SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
fix'dquote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef __Saviour__ het volgende:
was te verwachten. nederland heeft echt geen ballen als het op zulke zaken aankomt
Hoezo uitzondering ?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:55 schreef Nikmans het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om uitzonderingen te maken, op beperkte schaal.
Om die regels eens een keer opnieuw te bekijken en te zeggen, ok, deze illegaal verdient een speciale behandeling, opflikkeren ermee.
Ik snap het belang van regels en wetten wel maar in dit geval werk je jezelf domweg tegen, niemand gaat hierop vooruit.
Omdat het een lompe wetgeving is die bepaalt dat hij 'gewoon' het recht heeft om te blijven, op de een of andere manier, ik kan me niet indenken dat deze beslissing via menselijk redeneren tot stand is gekomen ipv het navolgen van een aantal regels.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hoezo uitzondering ?
Waarom wordt een criminele illegaal niet per definitie uitgezet ?
Waarom stelt Nederland geen eis ten aanzien van een strafblad aan iemand die een verblijfsvergunning wil of wil verlengen ?
Amen ja amenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Alle mocro's noord afrikanen en mensen uit het midden oosten of sowieso met een moslim cultuur het land uit
Nederland is altijd hypertolerant geweest. Anders had het nooit zover kunnen komen. Nu loopt de emmer echter langzaam maar zeker over. Na decennia van parasiteren, roven, potverteren, klagen en verkrachten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |