Onmogelijk, volgende voorstel.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Ze moeten gewoon eens kappen met etteren tijdens een wedstrijd wat dacht je daar van...
Dan maar alle wedstrijden van het betaalde voetbal zonder publiekquote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Onmogelijk, volgende voorstel.
Ja, en als ze weglopen tijdens een debat of gooien met hun ordner in de 2e kamer (quote:Op woensdag 22 april 2009 21:38 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dan maar alle wedstrijden van het betaalde voetbal zonder publiekZo gelijk alle voetbalclubs weg.
Ik zit natuurlijk een beetje te stokenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, en als ze weglopen tijdens een debat of gooien met hun ordner in de 2e kamer (), dan schaf je de politiek maar af.
Op zich niet zo gek eigenlijk
Moeilijk he, mensen onder elkaar zienquote:Op woensdag 22 april 2009 21:38 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dan maar alle wedstrijden van het betaalde voetbal zonder publiekZo gelijk alle voetbalclubs weg.
Oprotten, vrouwtje.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:38 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Rellen tijdens formule 1, tennis, korfbal, hockey, basketbal, volleybal enzovoort. Ik zeg niet dat het nooit gebeurd is maar het komt zelden voor.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moeilijk he, mensen onder elkaar zien.
Ga weg, huisvrouw.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Rellen tijdens formule 1, tennis, korfbal, hockey, basketbal, volleybal enzovoort. Ik zeg niet dat het nooit gebeurd is maar het komt zelden voor.
Dan noem je toch wel een paar van de grootste fag-sporten op zeg. Korfbal, volleybalquote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Rellen tijdens formule 1, tennis, korfbal, hockey, basketbal, volleybal enzovoort. Ik zeg niet dat het nooit gebeurd is maar het komt zelden voor.
Ik noem expres teamsporten. Heb het toch niet over schermen, karate, judo, jiujitsu, free fight of zo.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan noem je toch wel een paar van de grootste fag-sporten op zeg. Korfbal, volleybal. Un example: Ijshockey, daar knokken ze gewoon op het ijs
.
Want ijshockey is een individuele sport?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik noem expres teamsporten. Heb het toch niet over schermen, karate, judo, jiujitsu, free fight of zo.
IJshockey is een teamsport, en ja tennis is een individuele sport. We hebben het toch over voetbal. Dat is een teamsport waarbij de supporters zich als debielen kunnen gedragen. Een gedeelte van de supporters, niet iedereen natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Want ijshockey is een individuele sport?
Hij probeerde teamsporten op te noemen waar geen rellen voorkomen, dan kom je op dit soort huisvrouwenhomo sporten uit.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Want ijshockey is een individuele sport?
schaken?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:53 schreef geelkuikentje het volgende:
Welke sporten zijn volgens de fokker wel goed genoeg dan? Waar dan geen rellen zijn...
God, werd er weer 1 als laatst gekozen met gymquote:Op woensdag 22 april 2009 21:53 schreef Michielos het volgende:
ik heb nog nooit rellen tijdens Kasparov- Karpov gezien.
Schaken, een sport van hoog niveau...
voetbal... een sport voor paupers en laagopgeleiden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |