Onmogelijk, volgende voorstel.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Ze moeten gewoon eens kappen met etteren tijdens een wedstrijd wat dacht je daar van...
Dan maar alle wedstrijden van het betaalde voetbal zonder publiekquote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Onmogelijk, volgende voorstel.
Ja, en als ze weglopen tijdens een debat of gooien met hun ordner in de 2e kamer (quote:Op woensdag 22 april 2009 21:38 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dan maar alle wedstrijden van het betaalde voetbal zonder publiekZo gelijk alle voetbalclubs weg.
Ik zit natuurlijk een beetje te stokenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, en als ze weglopen tijdens een debat of gooien met hun ordner in de 2e kamer (), dan schaf je de politiek maar af.
Op zich niet zo gek eigenlijk
Moeilijk he, mensen onder elkaar zienquote:Op woensdag 22 april 2009 21:38 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dan maar alle wedstrijden van het betaalde voetbal zonder publiekZo gelijk alle voetbalclubs weg.
Oprotten, vrouwtje.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:38 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Rellen tijdens formule 1, tennis, korfbal, hockey, basketbal, volleybal enzovoort. Ik zeg niet dat het nooit gebeurd is maar het komt zelden voor.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moeilijk he, mensen onder elkaar zien.
Ga weg, huisvrouw.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Rellen tijdens formule 1, tennis, korfbal, hockey, basketbal, volleybal enzovoort. Ik zeg niet dat het nooit gebeurd is maar het komt zelden voor.
Dan noem je toch wel een paar van de grootste fag-sporten op zeg. Korfbal, volleybalquote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Rellen tijdens formule 1, tennis, korfbal, hockey, basketbal, volleybal enzovoort. Ik zeg niet dat het nooit gebeurd is maar het komt zelden voor.
Ik noem expres teamsporten. Heb het toch niet over schermen, karate, judo, jiujitsu, free fight of zo.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan noem je toch wel een paar van de grootste fag-sporten op zeg. Korfbal, volleybal. Un example: Ijshockey, daar knokken ze gewoon op het ijs
.
Want ijshockey is een individuele sport?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik noem expres teamsporten. Heb het toch niet over schermen, karate, judo, jiujitsu, free fight of zo.
IJshockey is een teamsport, en ja tennis is een individuele sport. We hebben het toch over voetbal. Dat is een teamsport waarbij de supporters zich als debielen kunnen gedragen. Een gedeelte van de supporters, niet iedereen natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Want ijshockey is een individuele sport?
Hij probeerde teamsporten op te noemen waar geen rellen voorkomen, dan kom je op dit soort huisvrouwenhomo sporten uit.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Want ijshockey is een individuele sport?
schaken?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:53 schreef geelkuikentje het volgende:
Welke sporten zijn volgens de fokker wel goed genoeg dan? Waar dan geen rellen zijn...
God, werd er weer 1 als laatst gekozen met gymquote:Op woensdag 22 april 2009 21:53 schreef Michielos het volgende:
ik heb nog nooit rellen tijdens Kasparov- Karpov gezien.
Schaken, een sport van hoog niveau...
voetbal... een sport voor paupers en laagopgeleiden
Waarom zouden wij dat moeten verzinnen? JIj probeert een punt te maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:53 schreef geelkuikentje het volgende:
Welke sporten zijn volgens de fokker wel goed genoeg dan? Waar dan geen rellen zijn...
Ik probeer te zeggen noem eens één sport waar rellen voorkomen behalve voetbal. En dan heb ik het niet over een eenmalig incidentje dat gebeurt echt wel eens. Je hebt geen tennis hooligans of zo. Dat soort pauper volk heb je echt alleen bij voetbal. Dat punt probeer ik te maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zouden wij dat moeten verzinnen? JIj probeert een punt te maken.
IJshockey, regelmatig. Je hoort het alleen niet veel omdat het in Nederland niet veel gespeeld wordt.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:56 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen noem eens één sport waar rellen voorkomen behalve voetbal. En dan heb ik het niet over een eenmalig incidentje dat gebeurt echt wel eens. Je hebt geen tennis hooligans of zo. Dat soort pauper volk heb je echt alleen bij voetbal. Dat punt probeer ik te maken.
Kijk, dat wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op woensdag 22 april 2009 22:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
IJshockey, regelmatig. Je hoort het alleen niet veel omdat het in Nederland niet veel gespeeld wordt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
God, werd er weer 1 als laatst gekozen met gym
Voetbalpaupersquote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
God, werd er weer 1 als laatst gekozen met gym
Vechten op het veld en op de tribunes. Zitten niet allemaal gescheiden.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:03 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik niet, weer wat geleerdWat voor relletjes/opstootjes zijn het dan? Stoelen afbreken en richting de tegenstander gooien? Ben nog nooit naar een ijshockey wedstrijd geweest
Zitten de supporters van de twee spelende ploegen gescheiden? Of zit iedereen gezellig bij elkaar?
Ga toch fietsen manquote:Op woensdag 22 april 2009 22:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Voetbalpaupers![]()
Schaken
Andere sporten
Als er iemand veel mat, dan is het Kasparov wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga toch fietsen manSchaken dat is iets wat je doet als je in een rolstoel zit. Tevens is Kasparov de hooligan die een paar keer is opgepakt
.
Schaken is een denksport. Ik denk dat het woord denken je alleen volslagen onbekend in de oren klinktquote:Op woensdag 22 april 2009 22:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga toch fietsen manSchaken dat is iets wat je doet als je in een rolstoel zit. Tevens is Kasparov de hooligan die een paar keer is opgepakt
.
Hahahaha.. Zoooo.. Die komt aan.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Schaken is een denksport. Ik denk dat het woord denken je alleen volslagen onbekend in de oren klinkt
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:10 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Hahahaha.. Zoooo.. Die komt aan.
Moest je daar lang over ( komt ie he) nadenken. Moe-ha-ha-ha
Zozo, wat een prachtige 'diss' zegquote:Op woensdag 22 april 2009 22:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Schaken is een denksport. Ik denk dat het woord denken je alleen volslagen onbekend in de oren klinkt
een partij duurt alleen al 3,4 uurquote:Op woensdag 22 april 2009 22:10 schreef GGMM het volgende:
Schaken is best leuk, maar niet voor langer dan een uur. Voetbal kan je blijven doen.
Lekker boeiend verder om over smaak te discusseren.
Inderdaad, na een paar potjes heb ik dat ook wel gezien.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:10 schreef GGMM het volgende:
Schaken is best leuk, maar niet voor langer dan een uur. Voetbal kan je blijven doen.
Lekker boeiend verder om over smaak te discusseren.
dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat structureel meer mensen aan het rellen slaan van lagere SES en opleidingsniveau. Ik hou ook van voetbal hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 22:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zozo, wat een prachtige 'diss' zeg!!
. Alle voetbalsupporters doen daarom ook MBO hé? Wat denk jij nou, dat meer mensen op de universiteit aan schaken doen dan dat ze van voetbal houden
?
En dat vind jij leuk om te kijkenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
een partij duurt alleen al 3,4 uur
Leuk om te kijken en leuk om te doen.. Samen met wat leerboeken erbij.. heerlijk!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dat vind jij leuk om te kijken![]()
![]()
? Dat was zeker je vervangende opdracht zodat je niet met gym mee hoefde te doen.
Niet als je niemand kent met intelligentie die ook nog van schaken houdt.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
een partij duurt alleen al 3,4 uur
Er staan soms, serieus, advocaten tussenin. Daarnaast genoeg hoger opgeleiden, ook al is dat voor men moeilijk te geloven.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat structureel meer mensen aan het rellen slaan van lagere SES en opleidingsniveau. Ik hou ook van voetbal hoor
Dit klopt, ondanks dat je het niet verwacht volledig.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Er staan soms, serieus, advocaten tussenin. Daarnaast genoeg hoger opgeleiden, ook al is dat voor men moeilijk te geloven.
Omdat je voetbal supporter bent, die zijn niet zo slim.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:16 schreef behangplakker het volgende:
Waarom trap ik eigenlijk in dit getroll
Ik vind HBO niet hoog opgeleid om eerlijk te zijn(ik heb niks tegen VMBO, MBO, HBO, Uni whatsoeverquote:Op woensdag 22 april 2009 22:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Er staan soms, serieus, advocaten tussenin. Daarnaast genoeg hoger opgeleiden, ook al is dat voor men moeilijk te geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |