen het geluid is gewoon niet oom aan te horen (vind ik dan ) maar goed dat kan natuurlijk ook aan mij liggen ik zou hem iig nooit aan iemand aanraden koop dan maar een buizen amp met veel lager wattage heb je veel meer aan vind ik
pi_68338241
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:32 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Gefelie (Waar blijft het gebak bier ?

Wel gaaf zo'n multidinges kan je uren mee zoet zijn
Thanks

Hierbij uw bier..

Alleen turks bier hier in huis! (A)
pi_68338392
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:57 schreef Clif het volgende:

[..]

tsja ik een jaar totdat ik ging jammen het geluid is gewoon niet oom aan te horen (vind ik dan ) maar goed dat kan natuurlijk ook aan mij liggen ik zou hem iig nooit aan iemand aanraden koop dan maar een buizen amp met veel lager wattage heb je veel meer aan vind ik
Ik heb er anders altijd een prima geluid uit gekregen, zonder pedalentroep er voor.
Buizen is inderdaad leuker, maar voor dit geld een 100 watt halfstack kan je bijna niet tegenop, zeker aangezien buizen nogal een stuk duurder zijn.
pi_68338507
Aangezien ik nu een aparte effectenprocessor heb is het dan niet meer slim om mijn roland cube 30X te blijven gebruiken? Misschien gaan voor een marshall ofzo?

[ Bericht 13% gewijzigd door RoW_0 op 24-04-2009 15:19:34 ]
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:12:12 #89
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_68338783
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:00 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ik heb er anders altijd een prima geluid uit gekregen, zonder pedalentroep er voor.
Buizen is inderdaad leuker, maar voor dit geld een 100 watt halfstack kan je bijna niet tegenop, zeker aangezien buizen nogal een stuk duurder zijn.
Ik gebruik ook alleen pedalen voor apparte effecten, geen overdrive oid. Flanger Delay chorus eq. wah tuner noisesuppressor.
En ze dan vooral heeel weinig geburiken
pi_68339130
Is er iemand hier die zijn electrische gitaar soms stemt in drop c? Ik had vorige week mijn gitaar in drop c zonder enige problemen, net wou ik hem weer in drop c stemmen maar knapte mijn 4 snaar (D) dit kan toch nooit? Ik heb die gitaar nog maar anderhalf week.
pi_68339164
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:23 schreef Ivopedia het volgende:
Is er iemand hier die zijn electrische gitaar soms stemt in drop c? Ik had vorige week mijn gitaar in drop c zonder enige problemen, net wou ik hem weer in drop c stemmen maar knapte mijn 4 snaar (D) dit kan toch nooit? Ik heb die gitaar nog maar anderhalf week.
Dat kan prima hoor, sowieso zitten de snaren er waarschijnlijk al veel langer op dan een week.
It has to mean something
pi_68339192
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:24 schreef Cynic het volgende:

[..]

Dat kan prima hoor, sowieso zitten de snaren er waarschijnlijk al veel langer op dan een week.
Ja dat snap ik maar dat hoort toch niet te kunnen? Ik verwacht wel wat meer kwaliteit als die na de 2e keer stemmen al knapt.
pi_68339206
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Zometeen ff gitaarspelen met ene vriend van me die net is begonnen. Hij kan alleen de akkoorden D, Dm, Dsus2, en Dsus4. Weet iemand nog een nummer met alleen die akkoorden?
Release van Pearl Jam, kom je een heel eind met dat ene akkoord. Misschien wel qua timing een beetje lastig en geen zak aan zonder Eddie Vedder, maar wat wil je ook met één akkoord
It has to mean something
pi_68339403
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:25 schreef Ivopedia het volgende:

[..]

Ja dat snap ik maar dat hoort toch niet te kunnen? Ik verwacht wel wat meer kwaliteit als die na de 2e keer stemmen al knapt.
Nogmaal, als die snaren er bijvoorbeeld al een jaar op zitten dan zijn ze waarschijnlijk flink versleten. En als je dan een haakje in je plectrum hebt, of een braapmje op je brug ofzo, dan is het snel gebeurd. Als het niet bij het stemmen was gebeurd, dan wel bij het spelen. Gewoon even alle snaren vervangen nu dus, want als er één is gesneuveld dan kan je er op wachten dat de rest ook gaat.
It has to mean something
pi_68339458
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef RoW_0 het volgende:
Aangezien ik nu een aparte effectenprocessor heb is het dan niet meer slim om mijn roland cube 30X te blijven gebruiken? Misschien gaan voor een marshall ofzo?
Heb nog wel een mooie voor je staan
Maar in principe maakt het niks uit waar je je effectbak aan hangt...
Naja, elke versterker geeft zijn eigen 'kleur' er een beetje aan, maar het idee is hetzelfde.
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:34:07 #98
20720 brother52
Dus..........
pi_68339476
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]

Gave buizenbak van JJ met afstandsbediening
Als je zo'n buizenbak wil, moet je een voorversterker met 2 aparte eindversterkers nemen.
Wil je het echt goed doen, dan sluit je ze natuurlijk aan op elektrostaten.
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_68339493
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef brother52 het volgende:

[..]

Als je zo'n buizenbak wil, moet je een voorversterker met 2 aparte eindversterkers nemen.
Wil je het echt goed doen, dan sluit je ze natuurlijk aan op elektrostaten.
Krachtstroom
pi_68339538
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:52 schreef brother52 het volgende:

[..]

Anders heb ik nog wel een MG combo voor je.
Wat voor ein? Ik zoek eventueel ook nog eentje als ik mijn gitaar gekocht heb volgende maand, want de mijne is iets mis mee. Een valvestate, soms is het net of de jack aan de binnenkant van de versterker niet goed in contact komt met de versterker er komt dan een gekrijs uit joh
En ten tweede zit hij volgens mij vol met stof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')