Een goede geile avond stelletje geilerds,
Afgelopen weekend was ik stappen met een grote groep mensen(niet allemaal mijn vrienden maar merendeel wel) De groep is groot omdat iedereen gewoon meevraagt waar hij of zij zin in heeft, op deze manier netwerk je ook als het ware. Nu had een vriend van mij een jonge die bij hem op het ROC(

) zit meegenomen met ons om uit te gaan. Desondanks het wel een aardige kill was had ik zo mijn twijfels. Ik heb verder niet echt met de jonge gepraat want mensen moeten niet denken dat ze alles zomaar krijgen, ze moeten zich eerst bewijzen tegenover mij.
Eenmaal in de discotheek begonnen we met de vraag wie wat wilde drinken. De hand gaat rond en je zegt wat je wilt en gooit er een muntje in. De desbetreffende jonge zei steeds:"Nee man wacht nog ff haal zodrekt zelf wel wat" Dit is natuurlijk om te beginnen al erg saai van hem en mijn eerste indruk was dan ook dat hij een gierigaard was. De volgende 2 rondjes ging het hetzelfde en steeds wilde hij geen biertje. Hij leek mij een watje, zo zag hij er ook uit, volgens mij was dit een van z'n eerste keren uit.
Een uur later is iedereen kats van de kaart inmiddels heb ik net een biertje voor mezelf gehaald. Ik vraag aan de nieuwe jonge:"Waarom haal jij niets swa?" waarop hij antwoord:"Ik haal zodrekt wel hoor!"
En nu komt het, die jonge loopt ineens van me weg en gaat wat drinken halen. Even later komt hij terug met... ja dames en heren... een br33zaHtJaH!!! Een andere vriend vraagt aan hem waarom hij geen bier haalt in plaats van een br33zAh waarop hij zegt dat hij geen bier lust
Ik loop weg van hem en al m'n matties lopen achter me aan. De jonge die hem meebracht blijft met de nieuwe jonge praten. We lopen naar buiten en gooien het kaartje van zijn jas ergens neer(we hadden die nog in onze zak zitten) Daarna gaan we naar een betere tent en discussiëren nog wat na over de evolutietheorie.
Klacht: Jonge besteld bacardi breezer en zet de rest van de groep voor lul door onze mannelijkheid aan te tasten.
P.S. Jullie hoeven deze OP niet op spellingsfouten te gaan controleren en me daar op te naaien want ik heb deze OP al in Microsoft Word gecontroleerd voor ik hem poste.
foto-impressie stapverhaal(desbetreffende jongen uiterst links)