Ja, dat ik geen nieuwe zeikonderwerpen heb waar ik heerlijk over kan zeiken. Alles is al besproken of is een verlengde van iets wat ik al besproken heb.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Je klacht is dus dat je geen klachten hebt.
Goede reden om te klagen inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 18:32 schreef Registratiedienst het volgende:wellicht ben ik wel goed op weg om echt GElukkig te worden
Het zit zo verankerd in mijn wezen................. zo tegen mijn wezen in... dat niet niet zeiken over iets maatschappelijks.quote:
Eigenlijk is dit te makkelijk, maar, och, tja, iemand moet het doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:31 schreef Registratiedienst het volgende:
ik voel mij heel leeg en onbevredigd
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit te makkelijk, maar, och, tja, iemand moet het doen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit te makkelijk, maar, och, tja, iemand moet het doen.
suggestiess? neuken doe ik nu ook genoeg, drugs gebruiken ook, films kijken/muziek luisteren ook, mensen ontmoeten ook, boeken lezen blablablaquote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef L.no het volgende:
Zoek een andere manier om jezelf te entertainen. ofzo.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:37 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
![]()
![]()
kijk, ik doe mijn nrc'tje open
- coalitie zoekt naar nooduitgang
- vs: pakistan staat macht af aan taliban
- cpb: kans op baan voor oudere nihil
- Kamer ziet lijden varkens
- wat gezeik over bos en zijn liefde voor zijn schatkist
- justitie: verlof tbs'ers volgens boekje
yoooooooooo, ik voel niks
ik wil woede voelen
Goeie plaatquote:
quote:
die zanger op 2:40quote:
Zoek nieuwe een hobby, zoals springen van een vliegtuig zonder parachute en dan hopen dat je op iets zachts landt.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
suggestiess? neuken doe ik nu ook genoeg, drugs gebruiken ook, films kijken/muziek luisteren ook, mensen ontmoeten ook, boeken lezen blablabla
geef mij eens suggesties
Afgunst proef ikquote:Op donderdag 23 april 2009 18:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Zoek nieuwe een hobby, zoals springen van een vliegtuig zonder parachute en dan hopen dat je op iets zachts landt.
?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe is het nog afgelopen met die studiegenote?
ben immuun geworden voor de hoofden, het dringt niet meer doorquote:Op donderdag 23 april 2009 18:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afgunst proef je? ga zaad proeven nigger!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:47 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Afgunst proef ik
Iedereen die fucking je loopt aan te staren vanwege je
maar ja, zo'n klacht is 20x minder bevredigend dan een nieuwe klacht over het kabinet
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
SCREW komt ook weer met een nieuwe plaat
Verhip, dat was iemand anders.quote:
Doe ik al. Heerlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:49 schreef sappo het volgende:
[..]
afgunst proef je? ga zaad proeven nigger!
Releases aprilquote:
Dus je bent een homofiele neger, dan kun je dubbel gediscrimineerd worden.quote:
Ik wil graag in afwijkende hokjes horen. dank mijn vriendquote:Op donderdag 23 april 2009 19:10 schreef sappo het volgende:
[..]
Dus je bent een homofiele neger, dan kun je dubbel gediscrimineerd worden.
Maar ik houd niet van discriminatie, in ieder geval succes met zaad slikken
Exact, dat zit verankerd in de volksaard.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:23 schreef Daniel1976 het volgende:
Jij bent geen echte hollander. Lever je paspoort en nationaliteit maar weer in.
Een èchte nederlander heeft altijd wat te klagen
Die is er al. Best aardig mini album.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
SCREW komt ook weer met een nieuwe plaat
Die is best leuk. Niets om over te klagen.quote:
AH HIER IS DUS DE KLACHT.quote:
Ik wist gewoon dat jij hier ging posten.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die is er al. Best aardig mini album.
Oh was al gepost.![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij hier ging posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |