Ik ben niet naar de tandarts gegaan en nu verga ik van de kiespijn. Eigen schuld dus.
M'n eigen tandarts is op vakantie en die heeft op z'n antwoordapparaat staan dat ik de vervangende tandarts kan vinden in een of ander krantje. Da's lekker als je niet in het verspreidingsgebied woont.
quote:Dat is tegenwoordig zo lekker geregeld
Op maandag 30 september 2002 19:02 schreef Mike het volgende:
Oke...update:Ik ben niet naar de tandarts gegaan en nu verga ik van de kiespijn. Eigen schuld dus.
M'n eigen tandarts is op vakantie en die heeft op z'n antwoordapparaat staan dat ik de vervangende tandarts kan vinden in een of ander krantje. Da's lekker als je niet in het verspreidingsgebied woont.
tip, kijk of je in je ziekenfonds tandarts zorg kan krijgen, kost extra, maar is echt handig, dit is dan voor iedereen.
Voorkom je zulke hoge kosten
quote:Het zit er wel in...maar ik heb geen toppakket...er wordt dus telkens een gedeelte vergoed.
Op maandag 30 september 2002 19:23 schreef G1Ace het volgende:
tip, kijk of je in je ziekenfonds tandarts zorg kan krijgen, kost extra, maar is echt handig, dit is dan voor iedereen.
Voorkom je zulke hoge kosten
En ja hoor...er ging er deze week weer 1...mag ik dus dinsdag terug voor de 2de...
Dat hou ik zo maar een paar weken vol.
quote:De prijs doet meer pijn dus.
Op dinsdag 9 april 2002 18:24 schreef Mike het volgende:[..]
Hmm...ja, daar word je niet vrolijk van...het doet geen pijn ofzo...maar het is zo duur...
quote:Neejoh... hij wisselt alleen zijn melktanden een beetje laat
Op zondag 3 november 2002 22:41 schreef Vork het volgende:
je wordt oud Mike.
Schade: 1 getrokken kies en 8 gaatjes.
Wat hebben we hier van geleerd?
Ga mooi 2 keer per jaar naar de tandarts en wacht niet 6 jaar zoals ik!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |