Ik heb ze in december 2x gezien en beide keren vond ik het wel goed. Een van die keren stonden ze in de kou in Enschede (Surprisetruck) en het klonk nog goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef superjojo het volgende:
GEM is live helemaal niet goed![]()
![]()
Maar dat wist ik eigenlijk ook al.
Het is nog hypocriet ook, want tot een paar jaar terug vond o.a. Giel al die Nederlandse bands helemaal geen ruk aan, en werd Jan Smit en co. nog op de wansmaak woensdag gedraaid (nacht).quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over hoe KANSLOOS deze 'awards' zijn. Verspilling van belastinggeld. Leuk feest voor de dj's en rest van de incestbende.
Ik moet toch zien hoe Nikkiquote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef purplerose het volgende:
Eigenlijk vraag ik me toch wel af waarom wij nog naar 3fm luisteren als je zo ons gekanker terugleest![]()
Agreed.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over hoe KANSLOOS deze 'awards' zijn. Verspilling van belastinggeld. Leuk feest voor de dj's en rest van de incestbende.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dat is mijn onderzoeksgebied
Laat die droom varen, het gaat niet lukken, het kennet!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moet toch zien hoe Nikkihaar award in ontvangst neemt?
Ik vind dit ook heel triest, wat jullie zitten te schelden.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef purplerose het volgende:
Eigenlijk vraag ik me toch wel af waarom wij nog naar 3fm luisteren als je zo ons gekanker terugleest![]()
en dat Gem hoef ik dus ook niet live te gaan checken had ik daar behoefte aan mogen hebben
Ah oké, maar vorige week in Groningen waren ze op hetzelfde niveau als nu op tv. Hit Me Tv was toen wel leuk.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ze in december 2x gezien en beide keren vond ik het wel goed. Een van die keren stonden ze in de kou in Enschede (Surprisetruck) en het klonk nog goed.
Ja maar doet ze niet dagelijks en wij luisteren wel dagelijksquote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moet toch zien hoe Nikkihaar award in ontvangst neemt?
Normaal luister ik ook Kink, maar ik wacht op Novastar.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ik vind dit ook heel triest, wat jullie zitten te schelden.
Zet de radio lekker uit, en ga naar Kink of weet ik het wat.
Of ga SkyRadioluisteren.
Ik vind het wel gezellige radio, en nu Guus Meeuwis!
Dat dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:55 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Normaal luister ik ook Kink, maar ik wacht op Novastar.
Voorproefje voor jou:quote:Op donderdag 23 april 2009 20:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat die droom varen, het gaat niet lukken, het kennet!
Die andere score die je bedoelt was 9 maanden geledenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Joost scoort ook twee keer in één week.
Als we nog even een paar jaar wachten, is Jan Smit genomineerd voor Pop en Blof en Racoon voor alternative.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:57 schreef purplerose het volgende:
noem je dit alternative :/ dit is gewoon pop hoor
Absoluut, gewoon beste artiest algemeen. Van iedereen die hier staat zonder twijfel.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef Christiaan het volgende:
Hij verdient een award, maar niet in deze categorie.
Of beste live.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Absoluut, gewoon beste artiest algemeen. Van iedereen die hier staat zonder twijfel.
Waar moet dat heen met de alternativequote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als we nog even een paar jaar wachten, is Jan Smit genomineerd voor Pop en Blof en Racoon voor alternative.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |