Je kent me, iets te lang ermee doorgelopen, dus nu maar even aan toegeven dat niet alles kan.... moet er niet aan denken dat het een zwakke plek wordt ofzoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:00 schreef renzell het volgende:
En die dikke enkel, wat klote is dat zeg. Boeh!Sterkte ermee.
ik las waggelenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:58 schreef oeke het volgende:Wat is zijn maat Renz? Ik zit hier toch maar te wachten/liggen/hangen met een dikke enkel, kan dus best een shirtje voor hem schilderen, vinnik leuk!
maar geen trein hoor![]()
Dat denk ik ook Oeke!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:15 schreef MamsX het volgende:
Oekeoooh mijn god ik ben jaloers, wat onwijs prachtig en tof
Hier kan je goed geld mee verdienen met verzoekjes
Dam moet je op een dag gaan douchen dat er niet gezwommen word. Kunnen ze in het zwembad wel schoonwekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
waterbesparing voor het milieu, jeweets
Hahahaha, geweldig idee!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Hier wordt druk gespaard voor alle Hemabeestjes. Inmiddels hebben Sterre, Tristan en Wouter ieder een eigen diertje. Maar ieder kind had kledingwensen voor zijn/haar diertje, omdat ze toch graag een wat unieker exemplaar wilden hebben.
Sterre wilde een jurk én een kleurig halsbandje met bedeltje:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tristan wilde dat zijn hond een kleurig klein broekje kreeg:
Wouter wilde dat Briez een zwart jasje met lange mouwen kreeg, een soort matadorjasje, omdat zijn staart nog goed te zien moest zijn:
Groepsfoto:![]()
[ afbeelding ]
ja, maar pikken ze dat, als 't al min of meer stond aangekondigd, that's the question.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
het zit met buddy vast..spontaniteit is reuzesimpel te verwezenlijken
alles is borduurquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:31 schreef moussy het volgende:
Wat leuk ET!
Is dat roze van de bus een kantje die je er aan hebt gezet of is dat ook borduur?
ik maar lang zo veel niet als ik zou willenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef Macka66 het volgende:
Ik moet dit topic toch eens beter bij gaan houden, wat een gave dingen komen er weer voorbij!
En ik bewonder ET dat ze tijd en gelegenheid kan vinden om zoveel mooie dingen te maken, met drie jonge kinderen. (Ik kom met twee al bijna nergens toe.)
nee hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:34 schreef bixister het volgende:
leuk ET!!
maar ik hoop dat daar niet echt 30 klosjes garen aan gespendeerd zijn? dan wordt 't toch wel een dure hobby..!
alleen de beginselen van haken..de rest heb ik zelf uit zitten vogelenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef Pyttpytt het volgende:
Supergaaf Kleurdoos!! Jij had dat haken toch van youtube geleerd? Heb je daar een linkje van, ik vind alleen maar onbegrijpelijke filmpjes...
Spuuglokje mooie uitleg, als ik eenmaal op gang ben ga ik dit zeker ook proberen (tvp dus. ..)
In het begin heb je een rondje gemaakt van de 6 vasten (dat rondje maakte je door het eind aan het begin te verbinden met een halve vaste). Met 'in de ketting' bedoel ik dat je eerst de draad om de haaknaald slaat (zoals je een stokje begint), dan steek je de haaknaald in dat rondje (dat bedoel ik met de ketting, zie ook foto 3), dan maak je het stokje verder af. Je steekt de haaknaald dus niet ergens tussen twee steken o.i.d., maar in het luchtledige van het rondje. Ik geloof dat ik een filmpje moet maken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef Jore het volgende:
• Toer 1: Haak 7 lossen, 1 stokje in de ketting, *haak 5 lossen en 1 stokje, nog 5 keer herhalen vanaf *, haak 5 lossen en sluit de toer met een halve vaste in de 2e losse van het 1e boogje (8 boogjes)
Pieppieppiepklein vraagje omdat ik ook graag een muts wil bouwen: wáár in de ketting? Welke losse van de toer moet ik pakken, zeg maar? Ik heb al vanalles geprobeerd maar het ziet er raar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |