ik in het 1equote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je speelt in het 1e van de hoeve? Hier in Almelo speelden ook allerlei clubs
Bierdrinkteam?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik in het 1e
ik speel momenteel in het 5e, en dat bevalt me best
valt wel mee, maar ik doe voornamelijk voor de gezelligheid voetballenquote:
mijn auto doet het nu perfectquote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef Fems het volgende:
[..]
Is je auto weer heel?
Ik denk dat het verstandig dat ik eerst stop met sterretjes zien
Heb een spierspanningshoofdpijn ofzo (volgens de dokter)quote:
quote:mijn auto doet het nu perfect
ze zuigt geen valse lucht meer aan![]()
Maar de 3e helft was voor jullie tochquote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
hier ist wa best
allenig 'n betje sneu dat wie verloor'n hebt
Dat is dan weer jammer inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
hier ist wa best
allenig 'n betje sneu dat wie verloor'n hebt
ojah, das wel naar.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef Fems het volgende:
[..]
Heb een spierspanningshoofdpijn ofzo (volgens de dokter)
Loop al 2 weken met hoofdpijn, dus erg vervelend. En laatste tijd moet ik steeds mijn ogen aanspannen om scherp te zien en zie ik vaak zwart en sterretjes. Dus toen naar de dokter geweest en die zei dat.
goede zaakquote:En vandaag naar de fysio geweest die mijn hele rug weer losgemaakt heeft.. Dus ik ben weer heerlijk gekraakt vandaag, hopen dat het helpt!
jazekerquote:[..]
En zelfs zelf gemaakt! woah
moah, zo lang bun 'k nie wes. de knip was leugquote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar de 3e helft was voor jullie toch![]()
?
tjah, dooj niks meer anquote:Op donderdag 23 april 2009 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer inderdaad
tuurlijk, daarvoor doe ik hetquote:Op donderdag 23 april 2009 22:26 schreef Fems het volgende:
Het klopje en het kusje onthoud je je ja!?![]()
slaap lekkerquote:Ik duik trouwens mijn bed in, heeeeerlijk!
Tot morgen mensen!
x
pas op, voort wordt je nog moequote:Op donderdag 23 april 2009 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fems, ik ben ook losgekraakt vandaag. Gister voor t eerst naar de fysio geweest sinds een paar jaar. Kreeg te horen dat ik véélste laat ben gekomen, ben helemaal door mn ruggengraat gaan hangen enzo. Gaat maanden duren voor ik er weer uit kom. Word nu elke week gekraakt en moet téveel oefeningen doen
Haha, daar ben ik niet bang voor. Zijn geen vermoeiende oefeningenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pas op, voort wordt je nog moe
oow, valt nog met.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, daar ben ik niet bang voor. Zijn geen vermoeiende oefeningen
Omdat mn hele onderrug vast zit. Buigt niet meer mee zoals het hoort, ben net een plank (woorden van Manon)quote:Op donderdag 23 april 2009 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow, valt nog met.
maar, woarum moej noar zo'n kraker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |