http://www.dailymail.co.u(...)n-physical-toll.htmlquote:Op woensdag 22 april 2009 23:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach valt wel mee. Ze draagt veel baggy kleding hahah
Dude, dat leer je binnen een uurquote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder draait zelfs sjekkies voor me
Ik leer het je wel als je in Groningen langskomt.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Saaiquote:Op woensdag 22 april 2009 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan nemen we wel sos, hoef ik tenminste niet te draaien.
Als ik kon draaien, was ik zelfs nu knetterstoned.
Ik niet, geloof mequote:Op donderdag 23 april 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude, dat leer je binnen een uur
Wat voor wiet rook jij dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude, dat leer je binnen een uur
laten liggen? hoe doe je dat nou weer?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Mn wiet in Amsterdam laten liggen
Krijg door jullie nu ook vet veel zin
hahahaha, ja man.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik leer het je wel als je in Groningen langskomt.
Is daar rotzooi hoorde ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
laten liggen? hoe doe je dat nou weer?![]()
zonde
wiet hier (USA) is niet zo sterk als die van NEderland
Sjekkies kan ik ook niet hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja o.k. je kan haar ribben tellen.. maar in de club zag ze er wel goed uit! we hebben nog samen wodka shot gedaanquote:Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)n-physical-toll.html
ja, ik ben weed gewend uit Amsterdam. Niet die shit hier.. maar goed,, voor de smaak is het wel lekker hahahquote:
Wat betaal je ervoor daar?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik ben weed gewend uit Amsterdam. Niet die shit hier.. maar goed,, voor de smaak is het wel lekker hahah
Verdomme, ik ben nog steeds jaloers op waar je woont. En sinds wanneer woont Lohan in NYquote:Op donderdag 23 april 2009 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja o.k. je kan haar ribben tellen.. maar in de club zag ze er wel goed uit! we hebben nog samen wodka shot gedaan![]()
Op straat betaal je daar gauw 20 euro per gram dacht ikquote:
rond 20 dollars, heb ik een zak van 5 gram...quote:
ZUllen we een free reetveter campagne beginnen?quote:
wtfquote:Op donderdag 23 april 2009 00:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
rond 20 dollars, heb ik een zak van 5 gram...
quote:
Geheelonthouders?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |