quote:Op woensdag 22 april 2009 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Doodgaan, je bent gvd toch niet wereldvreemd. Het is overal op het nieuws man.
ik ook. Zijn stukjes waren een feest om te lezenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:43 schreef IHVK het volgende:
Eens met klacht.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Doodgaan, je bent gvd toch niet wereldvreemd. Het is overal op het nieuws man.
tong vergeet een tong? wat is dat nou weer?quote:
Hij is de kluts kwijt.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
tong vergeet een tong? wat is dat nou weer?
Oei, dįt is wel even slikken inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 00:25 schreef ondeugend het volgende:
Slokdarmkanker trouwens
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oei, dįt is wel even slikken inderdaad
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
martin bril heten en dan ook nog een bril op je kop hebben!quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
martin bril heten en dan ook nog een bril op je kop hebben!![]()
![]()
ROFLMAO!!111!!11!!11!!11 LOOL BOWHAHA
![]()
![]()
![]()
waarschijnlijk moeilijkquote:Op donderdag 23 april 2009 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
neem schoenen met klittenbandquote:Op donderdag 23 april 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
ben ik erg gek als ik zeg dat ik het kutter vindt dat mijn schoenveter telkens los raakt
Nee hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
ben ik erg gek als ik zeg dat ik het kutter vindt dat mijn schoenveter telkens los raakt
http://www.fieggen.com/shoelace/secureknot.htmquote:Op donderdag 23 april 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
Nee normaal gekquote:Op donderdag 23 april 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
Ik was wel even verbaasd toen ik net las dat hij pas negenenveertig jaar oud was. Ik schatte hem ten tijde van die uitzending zeker tien jaar ouder. Was ook een raar verhaal, met die honden en die katten. Hij was er niet helemaal meer bij.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:48 schreef koningdavid het volgende:
Schokkend. Hij zat twee maanden geleden nog bij DWDD ofzo? Toen zag hij er al beroerd uit.
Vind het toch wel schokkend dit nu te horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |