Dat dacht ik ook, maar een passief instrument solderen is echt supermakkelijk. In het begin wel 2x mijn vingers verbrand en het soldeerwerk is geen toonbeeld van schoonheid (maar wie kijkt er nou ín je gitaar?quote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
yamaha 112mijn gitaar (scoort beter dan squier)
http://www.ultimate-guita(...)ifica_112/index.html
Solderen kan ik niet
hah nja mijn pa heeft lang gewerkt met techniek dus komt goed uit, en mijn zwager werkt er nog steeds mee.quote:Op maandag 27 april 2009 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar een passief instrument solderen is echt supermakkelijk. In het begin wel 2x mijn vingers verbrand en het soldeerwerk is geen toonbeeld van schoonheid (maar wie kijkt er nou ín je gitaar?), maar ze doen het! Allemaal.
De schema's zijn best simpel en als je er ff niet meer uit komt, gewoon hier vragen. Sowieso weet Dean er alles van.
Ooow, is dat die knakker van het Goede Doel? Die stond laatst een demo te geven van de Line6 M13 bij Muzikaza, relaxte vent.quote:Op maandag 27 april 2009 10:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heeft al eens gezongen met Joost Vergoossen (Het Goede Doel) en nu wil hij graag net zo gitaar kunnen spelen als JoostDan heeft ie nog wel even te gaan natuurlijk
[ afbeelding ]
Tell me about itquote:Op maandag 27 april 2009 15:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Even theorieles gehad. Frist aardig op.
*kuchkuchquote:Op maandag 27 april 2009 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
(maar wie kijkt er nou ín je gitaar?)
Je mag best in mijn bas kijken,hoor. Kun je gelijk die EMG's aansluiten. Of SD's. Ben ik nog niet over uitquote:
Dean?quote:Op maandag 27 april 2009 16:33 schreef Cynic het volgende:
Ik heb trouwens altijd wat problemen om de zang hard genoeg te krijgen. Ik gebruik zo'n powermizer en die kan in principe hard zat (vooral als je er line-instrumenten op aansluit) maar wanneer je zangmicrofoons aansluit gaan die eigenlijk net iets te gauw rondzingen. Waar ligt dat aan? Heeft dat met de ruimte te maken, of is het vermogen van de powermixer niet genoeg?
Dean Vquote:Op maandag 27 april 2009 17:19 schreef RoW_0 het volgende:
Man, kan echt niet wachten om studiegitaarfinanciering te krijgen
quote:Op maandag 27 april 2009 17:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je mag best in mijn bas kijken,hoor. Kun je gelijk die EMG's aansluiten. Of SD's. Ben ik nog niet over uit.
Deze simpele klassieke 4/4quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |