Waarom zou je met de tram gaan als je met de auto kan?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef dieselnoi het volgende:
Mensen die elke dag de auto nemen om naar school te gaan terwijl het nog geeneens op 10min loopafstand is of 1 halte met de metro. Of gelijk de auto nemen als ze een pak melk moeten halen bij de lokale supermarkt![]()
Zoiets heet gemakzucht. en ja, ik laat ook meestal alles aan staan.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef dieselnoi het volgende:
Mensen die elke dag de auto nemen om naar school te gaan terwijl het nog geeneens op 10min loopafstand is of 1 halte met de metro. Of gelijk de auto nemen als ze een pak melk moeten halen bij de lokale supermarkt![]()
Of mensen die hun computer echt 24 uur per dag aan hebben staan zonder dat ze hem gebruiken. En als ik vraag waarom ze hem altijd aan laten zeggen krijg ik als antwoord dat ze te lui zijn om te wachten totdat hij opnieuw is opgestart. HOLY SHIT echt. Ik ben echt met stomheid geslagen naar wat voor niveau de mensheid echt is gedaald.
energie verbruikers
luie mensen
Daar heb je toch een auto voor, pipo?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef dieselnoi het volgende:
Koop dan een scooter of motor. Goedkoper, zuiniger en beter.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Daar heb je toch een auto voor, pipo?
Of is een auto enkel voor lange afstanden? Dan kan ik `m dus soms weken stil laten staan. Wat weer niet goed is voor de auto. Waardoor ie naar de garage moet voor nieuwe onderdelen. Die niet op voorraad zijn. Die gemaakt moeten worden in een smerige fabriek met veel afvalstoffen en dampende schoorsteenpijpen. Die onderdelen die weer met een vrachtwagen naar de garage moet komen. Die vrachtwagen die ontzettend stinkt en slecht voor het milieu is. En dan kan ik dus mijn onderdeel laten plaatsen in mijn auto. Bij dezelfde garagemeneer die dan zegt dat ik de auto niet zo lang moet laten stil staan.
Dus wat kom je nou lullen? Eerst nadenken he?
Nee ik rij dus auto.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:01 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Koop dan een scooter of motor. Goedkoper, zuiniger en beter.
ben je nou echt zo dom ja ?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:01 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
dieselnoi is echt de beste relkloon die ik op FOK heb gezien!quote:
Vooral niet als de zon zo fel begint te schijnen he?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:05 schreef Samsonneke het volgende:
Mensen die buiten komen
Ben daar al maanden niet meer geweest.
Met een scooter of motor hooguit een rugzak meenemen, met een auto veel meer, faalhaasquote:Op woensdag 22 april 2009 22:01 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:05 schreef Samsonneke het volgende:
Mensen die buiten komen
Waar doe je dan je behoefte?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:05 schreef Samsonneke het volgende:
Mensen die buiten komen
In het echt ben ik gewoon een mens.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar doe je dan je behoefte?Een hond moet toch uitgelaten worden zo af en toe?
Ooit gehoord van een aanhang wagen of zelfs speciale compartementen waar je zomaar een paar kubieke meter extra baggage mee creeert?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:06 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Met een scooter of motor hooguit een rugzak meenemen, met een auto veel meer, faalhaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |