die denken dat niet, die doen dat gewoon...quote:Klacht: mongolen die denken dat ze mijn tijd kunnen verspillen. Paupers.
Ik ben zo naïef om te denken dat er in die pap ook krenten moeten zitten. Het glas is halfvol etc. Ik begin me steeds meer te realiseren dat het glas nog maar een bodempje vloeistof bevat en het een behoorlijk krenteloze pap aan het worden is...quote:Op woensdag 22 april 2009 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
die denken dat niet, die doen dat gewoon...
als je daarmee zit moet je niet zo pauper zijn om op MP iets aan te bieden
Praat niet zo bekakt/moeilijk!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:30 schreef sinadO het volgende:
Beste vuige, achterlijke ransapen; fucking debiele kankerjosti's.
Indien u een product dat ik op Marktplaats te koop aanbied interessant vindt, gelieve dan een fatsoenlijk bod uit te brengen. Dat betekent dat als ik een item aanbied voor ¤ 150,00 een bod van ¤ 25,00 naar alle waarschijnlijkheid te laag zal zijn. Als dat werkelijk alles is wat u te besteden heeft stel ik voor dat u een bezoekje brengt aan de Keileweg. Zeg dan gelijk even uw moeder gedag en doe haar de groeten van mij.
Indien u daadwerkelijk een redelijk bod uitbrengt op een van de door mij aangeboden producten en ik reageer hierop middels een vriendelijke doch zakelijke email waarin ik de hoogte van het door u uitgebrachte bod ter discussie stel en een tegenvoorstel doe, ben dan zo vriendelijk ook een reactie terug te sturen. Indien u hier tegenop ziet denk dan aan het volgende: als uw vader alles waar hij tegen op zag in zijn leven niet gedaan zou hebben zou u hier nu niet zijn.
Met vriendelijke groet,
Verkoper.
Klacht: mongolen die denken dat ze mijn tijd kunnen verspillen. Paupers.
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
Marktplaats is gemaakt voor tokkies man
Dit noemt men nu 'normaal Nederlands'. Als je later groot bent en het breezerschap achter je gelaten hebt zul je het nog wel vaker tegenkomen. Beschouw dit topic maar als een eerste kennismaking en trek er lering uit.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:34 schreef DJ_Gadget het volgende:
[..]
Praat niet zo bekakt/moeilijk!![]()
En btw ; TS is audiofiel.
ben jij undercover mod ofzo?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef kaggel het volgende:
zullen we on topic blijven ?![]()
is wel zo gezellig![]()
fam. tokkie is bezig iedereen die ze beledigt een proces aan te doen!! dus ik zou maar oppassen - misschien komen die luitjes zelfs ook wel op fok he?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
Marktplaats is gemaakt voor tokkies man
mooiequote:[b]...
als uw vader alles waar hij tegen op zag in zijn leven niet gedaan zou hebben zou u hier nu niet zijn.
Marktplaatsverkopers.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:30 schreef sinadO het volgende:
Beste vuige, achterlijke ransapen; fucking debiele kankerjosti's.
Indien u een product dat ik op Marktplaats te koop aanbied interessant vindt, gelieve dan een fatsoenlijk bod uit te brengen. Dat betekent dat als ik een item aanbied voor ¤ 150,00 een bod van ¤ 25,00 naar alle waarschijnlijkheid te laag zal zijn. Als dat werkelijk alles is wat u te besteden heeft stel ik voor dat u een bezoekje brengt aan de Keileweg. Zeg dan gelijk even uw moeder gedag en doe haar de groeten van mij.
Indien u daadwerkelijk een redelijk bod uitbrengt op een van de door mij aangeboden producten en ik reageer hierop middels een vriendelijke doch zakelijke email waarin ik de hoogte van het door u uitgebrachte bod ter discussie stel en een tegenvoorstel doe, ben dan zo vriendelijk ook een reactie terug te sturen. Indien u hier tegenop ziet denk dan aan het volgende: als uw vader alles waar hij tegen op zag in zijn leven niet gedaan zou hebben zou u hier nu niet zijn.
Met vriendelijke groet,
Verkoper.
Klacht: mongolen die denken dat ze mijn tijd kunnen verspillen. Paupers.
ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:54 schreef denkjedat het volgende:
zelf wel goede ervaring met iemand van marktplaats![]()
zelf ben ik ook wel redelijk netjes in het verkopen van spullen online
behoor ik evengoed bij de tokkies nu?
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Marktplaatsverkopers.![]()
Mensen die in het echte leven geen zakenman willen zijn.
mag ik alweer stoppen met schamen?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:30 schreef kaggel het volgende:
schaam jezelf maar.
mooizo,quote:Op woensdag 22 april 2009 22:37 schreef kaggel het volgende:
tuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |