Je zou voor de gein eens Falcon FM moeten checken... Een of andere DJ Corleone bezig daarquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:56 schreef Sc0tTy het volgende:
Omg zit Hardstyle.pl radio stream te luisteren, net overgang van Crypsis - Taratura > Donkey Rollers - Followers ... zo slecht heb ik nog nooit een overgang gehoort :/
Prowadzi: Novate at D-Mind and Novate Birthday Bash (24.04.2009)
quote:
ja klopt... Krijg er ook wat van als ik het terug hoor. Binnenkort even contact opnemen met iemand die er over gaat. Ook op radio ontvangst zelf is het echt slechte kwaliteit. Nie zo blij meequote:Op zaterdag 25 april 2009 01:26 schreef Sc0tTy het volgende:
Meh jammer 94kbit, die van hardstyle pl is toch wat hoger
quote:Tracklist:
1. Dozer - Relax
2. A-lusion - 4 Elementz
3. Zany - Conceptions
4. Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music
5. Brennan Heart - Memento
6. Wildstylez - Music or Noize
7. Williams Syndrome - Thunder
8. Tuneboy - Just A Detail (TBY 9-12-2006 mix)
9. Dailucia - Music over mind
10. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ remix)
11. Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Del.
12. Outsiders - Infectious (Alpha Twins mix)
13. Frequencerz - Tomorrow And Beyond
14. Activator & Zatox - Still Drunk
Weekje vakantie, dus in de loop van de komende week ergens komt het er aan, van al die afleveringenquote:
Om 11 uur alquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:04 schreef trxq het volgende:
Deze website is bezig
Hartelijk dank voor uw bezoek aan www.ticketonline.nl
Er zijn op dit moment veel bezoekers op de website waardoor de maximale capaciteit van bezoekers is bereikt.
Probeer het nogmaals. Als het niet lukt probeer het dan opnieuw. De website zal elk moment weer beschikbaar zijn.
Ticketonline bedankt je voor je geduld.
om 12 uur al
Parkeren kost iets van 15 euro voor een nacht. Zo'n tien minuten lopen vd Rai is ook een gedeelte waar het vrij parkeren is. zal eens kijken of ik meer info over die vrij parkeren zone vind op i-net.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook erg zin in vanavond!Dit jaar een keer niet met de trein, maar gewoon met de 4wieler. Weet iemand het parkeren is daar, of enige tips?
Vetquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
Weekje vakantie, dus in de loop van de komende week ergens komt het er aan, van al die afleveringen
Gezellig!quote:
En Fusion is dan Apple in dit hele verhaal. Underdog maar kwalitatief nog altijd het bestequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gezellig!
En Alpha Twins bij Scantrax.. ZON-DE! Echt ongelofelijk zonde.. Ik heb echt een slok-op gevoel hier.. Scantraxx begint de microsoft van de Hardstyle te worden, prominent aanwezig in de grootste feestjesbouwer, verreweg het grootste (en voor de massa het populairste) label, prominent aanwezig in The Platinum Agency.. Eigen WEB-shop binnenkort..
Ik weet het niet. Na het opslokken van Square Beats nu ook A2 records.. Wat hierna? 3 die overblijven? Fusion, Scantraxx, Saifam? Volgende die weg gaat Minus Is More?? Ik heb echt geen idee, maar ik weet wel dat ik dit echt heel zonde vind. A2records had gewoon een andere sound.
maar dan zijn ze geen eigen baas meer, dan is Dov de baas en kunnen ze dus ook niet alles zelf beslissen qua sound en wat ze uitbrengen etc.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
A2 records gaat gewoon onder dezelfde naam verder als Scantraxx sublabel
B-Front heeft dat uitstekend geregeld dacht ik zoquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:02 schreef kollie het volgende:
Wel geinig dat het nu lijkt alsof B-front er bewust voor heeft gekozen om niet mee te gaan naar Scantraxx.
Zin in In Qontrol
Zou wel heel triest zijn. Kan me daar niks bij voorstellen eigenlijk. Denk dat het voor hun ook een stukje gemak en zekerheid meebrengt om onderdak te vinden bij Scantraxx.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan zijn ze geen eigen baas meer, dan is Dov de baas en kunnen ze dus ook niet alles zelf beslissen qua sound en wat ze uitbrengen etc.
Op hardbass in het silverdome draaide hun meesterlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
dat wel, maar ze hebben een harde/rauwe sound en Scantraxx is wat meer melodieus... dus laten we hopen dat de platen van Alpha2 dat niet worden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |