Verklaard gelijk die zeer duidelijke uitleg.quote:geslacht: Vrouw
Wat snap je niet aan de OP? klaar als een klontje toch? Er staan niet eens moeilijke woorden in. Samenvatting is zelfs te vinden in de naam van het topic. Ik snap echt het probleem niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 03:01 schreef L-IS het volgende:
Een leidinggevende behoort ook in staat te zijn om een situatie in begrijpende taal uit te leggen aan een leek. Gebeurt hier niet dus dikke FAIL voor TS!
quote:Op donderdag 23 april 2009 03:01 schreef L-IS het volgende:
Een leidinggevende behoort ook in staat te zijn om een situatie in begrijpende taal uit te leggen aan een leek. Gebeurt hier niet dus dikke FAIL voor TS!
Niet alleen dat, maar ook commentaar leveren op de OP en dan zeggen dat de OP niet in begrijpende taal is uitgelegd. Begrijpende taalquote:
Beste Opa Bakkebaard, enig respect voor de pakketbezorger is wel op zijn plaats, jij wil toch ook een pakket correct bezorgd of niet dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als je een beetje hersens had gehad TS, dan had je wel een baan met inhoud gehad.
Pakjesbezorgers met ambitie.
Uiteraard. Werkvolk moet er ook zijn, geen probleem. Maar doe dan niet of je slimmer bent dan je baas, dat is gewoon zielig.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:03 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Beste Opa Bakkebaard, enig respect voor de pakketbezorger is wel op zijn plaats, jij wil toch ook een pakket correct bezorgd of niet dan?
Slimmer zijn dan de baas wordt je meestal al niet aangenomen, mochten er wat tussendoor geslipt zijn dan gaan die weer snel eruit.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard. Werkvolk moet er ook zijn, geen probleem. Maar doe dan niet of je slimmer bent dan je baas, dat is gewoon zielig.
Met een normale opleiding, nee dus niet MBO, kom je niet op een onbeduidende werkvolkfunctie maar op een plek waar meedenken wel wordt gewaardeerd.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:10 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Slimmer zijn dan de baas wordt je meestal al niet aangenomen, mochten er wat tussendoor geslipt zijn dan gaan die weer snel eruit.
Je denkt na en bent kritisch over de status quo, je stelt dit aan de orde.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:51 schreef Noin het volgende:
Er is een afdeling opgeheven bij ons bedrijf, dat werk is naar onze afdeling gegaan.
Op zich geen probleem, maar een onderdeel daarvan was: breng spul van A naar B naar C.
Heb ik gevraagd: waarom brengen we het niet gewoon van A naar C?
Kan zijn dat B een soort controlepunt of zo, geen idee maar dat wilde ik graag weten. Als er geen goede reden voor is breng ik het gewoon rechtstreeks naar C, toch?
Mijn baas doet net alsof ie alles weet. Zegt ie: tsja misschien is het een soort controle?
Dus ik vraag: is dat zo? Of doen we iets zonder dat we weten waarom?
Krijg ik als antwoord: nou ja volgens mij is het wel nodig. Dus doe meer eerst naar B en dan naar C.
Die kerel heeft dus geen flauw idee waar ie het over heeft.
Nu moet je ook nog weten dat van A naar C iets van 5 minuten is, van A naar B naar C is 15 minuten.
Zonde van mijn tijd want ik kan 3x zoveel doen.
klacht: baas weet niet waar ie het over heeft, kan mijn vraag niet beantwoorden, wil dat niet toegeven want dan lijkt ie dom en daardoor loop ik onzinnig werk te doen.
*disclaimer: ja ik ben al bezig bij zijn baas te slijmen zodat ik de job van mijn baas kan overnemen
Wat is normaal en wat is een opleiding waard?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Met een normale opleiding, nee dus niet MBO, kom je niet op een onbeduidende werkvolkfunctie maar op een plek waar meedenken wel wordt gewaardeerd.
Via D natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 04:30 schreef DrDentz het volgende:
Misschien zitten op B wat gesubsidieerde banen van mensen die ook wat te doen moeten hebben. Misschien heb je zelf een gesubsidieerde baan en is het hele A-B-C gebeuren onnodig, omdat product X eerst van C naar jouw A gebracht wordt.
dus open je er een topic over... in die tijd had je alles al naar F kunnen brengen!!!!!!11111111quote:Op donderdag 23 april 2009 01:51 schreef Noin het volgende:
Nu moet je ook nog weten dat van A naar C iets van 5 minuten is, van A naar B naar C is 15 minuten.
Zonde van mijn tijd want ik kan 3x zoveel doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |