quote:Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef koningdavid het volgende:
Getver, heeft ie het wel zelf opgeruimd?
Gewoon sowieso zelf drukkenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef zomaareennaam het volgende:
ook irritant: van die kindertjes die zitten te bekvechten wie op de knop mag drukken voor de halte waar jij ook uit moet.... en dan bijna bij de halte ten einde raad zelf maar moeten drukken omdat ze er niet uit komen....
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Of van die mensen die pas drukken als ze de halte voorbij zijn en dan verontwaardigd tegen de buschauffeur gaan lopen schreeuwen dat ze er daar uit moesten
Das heul niet gratis!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ga dan ook gewoon met de auto, noob.
of van die mensen die situaties verzinnenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Of van die mensen die pas drukken als ze de halte voorbij zijn en dan verontwaardigd tegen de buschauffeur gaan lopen schreeuwen dat ze er daar uit moesten
Hoe moet ik dan reizen?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die met de bus reizen![]()
Dan mág je niet eens klagen
per auto, fiets, scooter (quote:
Ik ook maar 1 keerquote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
met de benenwagen - da's zeer gezond en dat kun je volgens mij gezien je fysiek best wel gebruiken.quote:
Inderdaad..quote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nee ik heb geen brommer en nee ik ben geen ajaciedquote:Op woensdag 22 april 2009 22:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Op de brommer, en die heb je vast want je bent een Ajacied
sowieso onzin om de bus te pakken als ze er bij de volgende halte eruit willen. uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Of mensen die al keihard lopen te buttonbashen als de bus wegrijdt bij de halte, als ze er 1 verder uit moeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |