ja moet je ook nemen joh, is leuk dan kan iedereen zien wat je hebt geluisterd, vet coolquote:
Kun je zelf zien wat je geluisterd hebt en kun je nieuwe band vinden door mensen wiens smaak je respecteerd en goed vind. Het concept last.fm vind ik geweldig, het commercieel uitbuiten ervan vind ik belachelijk. Volgensmij is dit ook niet wat de mensen achter de originele audioscrobbler in gedachten hadden.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja moet je ook nemen joh, is leuk dan kan iedereen zien wat je hebt geluisterd, vet cool_!
http://www.last.fm/user/bosbeetlequote:Op donderdag 23 april 2009 09:38 schreef Devo het volgende:
TS is een pauper die het gewoon niet kan betalen
ik kan nu ook al zien hoe vaak ik iets beluisterd heb en voor nieuwe muziek heb ik last fm niet nodig, ik vind het altijd en overal welquote:Op donderdag 23 april 2009 09:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kun je zelf zien wat je geluisterd hebt en kun je nieuwe band vinden door mensen wiens smaak je respecteerd en goed vind. Het concept last.fm vind ik geweldig, het commercieel uitbuiten ervan vind ik belachelijk. Volgensmij is dit ook niet wat de mensen achter de originele audioscrobbler in gedachten hadden.
Okay dat mag.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan nu ook al zien hoe vaak ik iets beluisterd heb en voor nieuwe muziek heb ik last fm niet nodig, ik vind het altijd en overal wel
je kan gewoon alleen de url posten hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 09:43 schreef FictionalFenna het volgende:
Chris Cornell heeft een ernstige identiteitscrisis.
Daar onze compatibility laag is vind ik het een onterechte klacht.quote:Your musical compatibility with bosbeetle is Low
Music you have in common includes Spinvis, Porcupine Tree, The Smashing Pumpkins, Architecture in Helsinki and Buena Vista Social Club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's waar.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Spinvis, Porcupine Tree, The Smashing Pumpkins, Architecture in Helsinki and Buena Vista Social Club.
toch een mooi lijstje
quote:You’ve got a free trial to Last.fm Radio
Your free trial will last for 30 tracks. If you enjoy it, subscribe for only $3.00/month.
Everything else on Last.fm is FREE!
Ik vind het eerder storend dat de rest van de landen wel meedoen aan die onzin.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef krioro het volgende:
Goede klacht. Dat het alleen voor landen buiten die drie is vind ik het meest storende.Daar wordt overigens wel een reden voor gegeven, maar die neemt mijn bezwaren niet weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |