kijk uit... dan moet je naar buiten..quote:Op donderdag 23 april 2009 22:01 schreef Skylark. het volgende:
KLB saai, de SC saai, FoK! saai..
Fuck you, allemaal. Ik zoek wel echte vrienden.
Ik weet zeker dat mijn spierwit gebleekte huid met sproeten best tegen de zon kan.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:03 schreef jagga het volgende:
[..]
kijk uit... dan moet je naar buiten..
Daarentegen heb je het geluk dat het nu donker is dus dan kun je niet verbranden_!
WoW schijnt een grote vrienden-poel te zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat mijn spierwit gebleekte huid met sproeten best tegen de zon kan.
Maar urgenter! Heeft iemand idee waar je het beste vrienden kan zoeken?
je kunt ook gaan rukken trouwens, dan heb je miljoenen vriendjes op je schootquote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef jagga het volgende:
[..]
WoW schijnt een grote vrienden-poel te zijn
Zelfspot is okequote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef jagga het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, moet ik weer naar therapie
Ach ja zo hebben de meeste mensen wel iets, héquote:
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef jagga het volgende:
[..]
Ach ja zo hebben de meeste mensen wel iets, hé
pfffff dat ene uur gewoon skippenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Morgen vroeg op om daarna een tussenuur van 2 uur te hebben![]()
Ik denk dat ik maar skip
Het is alleen wel het SLB -uurquote:Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef jagga het volgende:
[..]
pfffff dat ene uur gewoon skippenje hebt je verslapen
![]()
en ja dat je daarna 2 uur vrij bent kun jij ook niets aan doen
Ja inderdaad, ik moest ook spugen van de afbeeldingquote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef kurk_droog het volgende:
Dat blik amstelAmstel is verdomme amsterdam
Jij bent echt kankerlenig zegquote:Op donderdag 23 april 2009 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
Gadverdamme. Mijn gootch ruikt naar uien
of het ruikt zo sterk dat hij er niet lenig voor hoeft te zijnquote:
Gadverdamme, je eigen of die van je vriendin?quote:
Eigen vinger eerst, is mijn motto.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gadverdamme, je eigen of die van je vriendin?
Het bier komt uit Amsterdam, het hart van hun trainer ligt in Amsterdam, de grote rivaal komt uit Amsterdam en Amsterdam wordt toegezongen op hun kleine feestje. Zo schattig.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef kurk_droog het volgende:
Dat blik amstelAmstel is verdomme amsterdam
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het bier komt uit Amsterdam, het hart van hun trainer ligt in Amsterdam, de grote rivaal komt uit Amsterdam en Amsterdam wordt toegezongen op hun kleine feestje. De supporters zaten vroeger in AmsterdamZo schattig.
Oh, dit is een nieuwe versie.. Doe eerste tarzan wel tof.. met die aappoepjesquote:Op donderdag 23 april 2009 22:58 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0120856/
3.8/10 ---995 votes wtf? die moet ik zien!
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eigen vinger eerst, is mijn motto.
Ik ben hier alleen om af te wachten of de locale kippetjes hier weer iets vulgairs gaan zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hoi @die gast boven jeEr is leven na de lach.
Te druk met Football Managerquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:18 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen om af te wachten of de locale kippetjes hier weer iets vulgairs gaan zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hoi @die gast boven je
whehe...:')mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
nja ik ga slapenquote:
welterustenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef jagga het volgende:
[..]
nja ik ga slapen
ik moet er over 6.5 uur alweer uit_!
Tot morgen 7:30![]()
Ik 7:00quote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef jagga het volgende:
[..]
nja ik ga slapen
ik moet er over 6.5 uur alweer uit_!
Tot morgen 7:30![]()
Giechelkontquote:Op donderdag 23 april 2009 23:29 schreef behangplakker het volgende:
WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIHIHIHIHI
Fipo van de 295ste post?quote:
Na aanleiding van gisteravond ben ik nu een lekkere sjonnert aan het rokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |