sorry... wat was je klacht nou?quote:[b]Op donderdag 23 april 2009 00:32 schreef Sinterlexxxus het volgende:
Klacht: Chicks die niet alleen komen maar vriendinnen meenemen (het was nog jailbait ook!)
Waarom maakte je er dan niet iets leuks van.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:32 schreef Sinterlexxxus het volgende:
Mijn eerste topic volgens mij!!11
Extra klacht: Geen Jos/Rickokun skillsquote:Op donderdag 23 april 2009 00:35 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Waarom maakte je er dan niet iets leuks van.
Of lezenswaardig.
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:35 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Waarom maakte je er dan niet iets leuks van.
Of lezenswaardig.
Go family-style on her?quote:
Ja, wat zal ik eens zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:38 schreef Sinterlexxxus het volgende:
[..]
Extra klacht: Geen Jos/Rickokun skills
Daar zit iets in.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja, wat zal ik eens zeggen.
Probeer jezelf een eigen identiteit aan te meten, in plaats van een matige kopie van die van anderen.
Maar het is waargebeurd hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 00:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja, wat zal ik eens zeggen.
Probeer jezelf een eigen identiteit aan te meten, in plaats van een matige kopie van die van anderen.
Als je enkel probeert te immiteren, zul je nooit overtreffen.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:57 schreef Sinterlexxxus het volgende:
[..]
Maar het is waargebeurd hoor![]()
Zou alleen willen dat ik het zo mooi kon verwoorden zoals zij dat kunnen![]()
![]()
Jij moet werkeng bij relatieplanet.nl braddaquote:Op donderdag 23 april 2009 01:16 schreef NiTiN het volgende:
jij laat het gebeuren. hoe zou zij reageren als je 3 maten meegenomen had?
je moet het niet accepteren, dat subtiel doch onmiskenbaar duidelijk maken dat dat niet afgesproken was en dat ze verder maar een fijne avond heeft en weer mag bellen als ze samen met jou wil afspreken. Nu verspilt ze je tijd en jij laat het gebueren
Je maakt grote vergissing, knap telt niet, betrouwbare kerel met goede inkomsten wil ik zien.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:26 schreef Inverted_World het volgende:
Meisjes komen daadwerkelijk enkel alleen als je ook echt knap bent, je faalt TS, dit was hoogstwaarschijnlijk een actie uit medelijden en jouw aandringen.
je lelijke vriend leest mee?quote:Op donderdag 23 april 2009 02:18 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Je maakt grote vergissing, knap telt niet, betrouwbare kerel met goede inkomsten wil ik zien.
quote:Op donderdag 23 april 2009 02:18 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Je maakt grote vergissing, knap telt niet, betrouwbare kerel met goede inkomsten wil ik zien.
Dat doe ik dan ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:31 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ok dan neem jij wat overblijft.
dat gebeurt uiteraard sowieso wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:33 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ah je wacht totdat ze naar je toe komen?
Droom zacht.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
dat gebeurt uiteraard sowieso wel.
Jaloers?quote:
hoezo? Ik vraag alleen... heb geen uitspraak gedaan. Op basis hiervan ben jij degene die nog wat moet leren. Slimme dooddoener van je hoorquote:
nog een keer ontwijkgedragquote:Op donderdag 23 april 2009 07:33 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Om echt goed advies te krijgen moet je me irl meemaken.
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:33 schreef NanKing het volgende:
Dat had je maar duidelijk moet zijn.
Eigen faal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |