abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_237688
Morgen (woensdag) zijn Karin en Hummie in Koffietijd (10:00 uur) Karin verteld hoe ze de kerst heeft doorgebracht. Hummie verteld alles over de grote finale van a.s. Donderdag. Ik ben benieuwd, kan het alleen niet zien want ik moet werken. Wie doet verslag?
Greetz Tina

pi_237689
Ter aanvulling:
Karin zit ook vanavond bij Barend en Van Dorp (RTL4 23:05), samen met Paul Römer, producent Big Brother.
Gisteravond was Barend of Van Dorp (op de radio kan ik die twee nooit uit elkaar houden) bij Met het oog op morgen. Hij had nog recent gesproken met de BB redactie. Zij hadden hem gezegd, dat ze achteraf niet blij waren met de Telegraafactie. Maar mogelijk vanavond meer hierover.
Morgen zit John de Mol bij BVD.

------------------
"Shall I compare thee to a summer's day? Thou art more lovely and more temperate.." (W. Shakespeare)

[Dit bericht is gewijzigd door wich (Datum 28 December 1999).]

pi_237690
quote:
op 12-28-1999 om 08:10 PM schreef tina het volgende:
Morgen (woensdag) zijn Karin en Hummie in Koffietijd (10:00 uur) Karin verteld hoe ze de kerst heeft doorgebracht. Hummie verteld alles over de grote finale van a.s. Donderdag. Ik ben benieuwd, kan het alleen niet zien want ik moet werken. Wie doet verslag?

Tina ik zal morgenochtend er verslag van doen wat ze letterlijk zeggen ok?..ik zal het hier in deze Topic zetten. Strak plan?
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 28 december 1999 @ 21:31:00 #4
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_237691
Lieve Oliebol,
waar zouden we zijn zonder jou!
Gelukkig slapen Ruud, Bart en Willem om die tijd nog dus we hoeven niet bang te zijn dat we veel missen uit het huis.
Terug uit het enge bos
  dinsdag 28 december 1999 @ 21:34:00 #5
215 misterDre
Paint it black!
pi_237692
Hans: En Karin, hoe drink jij je koffie!
Karin: Uit een jampotje!
pi_237693
misterDre lol!

En Oliebolleke ik verheug me nu al. Day-time-television brought to you by the FOK! verslaggeefster.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

dinsdag 28 december 1999 @ 21:38:00 #7
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_237694
MisterDre,
geweldig, ik lig dubbel!
Terug uit het enge bos
pi_237695
[/QUOTE]
Tina ik zal morgenochtend er verslag van doen wat ze letterlijk zeggen ok?..ik zal het hier in deze Topic zetten. Strak plan?

[/quote]

Dank, dank, dank!

Groetjes, San

pi_237696
Oke, ik zal morgen er een letterlijk verslag van doen in deze Topic, of moet er een nieuwe komen met titel verslag Karin in koffietijd?..

en BOR..haha inderdaad dan slapen de heren toch nog dus kan ik me even op karin concentreren

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_237697
verwijderd ivm storing

[Dit bericht is gewijzigd door HiZ (Datum 29 December 1999).]

pi_237698
Zie voor het verslag (oliebol2000, HiZ en Rob3):
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003277.html

------------------
Te veel verjaardagen zijn onmiskenbaar slecht voor je gezondheid

[Dit bericht is gewijzigd door HiZ (Datum 29 December 1999).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties