Ja maar Opa Bakkebaard is nou niet echt een veel voorkomende naam hequote:Op woensdag 22 april 2009 21:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en als iemand het over Yvonne heeft in een tijdschift gaat het ook altijd over de Yvonne van fok.
Mijn opa heet Opa Opa Bakkebaard.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja maar Opa Bakkebaard is nou niet echt een veel voorkomende naam he
Dat idd.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
Je weet dat Opa Bakkebaard de titel van een kinderliedje is?
Nee? En net alsof iemand het over een kinderliedje gaat hebben in de VI. Dit is overduidelijk Sanders. KLB neemt Nederland langzaam over en ik maak er deel van uit. Dadelijk draai ik op voor deze coupe op Balkenende! Wil ik dat? Nee!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
Je weet dat Opa Bakkebaard de titel van een kinderliedje is?
Neem eens een Fok!breakje.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee? En net alsof iemand het over een kinderliedje gaat hebben in de VI. Dit is overduidelijk Sanders. KLB neemt Nederland langzaam over en ik maak er deel van uit. Dadelijk draai ik op voor deze coupe op Balkenende! Wil ik dat? Nee!
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee? En net alsof iemand het over een kinderliedje gaat hebben in de VI. Dit is overduidelijk Sanders. KLB neemt Nederland langzaam over en ik maak er deel van uit. Dadelijk draai ik op voor deze coupe op Balkenende! Wil ik dat? Nee!
Zeker niet! Die gast heeft echt humorquote:Op woensdag 22 april 2009 21:32 schreef behangplakker het volgende:
Die Nico is dan ook een slechte columnist
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:56 schreef Ritmo het volgende:
KLBHet forum met een hoger vrijgezelle mannen-gehalte dan Tweakers.
Wat doe ik hier
Zolang je zelf op fok zit heb je geen recht van spreken.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:56 schreef Ritmo het volgende:
Wat doe ik hier
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zolang je zelf op fok zit heb je geen recht van spreken.
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:56 schreef Ritmo het volgende:
Wat doe ik hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |