Neuk jij die smilie ofzoquote:Op donderdag 23 april 2009 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat moet jou aanspreken [ afbeelding ]
Hee Ludoquote:
Dat zou ik graag eens bevestigd zien worden door de notaris.quote:
ik eis subiet een hertelling want ik vermoed dat er een stel slampampers zich menig maal verteld hebbenquote:
Nou is dat even toevalligquote:Op donderdag 23 april 2009 09:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou ik graag eens bevestigd zien worden door de notaris.
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik eis subiet een hertelling want ik vermoed dat er een stel slampampers zich menig maal verteld hebben
Ik heb liever dat jouw overlijden word bevestigd door de notaris.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 09:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou ik graag eens bevestigd zien worden door de notaris.
hee jij tuig van de richel doe eens normaal tegen ludoquote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jouw overlijden word bevestigd door de notaris.
Geen doodverwensing hoor
Het meest jammerlijke van dit alles is wel dat je niet achter je opmerking durft te gaan staan omdat je niet geband wil worden.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jouw overlijden word bevestigd door de notaris.
Geen doodverwensing hoor
Dat klopt inderdaad, ik ben zuinig op m`n postrechten.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 09:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het meest jammerlijke van dit alles is wel dat je niet achter je opmerking durft te gaan staan omdat je niet geband wil worden.
Ik leg 'm toch even vast.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het meest jammerlijke van dit alles is wel dat je niet achter je opmerking durft te gaan staan omdat je niet geband wil worden.
Nu lijkt het net of ik de NSB-knop gehanteerd heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |