zullen wij effe gaan zingenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:14 schreef Gert het volgende:
Het gaat al best wel lekker qua aantal views, hoor ik net van de TS!
Ga zo door mensen!
Wat voor hoerenmuziek? Jij noemt mijn schitterende YT-bijdragen toch geen prostituee-herrie hè!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
zullen wij effe gaan zingen![]()
jij begint maar niet van die hoeren muziek want dan ben ik gelijk weg
jij hebt gewoon een stomme smaak van muziekquote:Op donderdag 23 april 2009 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat voor hoerenmuziek? Jij noemt mijn schitterende YT-bijdragen toch geen prostituee-herrie hè!![]()
[ afbeelding ]
Of kún je het wel een beetje?
nah..... laat horen.......quote:Op donderdag 23 april 2009 00:17 schreef CarOnline het volgende:
Ik krijg plots zomaar ineens ongelovelijke zin in hoerenmuziek!
Ik zet NOOIT meer iets van Ian Dury op dus, takkewijf.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een stomme smaak van muziek![]()
toevallig ......
Oh ja? Vind je dat?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een stomme smaak van muziek![]()
toevallig ......
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja? Vind je dat?![]()
Ja vind ik ook hoor
Over de 50 al!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja? Vind je dat?![]()
Ja vind ik ook hoor
Ja, of 'Ich bin wie doehoeeee ahahaaaaa'quote:Op donderdag 23 april 2009 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nah..... laat horen.......![]()
ben benieuwd zullen wel weer die twee spaanse temeijers zijn die Gert altijd draait
Hahahahaquote:Op donderdag 23 april 2009 00:24 schreef FANN het volgende:
eçht mijn hele playlist is gewoon WEG..... balen.....
nee..... die twee van yes sir i can boogiequote:Op donderdag 23 april 2009 00:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, of 'Ich bin wie doehoeeee ahahaaaaa'
dat ga ik ook wel doen ook heur........quote:Op donderdag 23 april 2009 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Nou moet je die weer helemaal opnieuw bij elkaar gaan zoeken, die zeikherrie.
Ik help je wel even als je wil?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ga ik ook wel doen ook heur........
Oh die vind ik wel leukquote:Op donderdag 23 april 2009 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
nee..... die twee van yes sir i can boogie
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:27 schreef Gert het volgende:
Even een lekker moppie muziek. Voor de gezelligheid.![]()
die van Gert héquote:Op donderdag 23 april 2009 00:29 schreef CarOnline het volgende:
Weet je Fann, ik klik het niet eens meer aan!![]()
Ja. Kom op hee, straks ga je nog zeggen dat je duran duran leuk vind ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:38 schreef FANN het volgende:
ik kan wel een beetje hulp gebruiken heur........
of is dat weer teveel gevraagd......
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:39 schreef CarOnline het volgende:
Oh die van jou klik ik ook maar niet aan
ja die vin ik leuk..... ook om naar te kijken als ie zo om zich heen kijkt met die kop van....quote:
ow..... nee hé straks is dit topic ook om zeep..... bij de bunker ook al.....quote:Op donderdag 23 april 2009 00:49 schreef Smash-it het volgende:
Ahhh net thuis van werken lees dat Martin Bril is overleden.. Echt ontzettend erg. Ik vond hem echt zo leuk!
Ja... 't is zwaar kut.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:49 schreef Smash-it het volgende:
Ahhh net thuis van werken lees dat Martin Bril is overleden.. Echt ontzettend erg. Ik vond hem echt zo leuk!
jah........ die is wel mooi.......quote:Op donderdag 23 april 2009 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... 't is zwaar kut.![]()
net als die "muziek" van FANN
Toepasselijk muziekje van Martin Brils' muzikale held dan maar!
gevondenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:49 schreef FANN het volgende:
ik kan die ene van WJ niet meer vinden die twee meisjes met die viool......
jawel maar Gert had me weggejaagd want die vond mijn muziek niet mooiquote:
Ah hier de sc..waar gaat het over?quote:
wow daar word ik helemaal hyper van...... nee da's niks.....quote:Op donderdag 23 april 2009 03:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het past wel bij je muzieksmaak zo te zien.![]()
De titel van dat filmpje is overigens fout, moet zijn: Meteor Seven - Universal Sound (gewoon wat ik nu draai, zal zo ook het volgende nummer posten)
nergens overquote:Op donderdag 23 april 2009 04:01 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ah hier de sc..waar gaat het over?
quote:Op donderdag 23 april 2009 04:02 schreef FANN het volgende:
[..]
wow daar word ik helemaal hyper van...... nee da's niks.....
deze.......
Maf, piano met echo.quote:Op donderdag 23 april 2009 04:02 schreef FANN het volgende:
[..]
wow daar word ik helemaal hyper van...... nee da's niks.....
deze.......
deze heb ik maar af gezet hoor.......quote:Op donderdag 23 april 2009 04:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nummer is kennelijk te lang voor 1 filmpje:
1:
2:
Ik zal wel wat rustigers opzoeken:quote:Op donderdag 23 april 2009 04:07 schreef FANN het volgende:
[..]
deze heb ik maar af gezet hoor.......
quote:
deze heeft wel wat .......quote:
mwa doet het niet..quote:Op donderdag 23 april 2009 04:18 schreef FANN het volgende:
[..]
deze heeft wel wat .......
nu even deze...... maar die zullen jullie wel stom vinden...... maar ik vind hem wel mooi....
jah...... die vind ik mooi die zit nu ook in mijn list......quote:Op donderdag 23 april 2009 04:22 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
mwa doet het niet..
Alhoewel dit nummer wel wat geschiedenis schrijft...
Weer even wat rustig...quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Kom op hee, straks ga je nog zeggen dat je duran duran leuk vind ofzo.
Of eh Tears for fears!
Te lezen valt er weinig ja. Maar ben wel al een uur bezig om al die tjoeptjoeps te luisteren! (tot nu toe is het kut, maar je weet nooit wat voor pareltje er ineens tussen kan zitten).quote:
Oh, dan geef ik je een parel. Tenminste vind ik dan.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Te lezen valt er weinig ja. Maar ben wel al een uur bezig om al die tjoeptjoeps te luisteren! (tot nu toe is het kut, maar je weet nooit wat voor pareltje er ineens tussen kan zitten).
Ja kut, heb ik weer: toen ik dat nummer voor het eerst hoorde, paar weken geleden, dacht ik: woiw! Maar inmiddels erger ik me aan zijn stem.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dan geef ik je een parel. Tenminste vind ik dan.![]()
Ja, en nu hoorde ik ineens dat het gejat is van the Cure.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kut, heb ik weer: toen ik dat nummer voor het eerst hoorde, paar weken geleden, dacht ik: woiw! Maar inmiddels erger ik me aan zijn stem.![]()
Mogge Caro. Doot hènig an!![]()
O, dié link had ik nog niet gelegd. Maar dat komt er dus óók nog eens bovenop. Eigenlijk is het dus gewoon een WALCHELIJK nummer.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en nu hoorde ik ineens dat het gejat is van the Cure.Althans, ik moet van de melodie steeds aan a forest denken. dus jammerdebammer.
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dié link had ik nog niet gelegd. Maar dat komt er dus óók nog eens bovenop. Eigenlijk is het dus gewoon een WALCHELIJK nummer.
Absoluut! Genezen, over, uit slotje.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dié link had ik nog niet gelegd. Maar dat komt er dus óók nog eens bovenop. Eigenlijk is het dus gewoon een WALCHELIJK nummer.
Die moet ik ook nog kijken, valt samen met mijn tannisles altijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:48 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit Ruby Wax met Georgina te kijken, leuk mens is dat toch
Nou, het kan nog gevetood worden vanwege de kosten.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:02 schreef CarOnline het volgende:
Ohhh wat leuk haha.
Mijn schoonvader heeft nog 4 solexen.
Heilig verklaard en wel, mag geen mens met een vinger aanzitten![]()
Doe wel even een foto he!
Met wie ga je? Gaan je zussen ook nog mee?
Oh! Ja! Dat wilde ik je nog vragen, geen Lost vandaag?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen Lost vandaag, alleen een vage special die traag binnenloopt. South Park is toch niet echt een goede vervanger
.
44.5% gedownload, geen idee dusquote:Op donderdag 23 april 2009 21:04 schreef CarOnline het volgende:
Wat is die special dan? Iets dat je móet zien?
Oh nou doe maar een verslagje dan als je klaar bentquote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
44.5% gedownload, geen idee dus.
hoi pietje pukquote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
44.5% gedownload, geen idee dus.
ma sherryquote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh nou doe maar een verslagje dan als je klaar bent
WJquote:Op donderdag 23 april 2009 21:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ma sherry![]()
![]()
hoe gaat het allemaal?
[ afbeelding ]
hi en da buuv ookquote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
WJ
Ja, goed!
En met jou? En ut knietje? Heb je me nog gemist?
Heb je ook lekker weer? En ga je nog wat doen met Konininnedag? En heb je nog vakantieplannen?
Ik ben vandaag ongeveer 187 keer de trap op en af gerend, dus ik heb mn beweging voor de komende weken ook wel gehadquote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi en da buuv ook![]()
knie gaat wel, vanavond hardgelopen, rustig aan weliswaar, kan dat been (de spieren) weer iets sterker worden. het was er goed weer voor (de hele dag maar ik zat binnen te werken). morgen 's middags vrij dus naar het strand, denk ik.
koninginnedag vind ik kut. te druk en zo. ga meestal met een paar gelijkgestemden iets doen in de onbewoonde wereld. een bootje huren in de polder en dan op zo'n poldereilandje een beetje hangen (als het weer goed is natuurlijk) of zoiets.
hebben jullie al plannen en eventueel roddels
Ja! Raar!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsja, we zijn dan ook gewoon auslanders met hun rare oranje tradisie.
die trap afgerend voor de beweging of vergat je steeds iets "shite, wat ben ik nou vergeten" en dan steeds teruggaan voor de flashback?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ongeveer 187 keer de trap op en af gerend, dus ik heb mn beweging voor de komende weken ook wel gehad
Ohhh woon je ook al vlak bij het strand? Dat lijkt me echt heerlijk
Dat is wel jammer als je aan de andere kant van eh niet Nederland woont![]()
Ik doe niets met Koninginnedag, veel te druk allemaal. Terassen bomvol en dochters vinden dat toch niet leuk.
Misschien gaan we nog wel even wat doen. Weet alleen nog niet wat. Dierentuin in DLD misschien. Hoewel we die allemaal ook wel gezien hebben zo ongeveer. Beetje Duitsland verkennen he!
Roddels heb ik verder niet. Jij dan?
Dat is tofquote:Op donderdag 23 april 2009 22:04 schreef CarOnline het volgende:
Of we dan niet even het dorp in konden om wat oranje vlaggen of kroontjes te kopen
Ja, schoonmaken, trap stofzuigen, was doen, dingen vergeten noem-het-maar-opquote:Op donderdag 23 april 2009 22:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die trap afgerend voor de beweging of vergat je steeds iets "shit' wat ben ik nou vergeten" en dan steeds teruggaan voor de flashback?![]()
ja, 25 minuutjes fietsen.
lekker dat je de drukte niet hoeft te ontvluchten.
duitsland is mooi! vooral het gebied tegen oostenrijk aan. ben je daar al geweest, ondanks dat het ver is?
waar was je nu afgelopen zaterdag in a'dam, iets van songfestival-achtig gebeuren?
Ja maar Pietje... we hebben geen winkeltjes met Oranje vlaggen en Oranje kroontjes!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is tof. En dan schminken, dat klink dan meteen weer lekker Duits
, en je fiets versieren, en dan thuiskomen met ontzettend smerige oranje kleren. Oh ja, en je krijgt 't 3 dagen niet uit je haar,
Ik heb niks verwijderd hoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef willem-jozef het volgende:
o ja, roddels: dementor wil mod worden (aankondiging in sub-forum van 'the partycenter online"), zei hij vanmiddag. oeps typo's
en cc geeft voor de tigste keer aan dat ze het wel een charmant project vindt omdat het op basis van idealistisch oogmerk (?) gebeurt en nog iets haha.
ik denk nog even na..
o ja. gert heeft een vraag van me verwijderd uit het vragen-topic voor de makers en deelnemers van tpo
Oh wacht, nu snap ik 't belang pas van "ze zeiden 't toen we thuis waren".quote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef CarOnline het volgende:
Ja maar Pietje... we hebben geen winkeltjes met Oranje vlaggen en Oranje kroontjes!![]()
Dus hoe we dat gaan doen...
Oh echt? Hij wil mod worden?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef willem-jozef het volgende:
o ja, roddels: dementor wil mod worden (aankondiging in sub-forum van 'the partycenter online"), zei hij vanmiddag. oeps typo's
en cc geeft voor de tigste keer aan dat ze het wel een charmant project vindt omdat het op basis van idealistisch oogmerk (?) gebeurt en nog iets haha.
ik denk nog even na..
o ja. gert heeft een vraag van me verwijderd uit het vragen-topic voor de makers en deelnemers van tpo
Nou jaaaa dat zeg je toch niet!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb niks verwijderd hoor!
Ja, wat haar in de schaamstreek onlangs, maar geen vraag van jou.
Jij maakt vrienden.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh wacht, nu snap ik 't belang pas van "ze zeiden 't toen we thuis waren".
oja, ik heb je gemist (voordat je denkt dat ik zojuist niet wil reageren. las er overheen).quote:Op donderdag 23 april 2009 22:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, schoonmaken, trap stofzuigen, was doen, dingen vergeten noem-het-maar-op
Oh dat is echt zo lekker, dat vind ik echt wel jammer dat we daar niet zomaar naar toe kunnen.
Vooral voor de kids, die zien dat verder dus nooit.
We hebben wel see hier, maar ja, das meer een meer he.
Ben wel regelmatig daar doorgekomen richting Oostenrijk maar gewoon een tripje daar naar toe nog nooit.
We hebben nog niet veel tijd gehad maar ik vind het we leuk om nu wat meer Duits te gaan doen, dus dagjes weg niet meer zo snel naar NL maar wat meer DL
Ja, ik was in Amsterdam, Marcanti ofzo?
Met oa APK, daar waren dus 22 van de songfestival kandidaten voor een optreden.
APK vond het niet veel soeps, die is na 2 uur ofzo weer weggegaan en ik ben nog tot half 5 gebleven.
Was wel leuk
Maar jij was er dus ook? Wat jammer dat we dat niet wisten!
Anders hadden we mooi kunnen zwaaien
Ja ik jou ook hoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oja, ik heb je gemist (voordat je denkt dat ik zojuist niet wil reageren. las er overheen).
doet gij goed!
ja, apk ging me nog helemaal uithoren over onze verstandhouding, de lieverd![]()
![]()
ja, zeker jammert. ik was op pad met 2 koters. ging om half 12 terug.
ooit zullen we zwaaien, read my lips![]()
At @ ed gert: hoi! nee, geintjevraag stelde ik in een ander topic "stel hier vragen aan de makers/deelnemrs" of zoiets. was ook niet echt heel serieus bedoeld (maar bij nader inzien wel diep). er had wel een deelnemer op geantwoord
![]()
hoe was het in zweden?
volgens mij stopt gert of pietertjes niet, maar hij begon er zo maar over. ik las net terug. er volgde een aardige discussie op, leuk om te lezen.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh echt? Hij wil mod worden?
Waarom? Van TOB? Stopt Gert ermee?![]()
Tis nog niet begonnen toch?
The Partycenter Online
Ja het is ook heel charmant
Niets zo charmant als gegen die Bunker wand.
Ben je een fervent Bunker volger? Dus als het begint zitten we hier echt alleen?
Of kom je net als Pietje af en toe even zwaaien?![]()
Nee! Waarom heeft ie dat gedaan?
Was het een schuine vraag WJ?![]()
![]()
Of gewoon een stomme
Dank je wel voor deze Roddels!
Oh, nou leuk voor hemquote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
volgens mij stopt gert of pietertjes niet, maar hij begon er zo maar over. ik las net terug. er volgde een aardige discussie op, leuk om te lezen.
het is niet in een bunker, onder het partycentrum van johan vlemmingkx (whatever
) gaat het plaatsvinden...echt waar!
fervent![]()
. ben je gek, joh!
bij de gouden kooi had ik wel meestal streams, maar ik keek niet zo vaak, maar volgde het wel. was ook wel erg grappig, vind ik.
ik post daar nauwelijks, don't worry![]()
nah, gert had gertwoon correct topics samengevoegd.
de vraag was stom: "zijn jullie erg zenuwachtig?" of zoiets
keine dank!haha
edit omda'k typo's en rommeltjes zag
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik jou ook hoor!
Haha echt? Je hebt toch niets verklapt he!!![]()
Wat wilde ie weten dan? Onze verstandhouding? Haha.
Waar was jij dan? En wat was je aan het doen?
Met koters?
Jaaa ooit zullen we zwaaien.
Met grote armbewegingen en in slowmotion!
Oh dat is een hele foute opmerking!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie zijn net liesje & remlof, heb ik wat gemist?
ja, het geboortekaartjequote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie zijn net liesje & remlof, heb ik wat gemist?
Oh dat vind ik echt leuk van je!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk nietdt!![]()
ja, de koters van een teenage-bride (inmiddels gescheiden) vriendin die allebei onlangs beiden jarig waren (12 en 15) had ik getracteerd op een avondje uut. we gingen eerst naar artis (inglippen), toen lunchen, beetje chillen en uit eten bla bla. was wel leuk
welkom en ga je gang.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef LaTourette het volgende:
O dus hier mag ik wel over andere dingen dan die bunker lullen.
Ja. Volgaarne.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef LaTourette het volgende:
O dus hier mag ik wel over andere dingen dan die bunker lullen.
Toppie!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef willem-jozef het volgende:
vraag stelde ik in een ander topic "stel hier vragen aan de makers/deelnemrs" of zoiets. was ook niet echt heel serieus bedoeld (maar bij nader inzien wel diep). er had wel een deelnemer op geantwoord![]()
hoe was het in zweden?
Vorig jaar was ik al eens welkom geheten op Fok en toen was het vrij saai maar eigenlijk door die bunkert ben ik hier weer eens gaan zappen.quote:
ja, wel goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Toppie!
En hoe is het met jou?
Mag wel een oppervlakkig antwoord zijn hoor, maar het hoeft niet.
ja, al helemaal omdat het niet over een bunker gaatquote:Op donderdag 23 april 2009 22:56 schreef LaTourette het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik al eens welkom geheten op Fok en toen was het vrij saai maar eigenlijk door die bunkert ben ik hier weer eens gaan zappen.
Maar om nu alleen maar over die bunker te beppen gaat me ook veel te ver.
drie keer radenquote:
Ik kan wel een plaatje voor je verkleinen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:01 schreef LaTourette het volgende:
btw ik wil ook een leuk plaatje bij m'n nick maar ik niet niet verkleinen weet iemand een site waar ik die kan vinden? En kan ik dan ook linken vanaf die site?
beetje laat gelezen..quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef LaTourette het volgende:
[..]
Kwestie numero uno![]()
Geloven jullie nog in de PvdA![]()
en waarom niet?
Bedankt voor het aanbod maar er moet toch ook wel ergens vandaan te linken zijn?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik kan wel een plaatje voor je verkleinen.
En dan kan je hem zelf uploaden in de usericondingmanager ofzo
http://www.trotsopnederland.com/quote:Op donderdag 23 april 2009 23:01 schreef LaTourette het volgende:
btw ik wil ook een leuk plaatje bij m'n nick maar ik kan niet verkleinen weet iemand een site waar ik die kan vinden? En kan ik dan ook linken vanaf die site?
Waar wil je heen dan op vakantie?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, wel goed.
ik wil ook op vakantie. zou allang al gaan..binnenkort maar 'ns doen.
je had wel gelijk over dat nummert van die leons-guys. ik vond 'm wel goed dat de buuv 'm een keer draaide (laatst), maar iets klopte er inderdaad niet helemaal..
Ja maar eh wat bedoel je nou?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:06 schreef LaTourette het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar er moet toch ook wel ergens vandaan te linken zijn?
geinponemquote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
http://www.trotsopnederland.com/
ja en ja
Dat laatste!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar eh wat bedoel je nou?
Uploaden via Tinypic ofzo?
Of gewoon de url van een gevonden plaatje overnemen.
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:10 schreef LaTourette het volgende:
[..]
Dat laatste!
is dat tinypic.com of zo?
ff rebooten moest'k.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar wil je heen dan op vakantie?
En wat gaat het uiteindelijk worden denk je?
Ja ik heb net dat "nummer" nog eens gedraaid. Eigenlijk klopt er bar weinig van. Ik zou zou 1-2-3 niet iets kunnen opnoemen wat er wél aan klopt eigenlijk.
Kan je die rugzak beter niet af doen tijdens het trekken?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
rugzak en dan een beetje trekken![]()
ja tuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 23:25 schreef LaTourette het volgende:
[..]
Kan je die rugzak beter niet af doen tijdens het trekken?
Wann feest hehquote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook namens mij:
[ afbeelding ]
Wann feest hehquote:Op donderdag 23 april 2009 23:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja tuurlijk, zitten al m'n boekies in
Plaatje met een hoog Mark vanRinsum gehaltequote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook namens mij:
[ afbeelding ]
marie hamertquote:Op donderdag 23 april 2009 23:46 schreef LaTourette het volgende:
Boe![]()
[ afbeelding ]
Ik bedoel er niets mee maar ben gewoon aan het kijken hoe alles hier werkt.
Kom jij uit Den Haag?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
marie hamert![]()
geef me dan sharon dijksma maar:
[ afbeelding ]
the bunkah online
Door dat PvdA gedrag vrees ik dat we over drie jaar het eerste kabinet Wilders krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
marie hamert![]()
geef me dan sharon dijksma maar:
[ afbeelding ]
the bunkah online
nee, uit alkmaar. kampioenuhquote:
O dan ben je bijna buurman.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, uit alkmaar. kampioenuh![]()
![]()
fuck de politiek. dat ik zes was lulde ik er nog wel eens over op een verjaardag, nu niet meer..
en waar woont de user van je andere accountquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:04 schreef LaTourette het volgende:
[..]
O dan ben je bijna buurman.
Ik woon in Tuitjenhorn
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en waar woont de user van je andere account?
warmentuut is een gemoedelijk dorp.
Welk account?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en waar woont de user van je andere account?
Ik woon tussen de kolenquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
warmentuut is een gemoedelijk dorp.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik dacht 'ik begin er eens een keer níet over'
ken je die meiden van pronk (die tweeling)?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:12 schreef LaTourette het volgende:
[..]
Ik woon tussen de kolen![]()
Witte kool
Rode kool
Savoie kool
Neequote:Op vrijdag 24 april 2009 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ken je die meiden van pronk (die tweeling)?
Nog lang volgehouden dan!quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook een tijdje..
alkmaar is van de kaasmarkt. nooit gezien overigens.
ijmuiden is van vis&inteeltquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wel. Maar was vergeten of het in Alkmaar was of iets als ijmuiden ofzo.
Ja, ik kan me ook niet heugen of ik in ijmuiden ben geweest.quote:
visafslag heb je er. verder eigenlijk helemaal niets wat de moeite waard is om als toeristisch trekpleiser te dienen of zo (denk ik).quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook niet heugen of ik in ijmuiden ben geweest.
Dus dat had dan zeker niet gekund. Want de kaasmannetjes heb ik dan weer wél gezien.
En ijmuiden niet.
Ingewikkeld
Nou dan weet ik wel zeker dat ik niet in ijmuiden geweest ben maar wel in Alkmaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
visafslag heb je er. verder eigenlijk helemaal niets wat de moeite waard is om als toeristisch trekpleiser te dienen of zo (denk ik).
een ouwe zeebonk misschien?
quote:
dan ook de meinesquote:
hoi fantaquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar??????
ik vin het nou niet zo denderend dan vin ik dat jochie met die viool toch leuker
eh... noorwegen volgens mij toch.... van
I'M IN LOVEEEEEE WITH A FAITITAAAAAAAIL EVEN NO IT HURTSSSSSSSS....
Die vin ik wel geinig......
Héeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 24 april 2009 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi fantaen trusten ook straks
Jaja die, dat kutnummer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar??????
ik vin het nou niet zo denderend dan vin ik dat jochie met die viool toch leuker
eh... noorwegen volgens mij toch.... van
I'M IN LOVEEEEEE WITH A FAITITAAAAAAAIL EVEN NO IT HURTSSSSSSSS....
Die vin ik wel geinig......
Nite nite Darlinkquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan ook de meines![]()
night luv![]()
trusten latourdefrance
ow..... hij is dus al weg....... Truste manke Nelis.....quote:
Nou jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... hij is dus al weg....... Truste manke Nelis.....![]()
vergeet niet je gebedje te doen voor het slapen hé![]()
[ afbeelding ]
trusten............quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:23 schreef CarOnline het volgende:
Nou ik ga naar bed, scheelt alweer.
Trusten!
En kon de dokter je helpen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Zo even met mijn harkje naar de dokter. Pijn!
Nou ja, niet echt. Wel fijne pillen meegekregen, dat welquote:
wat heb je dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt. Wel fijne pillen meegekregen, dat welstraks geen maag meer, maar wel pijnloos.
![]()
Ik ben er op zich bekend mee, maar nu ben ik wel heel erg over mijn grens gegaan. Ach ja.
Maar het blijft pijnlijk hoor.
Beterschapquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ontsteking in mijn polsgewricht.
Het is alleen maar een enorm pre dat jij daar laatdunkend over doet.quote:
was grapje heur........quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is alleen maar een enorm pre dat jij daar laatdunkend over doet.
En een achterlijke hoeveelheid ontstekingsremmer zoals ibuprofen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Dank voor alle beterschap. Ik ga er eigenlijk een beetje van uit dat het morgen al veel beter is.Heb het wel vaker, ook in andere gewrichten, maar niet zo heftig als nu.
Dweilen én de tuin spitten was niet een goed idee overduidelijk.Gelukkig niet de arm die ik veel gebruik, dus behalve pijn (écht, ik baar nog liever een kind dan dit
) is het alleen onhandig. (hihi)
Maar het is wél groundhogday!
Ibuprofen helpt niet. Diclofenac wél. Maar ook daar gaat je maag wel van stuk. Ach nou ja, als het ergste maar voorbij is, dan kan ik wel weer zonder.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En een achterlijke hoeveelheid ontstekingsremmer zoals ibuprofen?
Helpt dat, of ontploft je maag daarvan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja is ook zo...... maar ik moet dan toch lachen....quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:52 schreef FANN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_hond__.html?p=5,2
dat zie ik dan zo voor me
dag schat...ik ben weer thuis..... hangt ie met zijn leuter in je teckel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YUK!
En het idee dat ie z'n snikkel dan ook in háár hangt...
Hoewel, waarschijnlijk was er al jaren geen sprake meer van seks als die vent zoiets doet. Maar ga dan naar een hoer of zo, en laat Bello met rust.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Bello....... kom is bij het baasjequote:Op vrijdag 24 april 2009 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
YUK!
En het idee dat ie z'n snikkel dan ook in háár hangt...
Hoewel, waarschijnlijk was er al jaren geen sprake meer van seks als die vent zoiets doet. Maar ga dan naar een hoer of zo, en laat Bello met rust.
Je spreekt in koninklijk meervoud tegen mequote:Op vrijdag 24 april 2009 16:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja is ook zo...... maar ik moet dan toch lachen....![]()
nu ga ik eten enzo...streams beginnen om 20.00 uur zag ik net....
maar jullie gaan zeker niet kijken of wel?
Hahaha ja daar dacht ik ook al aan: dadelijk is het ook nog eens een homofiéle hondenneuker, da's helemáál sneu voor de (waarschijnlijk bijna ex-)echtgenote.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je spreekt in koninklijk meervoud tegen me![]()
![]()
Nou ja, je zal het maar tegenkomen als je thuis komt!Ik vraag me nu wel af wat voor hond het betreft. En een mannetje of een vrouwtje.
Tja, vragen vragen.
ik heb wel eens zo'n sterk verhaal gehoord van een vrouw die verrast werd door een soort bananasplit. Verborgen camera's in haar huis. Die smeerde zichzelf alleen van onder in met leverpastei en liet de hond dat aflikken.quote:
Alleen de lucht van hondepoep alquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha ja daar dacht ik ook al aan: dadelijk is het ook nog eens een homofiéle hondenneuker, da's helemáál sneu voor de (waarschijnlijk bijna ex-)echtgenote.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb wel eens zo'n sterk verhaal gehoord van een vrouw die verrast werd door een soort bananasplit. Verborgen camera's in haar huis. Die smeerde zichzelf alleen van onder in met leverpastei en liet de hond dat aflikken.![]()
Dat is toen nog een rechtszaak geworden omdat ze niet wilde dat het uitgezonden werd (like duh!) en de omroep dat wel wilde. Absurd.
Dat is niet het eerste wat ik denk als ik een hond zie. Sterker, dat is nog nooit in me opgekomen.
Jaa, nee ontken het maar weer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
jah nou ik moet bekennen als ik leverpastei eet dan eh........
nee hoor
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen de lucht van hondepoep alJe zou denken alle lust vergaat je. Hoe desperate ben je dan?!
jah. heb ik geprobeert... antwoordapparaten enzo..alléén voor spoedgevallen, datquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:09 schreef CarOnline het volgende:
Bel anders de HAP even, vragen kan altijd toch Fan.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... hij is dus al weg....... Truste manke Nelis.....![]()
vergeet niet je gebedje te doen voor het slapen hé![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus (of mohammed in this case
)..
ik ga ff een paard van het land halen; stal uitmesten + voeren. misschien maak ik nog wel een foto van het liefste paardje ter wereld en omstreken om later te posten![]()
[ afbeelding ]
mzzl
kusje erop, je deed stiekem sarcastischquote:
Echt niet, ik was gewoon blij voor julliequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
kusje erop, je deed stiekem sarcastisch
Dan kijk je uit naar de volgende keer dat je je haar blauw kleurtquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb niets om naar uit te kijken. Hoe sneu!
Haha ja, dat is een fijn momentquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan kijk je uit naar de volgende keer dat je je haar blauw kleurt
Jij hebt oranje geschminkte kiddo's, dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:46 schreef CarOnline het volgende:
En dat heb ik dan niet he.
Ik heb niets om naar uit te kijken. Hoe sneu!
Ik heb nu een oranje gekleurde badkamerquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt oranje geschminkte kiddo's, dat heb ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |