Turken, marrokanen, surinames... je kent ze wel, de onderlaag van de maatschappijquote:Op woensdag 22 april 2009 23:11 schreef mrkrul het volgende:
welke doelgroep precies?
Hij klaagt hier toch, voor menig nerd is dat al een hele sociale stapquote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef Terpentin07 het volgende:
En jij hebt er niets van gezegd? Beetje slappy vind je niet?
Zeg ook Nederlanders ik woon in Friesland ik zie daar niet veel daarquote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Turken, marrokanen, surinames... je kent ze wel, de onderlaag van de maatschappij
Nerdquote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hij klaagt hier toch, voor menig nerd is dat al een hele sociale stap
Dan nog liever een moskee naast de deur en turken als buren dan wonen in Frieslandquote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef Slappy het volgende:
[..]
Zeg ook Nederlanders ik woon in Friesland ik zie daar niet veel daar
Oh waarom danquote:Op woensdag 22 april 2009 23:14 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan nog liever een moskee naast de deur en turken als buren dan wonen in Friesland
Traditionele christelijke hippies daarquote:Op woensdag 22 april 2009 23:15 schreef Slappy het volgende:
[..]
Oh waarom danIk zie wel turken hoor
Weet niet ik ken ze nietquote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Traditionele christelijke hippies daar
Welke?ik heb die nooit opquote:Op woensdag 22 april 2009 23:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Moet je je oogkleppen keertje afzetten
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:09 schreef Slappy het volgende:
Jawel ik stond vandaag weer op de bus wachten,op een gegeven moment gingen mensen alvast bij de halte staan ik denk ach ik wacht wel even.Maar toen bus naar halte ging.Ging gelijk iedereen op de die bus af stormen![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen kennen geen respect meer
![]()
![]()
![]()
![]()
en allemaal voordringen
![]()
![]()
Mensen worden steeds onmenselijkerTijd dat we onze planeet terug geven aan oorspronkelijke bewoners de dinosauriėrs in tegenstelling tot aliens/mensen konden deze beesten geen oorlog met elkaar voeren
![]()
Hier zijn mensen die het goede voorbeeld geven
[ afbeelding ]
Nou heeft daar niks mee te maken jij dringt zeker ook altijd voor in de Aldi/Jumboquote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef beverton het volgende:
recht van de sterkste, snelste of slimste. klaarblijkelijk behoor jij daar niet tot, want anders zat je nu niet te miepen over voordringende mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |