had je maar een moeten neerzetten ipv dequote:Op donderdag 23 april 2009 19:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omdat je het blijkbaar niet begrijpt hier de uitleg:
Het ging mij er juist om dat ik het nogal een apart vind om voor de grap zo'n risico te nemen
Wat is het beste album van Jimiquote:Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je moet wel du avatar herkennen hè.
Natuurlijk Emiquote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Emimich het volgende:
Die piercing van BT was sowieso al zowel letterlijk als figuurlijk het dieptepunt, over een paar jaar heeft ze waarschijnlijk tattoo's over haar hele lijf en gaten in haar armen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Groot risicowhehe, zoals broekpaling dat zegt, niet geneukt is niet bezwangerd
!
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat is het beste album van Jimi? best achterlijk dat ik dat moet vragen maar ik heb enkel losse nummers
Hij heeft maar 3 studio albums uitgegeven tijdens zijn leven dus dat zegt niet zo veel.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef bloodysunday het volgende:
Wat is het beste album van Jimi? best achterlijk dat ik dat moet vragen maar ik heb enkel losse nummers
Zeker waar, maar de pil werkt ook voor een constante menstruatiecyclusquote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Groot risicowhehe, zoals broekpaling dat zegt, niet geneukt is niet bezwangerd
!
thxquote:Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hij heeft maar 3 studio albums uitgegeven tijdens zijn leven dus dat zegt niet zo veel.
Ik luister altijd hier naar:
http://en.wikipedia.org/w(...)Best_of_Jimi_Hendrix
Wat voor een verschil maakt dat nou?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
had je maar een moeten neerzetten ipv de
en ja dat kan gewoon hoor, schrijf je het gewoon ergens op.
Natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker waar, maar de pil werkt ook voor een constante menstruatiecyclus
En dan is het misschien geen groot risico, het kan wel goed kut zijn
Dat compilatie album bevat trouwens zo ontzettend veel bizar goede nummers. Hoe vaker je het begint te luisteren, hoe meer je ook de obscuurdere nummers begint te waarderen.quote:
Euhm nee, niet bepaaldquote:Op donderdag 23 april 2009 19:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Diep van binnen () weet je dat ik gelijk heb.
Am I happy or in misery? Whatever it is, that girl put a spell on me.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Euhm nee, niet bepaaldmaar whatever helps you sleep at night.
kankerquote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat compilatie album bevat trouwens zo ontzettend veel bizar goede nummers. Hoe vaker je het begint te luisteren, hoe meer je ook de obscuurdere nummers begint te waarderen.![]()
Kempi staat in mijn avatar hè.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef bloodysunday het volgende:
Ik schaam me nu kapot dat ik Kempi aanzag voor Hendrix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |