Nee manquote:Op woensdag 22 april 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Koop je nou nog steeds kant en klare?
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:53 schreef De_Ananas het volgende:
Voorgedraaide bolussen
[ afbeelding ]
En vet mager!!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik weet het, tis erg slecht hahaha
ik ga met de cast clubben...deden we al twee dagen lang haha
Ik heb Lindsay Lohan nog ontmoet...kind was helemaal dronken![]()
ik zat ooit bij LANX hahahaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Amsterdam, studentenroeivereniging.
Haha oké dan is het goedquote:Op woensdag 22 april 2009 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee manAltijd zakje, maar skaff-a draait altijd, want ik ben te lui om het te leren en ik heb 2 linker handen. Af en toe een voorgedraaide is best lekker trouwens.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee manAltijd zakje, maar skaff-a draait altijd, want ik ben te lui om het te leren en ik heb 2 linker handen. Af en toe een voorgedraaide is best lekker trouwens.
Af en toe als ik geen zin heb om kk stoned te worden, neem ik weleens een voorgedraaide, of als ik naar het station moet lopenquote:
ach valt wel mee. Ze draagt veel baggy kleding hahahquote:
En ik vind het niet eens ergquote:Op woensdag 22 april 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
Wie kan er nou niet draaien. Nep junk.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Dat lijkt me echt te grappigquote:Op woensdag 22 april 2009 23:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Af en toe als ik geen zin heb om kk stoned te worden, neem ik weleens een voorgedraaide, of als ik naar het station moet lopen![]()
Laatst met m'n moeder nog een voorgedraaide gesmoked
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Whehehe...skaff was nog aan het brokkelen en ik had hem al opgestoken!KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan ie het wel trouwens.
Ik vind het niet kunnen. Stel nou dat je met een lekkere chick (mij bijv.quote:
Was het ook welquote:Op woensdag 22 april 2009 23:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt te grappig![]()
Helaas heb ik al een jaar geen wietjes meer aangeraakt
ik draai atlijd binnenste buiten hahahquote:
Dan nemen we wel sos, hoef ik tenminste niet te draaien.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen. Stel nou dat je met een lekkere chick (mij bijv.) nou eens een J gaat roken, en jij kunt niet draaien
. Dat is echt zoo niet romantisch
.
Kan je niet draaien?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan nemen we wel sos, hoef ik tenminste niet te draaien.
Als ik kon draaien, was ik zelfs nu knetterstoned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |