Vet gaaf! maar ik ga niet naar sloveniëquote:Op donderdag 23 april 2009 22:06 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, we (Sacraea Saturna) kunnen misschien op Metalkamp 2009 spelen, moeten jullie alleen ff met z'n alle kaartjes van ons kopen
Prijs?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:12 schreef Aresdreams het volgende:
hoeft ook niet, als je het kaartje maar koopt
Kunnen we niet gewoon doneren?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef Aresdreams het volgende:
114 euro voor 2 tot 7 juli of 82 euro voor 2 tot 5 juli
de eerste is beter
Haha 99% is idd gekopieerd van een andere site, tis alweer 9 a 10 jaar terug dus ik weet echt niet meer hoe en wat, maar ik had me een beetje html geleerd en dit kwam eruitquote:Op donderdag 23 april 2009 21:58 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel eens op de site van ed roman gekeken
![]()
ja, en het is nodig als returned favour voor het festival dat we daar dan mogen spelen...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon doneren?
Hoezo moeten we kaarten kopen? Krijg je dan meer gage?
Het is wat prijzig en ik geef dan liever dat geld uit aan nieuwe elementen ofzoquote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, en het is nodig als returned favour voor het festival dat we daar dan mogen spelen...
Welke marshall?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:39 schreef The_Dean het volgende:
Jullie vergeten dat mijn Marshall ook nog te koop is!
En zit straks zonder baan, dus dat geld is wel welkom!
Pm die gast even voor me.
Marshall MG100HDFX, 350 Heb hier ergens wel een topic lopen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:47 schreef KaMo het volgende:
[..]
Welke marshall?
Specs? (of gewoon naam)
en vraagprijs.
Inkrimpingquote:
Alles wat met electronica te doen heeft zo'n beetjequote:Op vrijdag 24 april 2009 00:50 schreef allsystemshalt het volgende:
Wat voor werk wil/kan je doen?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
HOI!
HOI!quote:
Da's inderdaad minder...quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alles wat met electronica te doen heeft zo'n beetje
Maar ook wel podiumbouw [licht/geluid], technische diensten, ...
Verder wil ik alles wel eigenlijk, ben niet zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |