abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68292079
Er is een afdeling opgeheven bij ons bedrijf, dat werk is naar onze afdeling gegaan.
Op zich geen probleem, maar een onderdeel daarvan was: breng spul van A naar B naar C.

Heb ik gevraagd: waarom brengen we het niet gewoon van A naar C?
Kan zijn dat B een soort controlepunt of zo, geen idee maar dat wilde ik graag weten. Als er geen goede reden voor is breng ik het gewoon rechtstreeks naar C, toch?

Mijn baas doet net alsof ie alles weet. Zegt ie: tsja misschien is het een soort controle?
Dus ik vraag: is dat zo? Of doen we iets zonder dat we weten waarom?
Krijg ik als antwoord: nou ja volgens mij is het wel nodig. Dus doe meer eerst naar B en dan naar C.
Die kerel heeft dus geen flauw idee waar ie het over heeft.

Nu moet je ook nog weten dat van A naar C iets van 5 minuten is, van A naar B naar C is 15 minuten.
Zonde van mijn tijd want ik kan 3x zoveel doen.

klacht: baas weet niet waar ie het over heeft, kan mijn vraag niet beantwoorden, wil dat niet toegeven want dan lijkt ie dom en daardoor loop ik onzinnig werk te doen.

*disclaimer: ja ik ben al bezig bij zijn baas te slijmen zodat ik de job van mijn baas kan overnemen
  donderdag 23 april 2009 @ 01:53:52 #2
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_68292091
Wat? ABC? Flikker eens op en noem het bij de naam.
WOS'ser for life.
  donderdag 23 april 2009 @ 01:59:32 #3
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_68292125
Ja.. wij werkte ooit met QX en Z. Ik zelf was X en deed niets anders dan te lopen naar Q en Z.
Vaak ging ik koffie drinken. Dat was relaxt....Gelukkig nooit een ABC probleem gehad.
Nu zit ik thuis.. Ze hebben X opgeheven door een probleem met coordinatie. Ik was een junior X.
Het bedrijf heeft een senior X moeten inhuren voor mijn werk.. Zo zie je maar.. Mijn werk was toch belangrijk!

Never underestimate the power of B X or Z.
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  donderdag 23 april 2009 @ 02:03:19 #4
165512 MASD
Music is dead.
pi_68292143
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ.
Long live music.
pi_68292158
Gino snapt helemaal niks van deze....
  donderdag 23 april 2009 @ 02:34:20 #6
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68292288
quote:
geslacht: Vrouw
Verklaard gelijk die zeer duidelijke uitleg.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  donderdag 23 april 2009 @ 02:52:40 #7
22085 kamikaze
Loyal to life
pi_68292356
Wat een ongelooflijk hoog niveau hier weer. Chapeau

Het jammere is dat die idioten die hierboven hebben gereageerd waarschijnlijk sneller baas zullen worden van een afdeling dan mensen zoals TS. En voor degenen die het interesseert: Ja, ik heb ook een hekel aan mensen die net zo lang promotie in een bedrijf behalen totdat het overduidelijk is dat ze volledig incompetent zijn voor de functie die ze moeten bekleden. TS klinkt in ieder geval een stuk competenter dan baas, dus bij deze succes gewenst.
  donderdag 23 april 2009 @ 03:01:59 #8
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68292368
Een leidinggevende behoort ook in staat te zijn om een situatie in begrijpende taal uit te leggen aan een leek. Gebeurt hier niet dus dikke FAIL voor TS!
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  donderdag 23 april 2009 @ 03:06:42 #9
22085 kamikaze
Loyal to life
pi_68292377
quote:
Op donderdag 23 april 2009 03:01 schreef L-IS het volgende:
Een leidinggevende behoort ook in staat te zijn om een situatie in begrijpende taal uit te leggen aan een leek. Gebeurt hier niet dus dikke FAIL voor TS!
Wat snap je niet aan de OP? klaar als een klontje toch? Er staan niet eens moeilijke woorden in. Samenvatting is zelfs te vinden in de naam van het topic. Ik snap echt het probleem niet.

BTW begrijpende taal
pi_68292380
Mensen die de OP niet begrijpen

OT:
TS je bent een bemoeial je moet gewoon werken voor je geld!!!
pi_68292558
Zowel jij als je baas hebben een uitvoerende functie, nadenken is niet nodig. Zeker niet als het van het niveau is breng spullen van A naar B en van B naar C.
pi_68292569
Misschien zitten op B wat gesubsidieerde banen van mensen die ook wat te doen moeten hebben. Misschien heb je zelf een gesubsidieerde baan en is het hele A-B-C gebeuren onnodig, omdat product X eerst van C naar jouw A gebracht wordt.
pi_68292661
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_68292681
Wat klaag je? Je hoeft niet over te werken en je krijgt toch betaald.
In Belgie promoten ze dit soort toestanden.

Hoorde keer van 'n maat van me, die werkte aan de lopende band daar, moest caravans in elkaar zetten. Als ie zich omdraaide kon hij bij de schroeven en bouten bakjes. Dus hij dacht, als ik die bakjes nou tegen de lopende band aan schroef dan hoef ik niet meer om te draaien

Dat dacht ie maar voordat ie klaar was stond er al een Belg achter hem: "Ale, manneke. Dat gaat niet gebeuren he. Nu bespaarde gij de baas tijd en hoe meer tijd we besparen hoe minder personeel ie nodig heeft. Das nie goed voor de werkeloosheid he."

Denk na voordat je tijd gaat besparen. Het kan ten koste gaan van je collega's. Ik vind die Belgen zo dom nog niet.
  donderdag 23 april 2009 @ 06:46:50 #15
22085 kamikaze
Loyal to life
pi_68292688
quote:
Op donderdag 23 april 2009 03:01 schreef L-IS het volgende:
quote:
Op donderdag 23 april 2009 03:08 schreef Siniti het volgende:
Mensen die de OP niet begrijpen
Niet alleen dat, maar ook commentaar leveren op de OP en dan zeggen dat de OP niet in begrijpende taal is uitgelegd. Begrijpende taal

Geen wonder dat ie de OP niet snapt.
pi_68292691
Een beetje slimme manager laat het net blijken alsof ie onmisbaar is.
***** Kraak.....
  Forum Admin donderdag 23 april 2009 @ 09:00:10 #17
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_68293947
Als je een beetje hersens had gehad TS, dan had je wel een baan met inhoud gehad.
Pakjesbezorgers met ambitie.
pi_68294008
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als je een beetje hersens had gehad TS, dan had je wel een baan met inhoud gehad.
Pakjesbezorgers met ambitie.
Beste Opa Bakkebaard, enig respect voor de pakketbezorger is wel op zijn plaats, jij wil toch ook een pakket correct bezorgd of niet dan?
***** Kraak.....
  Forum Admin donderdag 23 april 2009 @ 09:07:22 #19
Heeft een huisje.
pi_68294083
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:03 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Beste Opa Bakkebaard, enig respect voor de pakketbezorger is wel op zijn plaats, jij wil toch ook een pakket correct bezorgd of niet dan?
Uiteraard. Werkvolk moet er ook zijn, geen probleem. Maar doe dan niet of je slimmer bent dan je baas, dat is gewoon zielig.
pi_68294157
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Uiteraard. Werkvolk moet er ook zijn, geen probleem. Maar doe dan niet of je slimmer bent dan je baas, dat is gewoon zielig.
Slimmer zijn dan de baas wordt je meestal al niet aangenomen, mochten er wat tussendoor geslipt zijn dan gaan die weer snel eruit.
***** Kraak.....
  Forum Admin donderdag 23 april 2009 @ 09:12:10 #21
Heeft een huisje.
pi_68294206
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:10 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Slimmer zijn dan de baas wordt je meestal al niet aangenomen, mochten er wat tussendoor geslipt zijn dan gaan die weer snel eruit.
Met een normale opleiding, nee dus niet MBO, kom je niet op een onbeduidende werkvolkfunctie maar op een plek waar meedenken wel wordt gewaardeerd.
  donderdag 23 april 2009 @ 09:13:12 #22
77575 NiTiN
Move On Up
pi_68294232
quote:
Op donderdag 23 april 2009 01:51 schreef Noin het volgende:
Er is een afdeling opgeheven bij ons bedrijf, dat werk is naar onze afdeling gegaan.
Op zich geen probleem, maar een onderdeel daarvan was: breng spul van A naar B naar C.

Heb ik gevraagd: waarom brengen we het niet gewoon van A naar C?
Kan zijn dat B een soort controlepunt of zo, geen idee maar dat wilde ik graag weten. Als er geen goede reden voor is breng ik het gewoon rechtstreeks naar C, toch?

Mijn baas doet net alsof ie alles weet. Zegt ie: tsja misschien is het een soort controle?
Dus ik vraag: is dat zo? Of doen we iets zonder dat we weten waarom?
Krijg ik als antwoord: nou ja volgens mij is het wel nodig. Dus doe meer eerst naar B en dan naar C.
Die kerel heeft dus geen flauw idee waar ie het over heeft.

Nu moet je ook nog weten dat van A naar C iets van 5 minuten is, van A naar B naar C is 15 minuten.

klacht: baas weet niet waar ie het over heeft, kan mijn vraag niet beantwoorden, wil dat niet toegeven want dan lijkt ie dom en daardoor loop ik onzinnig werk te doen.

*disclaimer: ja ik ben al bezig bij zijn baas te slijmen zodat ik de job van mijn baas kan overnemen
Je denkt na en bent kritisch over de status quo, je stelt dit aan de orde.

Klinkt als een winnende instelling van jou.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_68294265
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Met een normale opleiding, nee dus niet MBO, kom je niet op een onbeduidende werkvolkfunctie maar op een plek waar meedenken wel wordt gewaardeerd.
Wat is normaal en wat is een opleiding waard?
Denk dat het meer aankomt op geniale geesten en scheit aan wat voor school die gedaan hebben.
***** Kraak.....
pi_68294424
quote:
Op donderdag 23 april 2009 04:30 schreef DrDentz het volgende:
Misschien zitten op B wat gesubsidieerde banen van mensen die ook wat te doen moeten hebben. Misschien heb je zelf een gesubsidieerde baan en is het hele A-B-C gebeuren onnodig, omdat product X eerst van C naar jouw A gebracht wordt.
Via D natuurlijk.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_68294433
quote:
Op donderdag 23 april 2009 01:51 schreef Noin het volgende:
dus open je er een topic over... in die tijd had je alles al naar F kunnen brengen!!!!!!11111111
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')