Straks ga je ook nog zeggen dat ik niet echt verliefd ben op Monique Smit.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Je bent er wel geweest. Je kan gewoon geen echte fan zijn zonder ooit geweest te zijn, punt.
Ik ben in Volendam geweest dus ik mag het zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 01:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat ik niet echt verliefd ben op Monique Smit.
Onzin, ik ben dit seizoen nog geen 1x in de Arena geweest, maar volg Ajax op de voet.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toch niet zo sterk als bij Nederlands club, dat lijkt me duidelijk. En jij bent er wél geweest, dat scheelt al.
quote:Op donderdag 23 april 2009 01:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben in Volendam geweest dus ik mag het zijn![]()
en ben het ook...![]()
Ja, Nederlandse clubs leven hier natuurlijk veel meer. Ik was ook al fan van PSV voordat ik een seizoenskaart had en uberhaupt ooit in het stadion was geweest. Maar ik ben praktisch in Eindhoven geboren, dat verklaart een en ander. Je moet wel een bepaalde band met een club hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onzin, ik ben dit seizoen nog geen 1x in de Arena geweest, maar volg Ajax op de voet.
Zit liever op de bank met een biertje in m'n hand eredivisie live te volgen
quote:Op donderdag 23 april 2009 01:29 schreef leolinedance het volgende:
Om maar eens een verrassende wending aan dit topic te geven:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik was al fan van Barcelona voordat ik überhaupt in Spanje was geweest. Als klein jochie raakte ik al gefascineerd door het sfeer in het stadion en het spel van Barcelona op tv.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse clubs leven hier natuurlijk veel meer. Ik was ook al fan van PSV voordat ik een seizoenskaart had en uberhaupt ooit in het stadion was geweest. Maar ik ben praktisch in Eindhoven geboren, dat verklaart een en ander. Je moet wel een bepaalde band met een club hebben.
Ok, dit maakt weer een hoop goedquote:Op donderdag 23 april 2009 01:29 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
heb je ze ook naakt?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:29 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2009 01:29 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
en toch een tattoo willen van sevillaquote:Op donderdag 23 april 2009 00:40 schreef sezten het volgende:
[..]
Net zoveel als piet van de pukkenkutflat
een gefotosoepte pic waar geen hol meer van kloptquote:
Ja boeiend. Zou je haar niet geven dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een gefotosoepte pic waar geen hol meer van klopt
Geven en nemen zegt m'n moeder altijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja boeiend. Zou je haar niet geven dan?
N.a.v. dit topic Zou jij haar geven?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geven en nemen zei m'n moeder altijd.
ja, en daar ben ik het volledig mee eens.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geven en nemen zegt m'n moeder altijd.
Ik heb het eerder gelezen (niet dat topic). Victoria, toch ook een schatje hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
N.a.v. dit topic Zou jij haar geven?
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 23 april 2009 01:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geven en nemen zegt m'n moeder altijd.
Tijd voor een nieuw interview misschien?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gelezen (niet dat topic). Victoria, toch ook een schatje hoor.Die heb ik nog eens geïnterviewd, maar toen ging ze nog met die voetballert.
Huh?quote:
Heul niet, dat was om de eigenlijke inhoud van dit topic te verbloemen.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:43 schreef Inverted_World het volgende:
VOETBAL![]()
![]()
.
Ik denk een keer een serieus mooi KLB topic, gaat het over voetbal![]()
.
Nee, je moederquote:Op donderdag 23 april 2009 01:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Huh?Ik heb Moniek niet gegeven als je dat soms bedoelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |