abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68284298
Beste vuige, achterlijke ransapen; fucking debiele kankerjosti's.

Indien u een product dat ik op Marktplaats te koop aanbied interessant vindt, gelieve dan een fatsoenlijk bod uit te brengen. Dat betekent dat als ik een item aanbied voor ¤ 150,00 een bod van ¤ 25,00 naar alle waarschijnlijkheid te laag zal zijn. Als dat werkelijk alles is wat u te besteden heeft stel ik voor dat u een bezoekje brengt aan de Keileweg. Zeg dan gelijk even uw moeder gedag en doe haar de groeten van mij.

Indien u daadwerkelijk een redelijk bod uitbrengt op een van de door mij aangeboden producten en ik reageer hierop middels een vriendelijke doch zakelijke email waarin ik de hoogte van het door u uitgebrachte bod ter discussie stel en een tegenvoorstel doe, ben dan zo vriendelijk ook een reactie terug te sturen. Indien u hier tegenop ziet denk dan aan het volgende: als uw vader alles waar hij tegen op zag in zijn leven niet gedaan zou hebben zou u hier nu niet zijn.

Met vriendelijke groet,

Verkoper.

Klacht: mongolen die denken dat ze mijn tijd kunnen verspillen. Paupers.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_68284324
Marktplaats is gemaakt voor tokkies man
U MAD?
pi_68284355
quote:
die denken dat niet, die doen dat gewoon...
als je daarmee zit moet je niet zo pauper zijn om op MP iets aan te bieden
pi_68284365
Idd, wat een stel mongolen komen daar.
pi_68284381
Heerlijk gezegd.
pi_68284414
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:32 schreef mschol het volgende:

[..]

die denken dat niet, die doen dat gewoon...
als je daarmee zit moet je niet zo pauper zijn om op MP iets aan te bieden
Ik ben zo naïef om te denken dat er in die pap ook krenten moeten zitten. Het glas is halfvol etc. Ik begin me steeds meer te realiseren dat het glas nog maar een bodempje vloeistof bevat en het een behoorlijk krenteloze pap aan het worden is...
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_68284416
ja idd, meeste mensen die daar dingen op zetten zijn kredietloze losers..
  woensdag 22 april 2009 @ 21:34:07 #8
251710 DJ_Gadget
Lil.Q94 zuigt
pi_68284422
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:30 schreef sinadO het volgende:

Indien u een product dat ik op Marktplaats te koop aanbied interessant vindt, gelieve dan een fatsoenlijk bod uit te brengen. Dat betekent dat als ik een item aanbied voor ¤ 150,00 een bod van ¤ 25,00 naar alle waarschijnlijkheid te laag zal zijn. Als dat werkelijk alles is wat u te besteden heeft stel ik voor dat u een bezoekje brengt aan de Keileweg. Zeg dan gelijk even uw moeder gedag en doe haar de groeten van mij.

Indien u daadwerkelijk een redelijk bod uitbrengt op een van de door mij aangeboden producten en ik reageer hierop middels een vriendelijke doch zakelijke email waarin ik de hoogte van het door u uitgebrachte bod ter discussie stel en een tegenvoorstel doe, ben dan zo vriendelijk ook een reactie terug te sturen. Indien u hier tegenop ziet denk dan aan het volgende: als uw vader alles waar hij tegen op zag in zijn leven niet gedaan zou hebben zou u hier nu niet zijn.

Met vriendelijke groet,

Verkoper.

Praat niet zo bekakt/moeilijk!
En btw ; TS is audiofiel.
Lil.Q94 zuigt
pi_68284423
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_68284515
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:34 schreef DJ_Gadget het volgende:

[..]

Praat niet zo bekakt/moeilijk!
En btw ; TS is audiofiel.
Dit noemt men nu 'normaal Nederlands'. Als je later groot bent en het breezerschap achter je gelaten hebt zul je het nog wel vaker tegenkomen. Beschouw dit topic maar als een eerste kennismaking en trek er lering uit.
  woensdag 22 april 2009 @ 21:39:33 #11
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_68284599
Ts is gewoon een simpele ziel punt.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_68284770
zullen we on topic blijven ?

is wel zo gezellig
pi_68284866
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef kaggel het volgende:
zullen we on topic blijven ?

is wel zo gezellig
ben jij undercover mod ofzo?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_68284975
nee jij?
  woensdag 22 april 2009 @ 21:50:40 #15
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_68284993
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
fam. tokkie is bezig iedereen die ze beledigt een proces aan te doen!! dus ik zou maar oppassen - misschien komen die luitjes zelfs ook wel op fok he?
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_68285119
zelf wel goede ervaring met iemand van marktplaats
zelf ben ik ook wel redelijk netjes in het verkopen van spullen online
behoor ik evengoed bij de tokkies nu?
pi_68285120
quote:
[b]...
als uw vader alles waar hij tegen op zag in zijn leven niet gedaan zou hebben zou u hier nu niet zijn.
mooie
pi_68285176
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:30 schreef sinadO het volgende:

Met vriendelijke groet,

Verkoper.

Marktplaatsverkopers.
Mensen die in het echte leven geen zakenman kunnen zijn.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_68286353
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:54 schreef denkjedat het volgende:
zelf wel goede ervaring met iemand van marktplaats
zelf ben ik ook wel redelijk netjes in het verkopen van spullen online
behoor ik evengoed bij de tokkies nu?
ja.
pi_68286554
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef kaggel het volgende:

[..]

ja.
heel zuur
ik ga mijzelf wel schamen

joe
pi_68286661
schaam jezelf maar.
pi_68286693
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef laforest het volgende:

[..]

Marktplaatsverkopers.
Mensen die in het echte leven geen zakenman willen zijn.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_68286938
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:30 schreef kaggel het volgende:
schaam jezelf maar.
mag ik alweer stoppen met schamen?
pi_68286996
tuurlijk.
pi_68287040
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:37 schreef kaggel het volgende:
tuurlijk.
mooizo,