Er wordt duidelijk aangegeven wanneer je naar de eindbaas gaat, net daarvoor zou ik zeggen. Ik moet het ook nog doen, ik krijg door al die LO praat weer zin in de game. Eerst Fallout 3 echter, begin die game steeds meer te begrijpen en te waarderenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:45 schreef wc-eend het volgende:
Ben net op disc 4 van Lost Odessey, op welk moment (zonder spoilers) kan ik het beste gaan side-questen enzo?
Eens dat is echt fantastisch, je slaat je tegenstander helemaal kapotquote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Wessiej het volgende:
Mijn god wat een spel is dat zeg
Fighter of the Year
Had ik je meteen wel kunnen vertellen maargoed..quote:Op donderdag 23 april 2009 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game is vooralsnog leuker dan ik dacht en dat is al heel wat.
Al vind ik Street Fighter geniaal, UFC gaat er voor mij dan weer boven. Career mode schijnt ook leuk te zijn, erg veel zin in dit spel.quote:
RF 2 heb ik nog op de PS2 gespeeld toen! Erg vet!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef Slappy het volgende:
Demo van Red faction 2 staat online.Maar wat is live traag
Maar PS3 games zijn anderhalf keer zo duurquote:
Wel als je een bepaald achievement wilt halen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 3Ik ben nu net aangekomen bij BNR en heb mijn eerste Behemoth gezien, ik hoop niet dat ik die in mn eentje tegenkom
![]()
quote:
Wacht maar na 30-40 uur. Dan gaat de omgeving echt vervelend eentonig wordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 3Ik ben nu net aangekomen bij BNR en heb mijn eerste Behemoth gezien, ik hoop niet dat ik die in mn eentje tegenkom
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |