Wat? Vind je wielrenners niet lekker gestroomlijnd dan? Liefs zou je er toch achter willen blijven plakken?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:27 schreef Broekpaling het volgende:
Zeer gegronde klacht.
Wielrenners.Fietspaden en stoplichten bestaan niet voor ze.
En maar janken als ze bijna tegen je aan rijden.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat? Vind je wielrenners niet lekker gestroomlijnd dan? Liefs zou je er toch achter willen blijven plakken?
als de Epo op is kunnen ze wel eens chagrijnig worden jaquote:Op donderdag 23 april 2009 18:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ik was gister in Purmerland, dat heb je een weg met bruggetjes waar je net aan met je auto doorheen past. En die Sjaken zich er dus ook doorheen proberen te wurmen als ik er al rijd, beginnen die gasten toch te kankeren joh.![]()
Dus toen heb je om de gasten te laten schrikken de auto maar 13x laten afslaan?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ik was gister in Purmerland, dat heb je een weg met bruggetjes waar je net aan met je auto doorheen past. En die Sjaken zich er dus ook doorheen proberen te wurmen als ik er al rijd, beginnen die gasten toch te kankeren joh.![]()
Inderdaad, vuile kut mongolen..quote:Op donderdag 23 april 2009 18:27 schreef Broekpaling het volgende:
Zeer gegronde klacht.
Wielrenners.Fietspaden en stoplichten bestaan niet voor ze.
En maar janken als ze bijna tegen je aan rijden.
Mensen die zeiken op anderen terwijl ze zelf net zo goed (of nog meer) fout zittenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:26 schreef AchNee het volgende:
Waarom moeten die hufters met zijn tienen of twintigen op de rijbaan fietsen als er een perfect breed fietspad naast ligt. Als ik aan kom scheuren met zo'n 90 km/u en een bocht omzeil moet ik te vaak vol in de ankers om die klootviolen te ontwijken.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dus toen heb je om de gasten te laten schrikken de auto maar 13x laten afslaan?
Ja dus? omdat ze sneller fietsen hoeven ze zich niet aan de regels te houden?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:33 schreef Captain_Ghost het volgende:
op sommige plekken zijn de fietspad behoorlijk slecht om normaal rijden.
Daarom rijden ze ook op de rijbaan.
Zij fietsen tenslotte veel sneller dan normaal
ja hoor, het weiland tussen Gouda en Utrecht is ook slecht begaanbaar, dus ga ik maar op de snelweg lopenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:33 schreef Captain_Ghost het volgende:
op sommige plekken zijn de fietspad behoorlijk slecht om normaal rijden.
Daarom rijden ze ook op de rijbaan.
Nou... Sport/Hobby krijgt vaak uitzonderingen.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:34 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ja dus? omdat ze sneller fietsen hoeven ze zich niet aan de regels te houden?
Idd, vooral als ze op de weg gaan fietsen. Fuck dat, ik hoor als automobilist niet te remmen voor een stel lutsers die zich te goed voelen voor het fietspad.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:34 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ja dus? omdat ze sneller fietsen hoeven ze zich niet aan de regels te houden?
In het westen mischien, hier is het aanpassen of oprotten.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:38 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nou... Sport/Hobby krijgt vaak uitzonderingen.
Dat is de reden dat paarden op de openbare weg mogen schijten.
Ik woon net over de grens in Duitsland en daar mag ik 100 km/u dus ik rij nog langzaam LOLquote:Op donderdag 23 april 2009 18:33 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Mensen die zeiken op anderen terwijl ze zelf net zo goed (of nog meer) fout zitten
Net woonde je nog in het oosten van het land.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:48 schreef AchNee het volgende:
[..]
Ik woon net over de grens in Duitsland en daar mag ik 100 km/u dus ik rij nog langzaam LOL
Als er een zo'n malloot op de weg fietst heb ik er geen moeite mee, daar rij je zo omheen.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:41 schreef DirkZz het volgende:
[..]
In het westen mischien, hier is het aanpassen of oprotten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |