zullen wij effe gaan zingenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:14 schreef Gert het volgende:
Het gaat al best wel lekker qua aantal views, hoor ik net van de TS!
Ga zo door mensen!
Wat voor hoerenmuziek? Jij noemt mijn schitterende YT-bijdragen toch geen prostituee-herrie hè!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
zullen wij effe gaan zingen![]()
jij begint maar niet van die hoeren muziek want dan ben ik gelijk weg
jij hebt gewoon een stomme smaak van muziekquote:Op donderdag 23 april 2009 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat voor hoerenmuziek? Jij noemt mijn schitterende YT-bijdragen toch geen prostituee-herrie hè!![]()
[ afbeelding ]
Of kún je het wel een beetje?
nah..... laat horen.......quote:Op donderdag 23 april 2009 00:17 schreef CarOnline het volgende:
Ik krijg plots zomaar ineens ongelovelijke zin in hoerenmuziek!
Ik zet NOOIT meer iets van Ian Dury op dus, takkewijf.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een stomme smaak van muziek![]()
toevallig ......
Oh ja? Vind je dat?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een stomme smaak van muziek![]()
toevallig ......
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja? Vind je dat?![]()
Ja vind ik ook hoor
Over de 50 al!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja? Vind je dat?![]()
Ja vind ik ook hoor
Ja, of 'Ich bin wie doehoeeee ahahaaaaa'quote:Op donderdag 23 april 2009 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nah..... laat horen.......![]()
ben benieuwd zullen wel weer die twee spaanse temeijers zijn die Gert altijd draait
Hahahahaquote:Op donderdag 23 april 2009 00:24 schreef FANN het volgende:
eçht mijn hele playlist is gewoon WEG..... balen.....
nee..... die twee van yes sir i can boogiequote:Op donderdag 23 april 2009 00:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, of 'Ich bin wie doehoeeee ahahaaaaa'
dat ga ik ook wel doen ook heur........quote:Op donderdag 23 april 2009 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Nou moet je die weer helemaal opnieuw bij elkaar gaan zoeken, die zeikherrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |