abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68281882
Ow ja, IQ, heb er zin in

Defqon is ook zeker. 10 kaarten kunnen bestellen. Eigenlijk beetje dom nu natuurlijk, want had dus hier nog 2 mensen blij kunnen maken die nog geen kaartje hadden

Met Koninginnedag ga ik naar Arnhem. Vorig jaar was druk maar daar was wel de ultieme sfeer
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:21:31 #27
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68282033
BOYKE!!!!!!!! hallow

Ik loop pas vanaf 7 mee ofzo, newbie die ik ben

maar het niveau is nooit heel hoog geweest hoor: [Hardstyle #1]Hardstyle muziek!!! *O*

daar gaat het ongeveer net als nu hier

Met Queensday helemaal niets nu er geen Audio Attack meer is
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 22 april 2009 @ 20:27:15 #28
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68282227
@ DJ corLeonH:
@ Crusty: - Witte Sunny met wit schaap ... kòn niet missen
@ Jan & Alleman : hoeiiiii!!! zin in zaterdag; lol @ InControl

OP aangepast
Wat je vindt, ...
  woensdag 22 april 2009 @ 20:27:22 #29
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_68282231
Ik ben een Follower vanaf #2
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_68282577
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
BOYKE!!!!!!!! hallow
Bartjuhhhh
quote:
maar het niveau is nooit heel hoog geweest hoor: [Hardstyle #1]Hardstyle muziek!!! *O*

daar gaat het ongeveer net als nu hier
Nou ja, er wordt weinig gepraat over nieuwe releases valt me op. Er komen veel dingen uit bij de welkbekende adressen. Maar niemand post zijn mening hierover. Alleen dat de releases van 2009 slechter zijn dan die van 2008. Maar onderbouwen ho maar.....
  woensdag 22 april 2009 @ 20:47:32 #31
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68282902
kijk en dat is dan het goed voornemen voor de volgende 100 meer inhoudelijke posts over feesten/releases/roddels etc

er moet uiteraard plaats zijn voor rotzooi (het blijft ten slotte een forum ) maar de meerderheid moet inhoudelijk zijn.. ik ben best voor

@ Rip -> Het is een Peugeot 309 -> dat is ook de avond dat we dolly zijn kwijt geraakt, toch Boy ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Tha_Bartman op 22-04-2009 20:55:44 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_68283252
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:

Het is een Peugeot 309 -> dat is ook de avond dat we dolly zijn kwijt geraakt, toch Boy ?
Het spijt me echt
pi_68283429
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow ja, IQ, heb er zin in

Defqon is ook zeker. 10 kaarten kunnen bestellen. Eigenlijk beetje dom nu natuurlijk, want had dus hier nog 2 mensen blij kunnen maken die nog geen kaartje hadden

Met Koninginnedag ga ik naar Arnhem. Vorig jaar was druk maar daar was wel de ultieme sfeer
Er zijn genoeg kaartjes op Fok! te verkrijgen, je mede fokkertjes lief aan kijken en je hebt zo wel een extra kaartje of twee schat ik zo...

*Qua nieuwe releases ben ik echt helemaal niet bij. Volg het niet zo erg meer , verwacht binnenkort wel weer een keer dat ik ger zijn hd ga plunderen. Dan ben ik weer helemaal bij en kan ik al mijn lang opgespaarde gal spuwen !
Partyagenda;
Outdated....
pi_68283454

Honderd delen, jawel.

Gefeliciteerd allen met deze historische mijlpaal.

Dat er nog vele mogen volgen.

@Boy: bashen is makkelijk en leuk, ik maak me er dan ook veelvuldig schuldig aan. Maar om maar in te gaan op het voorbeeld dat je gaf.. Ik heb echt het idee dat de meeste mensen van mening zijn dat 2009 tot nog toe niet hele sterke releases kent. Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar zoveel platen uit 2007 (en 2008 in mindere mate) hebben prachtige pakkende melodieën en proberen niet geforceerd 'stoer' te zijn, of de massa aan te spreken. Heb het dan vooral over de Italiaanse klappers uit dat jaar. Er is (dacht ik) in #98 nog een hele rits posts te vinden met een soort van opsomming van díe tracks. En al die titels zijn kwalitatief ook gewoon heel sterk.

2009 heeft voor mij nog geen Her voice, geen Lockdown, geen Nero, geen Angel om maar wat te noemen. Voor mijn gevoel gaat het gemiddelde niveau meer richting Bleeding for the harder styles en Here we fucking go. Schreeuwerige vocals die makkelijk te onthouden zijn, plat ramwerk, zonder al teveel poespas en diepgang. Wat die diepgang dan ook mag zijn... dat is natuurlijk een kwestie van gevoel. En dat gevoel voor hardstyle ontbreekt hier denk ik bij niemand.

Iets 'goed' vinden omdat er een grote naam aan hangt of simpelweg omdat het binnen mijn genre valt... nee. Creativiteit, orginaliteit, innovativiteit, dat juich ik toe. Als Showtek vandaag een klapper van jewelste uitbrengt ben ik de eerste om toe te geven dat dat wél lekker klinkt. ook al zal dat nooit gebeuren

[ Bericht 36% gewijzigd door 16meter op 22-04-2009 21:19:54 ]
pi_68283553
Dit is trouwens wat ik deze maand heb gevonden

[2_sidez_-_listen-(a2r007)-web-2009-srg]
Activator - Activator.mp3
Activator - Authentic Style.mp3
[Alphaverb_-_go_crazy-web-2009-srg]
[Dailucia-music_over_mind-(mibl001)-web-2009-ssk]
[Dj_isaac_-_the_sound_of_the_underground-(xrate011)-web-2009-homely]
[DJ_Norman_-_Live_For_Nothing-(MYTH014)-WEB-2009-Homely]
[Dozer_-_relax_hawk-(spk031-5)-web-2009-homely]
[Edu_fernandez_and_kalamar-the_power_of_the_new_generation-web-2009-ukhx]
[Francesco_zeta_-_tragedy-web-2009-srg]
[Frequencerz_-_tomorrow_and_beyond-(djuorg002)-web-2009-srg]
[Frontliner_vs_arcadipane_-_outside_world_2009-web-2009]
[Josh_and_wesz_-_like_thiz-(hc011)-web-2009-homely]
[Luna_meets_trilok_and_chiren_-_dhhd_2009_remix-web-2009-homely]
[Matt_restless_-_wake_up_call-(10003272)-web-2008]
[Noisecontrollers_-_ctrl.alt.delete_(in_qontrol_anthem_2009)-(q042)-vinyl-2009-hb]
[Noisecontrollers_-_Dissonance]
[T.a.t.a.n.k.a_project-djs_life-(djuz016)-web-2009-ukhx]
[Technoboy-put_some_grace-(ttc049)-web-2009-ukhx]
[Technoboy_-_ti_sento__4_days-cds-2009]
[The_machine_-_green_forest-(exp063)-read_nfo-web-2009-homely]
[The_r3bels_and_zatox-choirs__pumping_blood-web-2009-ukhx]
[VA-dance_pollution_remix_collection__volume_4-web-2009-ukhx.m3u]
[Zany-the_fusion_of_sound_sampler_3-(fusion050-5)-vinyl-2009-ssk]
[Zany_-_the_fusion_of_sound_sampler_3-(fusion050-5)-web-2009]
[Zatox_meets_the_r3bels-choirs_pumping_blood-(wkd1083)-vinyl-2009-ssk]
  woensdag 22 april 2009 @ 21:25:14 #36
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68284148
Khoorde vant weekend dat er ook een nieuwe release van Kayem komt/is ( ? Geek Speak ?)
Wat je vindt, ...
pi_68284603
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:05 schreef 16meter het volgende:

@Boy: bashen is makkelijk en leuk, ik maak me er dan ook veelvuldig schuldig aan. Maar om maar in te gaan op het voorbeeld dat je gaf.. Ik heb echt het idee dat de meeste mensen van mening zijn dat 2009 tot nog toe niet hele sterke releases kent. Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar zoveel platen uit 2007 (en 2008 in mindere mate) hebben prachtige pakkende melodieën en proberen niet geforceerd 'stoer' te zijn, of de massa aan te spreken. Heb het dan vooral over de Italiaanse klappers uit dat jaar. Er is (dacht ik) in #98 nog een hele rits posts te vinden met een soort van opsomming van díe tracks. En al die titels zijn kwalitatief ook gewoon heel sterk.

2009 heeft voor mij nog geen Her voice, geen Lockdown, geen Nero, geen Angel om maar wat te noemen. Voor mijn gevoel gaat het gemiddelde niveau meer richting Bleeding for the harder styles en Here we fucking go. Schreeuwerige vocals die makkelijk te onthouden zijn, plat ramwerk, zonder al teveel poespas en diepgang. Wat die diepgang dan ook mag zijn... dat is natuurlijk een kwestie van gevoel. En dat gevoel voor hardstyle ontbreekt hier denk ik bij niemand.

Iets 'goed' vinden omdat er een grote naam aan hangt of simpelweg omdat het binnen mijn genre valt... nee. Creativiteit, orginaliteit, innovativiteit, dat juich ik toe. Als Showtek vandaag een klapper van jewelste uitbrengt ben ik de eerste om toe te geven dat dat wél lekker klinkt. ook al zal dat nooit gebeuren
Ow nee, maar in 'mijn tijd' werd wel eens wat gepost wat iemand net geluisterd heeft of als er op dat moment iets nieuws te downloaden was (laten we eerlijk zijn, wie koopt het nou nog? ). En als het nou slechte release betreft dat maakt niet uit. Je gaf je mening erover. Je onderbouwde het dat deels of niet. Maar er kwamen reacties op. Fantastische tijd

Bedoel ik heb jeuk aan mijn vingers gehad over B2W.... ik vind het een ubervette track. Er werd hier een keer geroepen dat het een matige plaat was.
  woensdag 22 april 2009 @ 21:40:16 #38
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_68284624
100
Gefeliciteerd allemaal, zin in In Qontrol
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_68284884
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wat is jullie hardstyle ervaring tot nu toe?
Mijn huisgenoot luistert er al jaren naar en is al naar meerdere indoor feesten (Black, inQontrol enz) geweest. Ik luister het eigenlijk pas sinds een jaar en vooral bij mijn huisgenoot. Vond het in het begin eigenlijk maar niets, ben meer van de (Hard) Trance. (Begrijp me niet verkeerd, geen dance smash hitjes, maar gewoon Trance als in A State of Trance etc.) Maar na een tijdje begon ik het eigenlijk best wel leuk te vinden. Vooral artiesten als Brennan Heart, Technoboy, Headhunterz en Noisecontrollers luister ik nu best veel. Overigens ben ik nog niet echt van Trance af, maar hardstyle vind ik zeker een welkome afwisseling.

We gaan trouwens ook niet met zn 2-en, studiegenoot gaat mee (hele erge hardstyle fan) en een vriend van hem die er ook van houdt.

Overigens ben ik geen mooiboy dus je zal mij niet zien pimpen ofzoiets
  woensdag 22 april 2009 @ 21:55:59 #40
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_68285181
Whoppa 100

Ik zou zeggen, mensen drink er een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus geef er een lap op.

En ik sta wéér tussen de liefhebbers in de lijst Zou tijd worden

PS: waar is mijn link naar de mix
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 22 april 2009 @ 22:03:23 #41
238230 em-dee-em-aa
pi_68285484
Heeft iemand trouwens linkje voor me in pm voor de fok #100 mix?
Alvast bedankt
pi_68286112
proficiat mannen!!

Op naar In Qontrol
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_68287357
lekkere mix LeonH
pi_68288083
Contratulations iedeeen met het behalen van deze mijlpaal, al ga ik pas 30 topics mee oid!

Verder nog het volgende:
quote:
In Qontrol 2009 live uitzending

Net zoals vorig jaar kan je ook dit jaar weer live meeluisteren thuis, want In Qontrol 2009 wordt live uitgezonden door Q-dance Radio.

De timetable voor de live uitzending is als volgt:
21:30 - 22:30 Kamui
22:30 - 23:30 Scot Project
23:30 - 00:30 Wildstylez
00:30 - 01:00 Jeff E
01:00 - 02:00 Headhunterz
02:00 - 03:00 Luna
03:00 - 04:00 Technoboy
04:00 - 05:00 Zany
05:00 - 06:00 Noisecontrollers
06:00 - 07:00 Tat & Zat (Tatanka & Zatox)

Oftewel, er wordt alleen maar uitgezonden uit de You?/Main area.

D-Block & S-te-Fan zal niet live worden uitgezonden, waarschijnlijk omdat er tracks gedraaid worden die op hun nieuwe album komen. In plaats daarvan hoor je aan half uur Jeff E.
En verder DaRipper.. Wel redelijk eens.
Zitten echt wel leuke platen bij, maar er is nog niet echt een plaat waarvan ik zei: WAUW! Misschien dat de NC vinyl er verandering in brengt, hij heeft alleen denk ik wle te lang geduurd.
Het valt me trouwens op dat veel meer DJ's de 2007 Italiaanse klappers met een regelmaat gebruikt. Hopelijk gaat de trend die kant op..
Mixes onder de naam Khadber
pi_68288522
Wel jammer dat nummer 100 op showtek-dag open is hihi
Morgen ff mix luisteren, nu maffen!
Zo niet.. dan toch!
  woensdag 22 april 2009 @ 23:35:25 #46
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_68289239
Gefeliciteerd allen

Mooi dat toch de honderd gehaald is...

Mooiste ervaring.. denk dat dat live in de regen Soutstylers op Decibel 2006 was..Gekkenhuis en doorweekt doorbeuken...

maar sowieso tijdens feesten steeds meer herkennen qua platen, mee kunnen doen en los gaan, heerlijk om het geluid door je heen te voelen dreunen...feesten waar je van te voren niet helemaal weet wat te verwachten die dan geniaal blijken te zijn: Indicator in Huize Maas te Groningen.. Zak dat qua geluid vooruit is gegaan, Hardstyle dat steeds meer positieve aandacht krijgt (en dus ook steeds meer popijopi's aantrekt...... ) Allemaal goed natuurlijk

[ Bericht 35% gewijzigd door Koepert op 22-04-2009 23:43:21 ]
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  donderdag 23 april 2009 @ 00:02:33 #47
238230 em-dee-em-aa
pi_68290038
Even wat voor mij mooie hardstyle hoogtepuntjes speciaal voor topic #100

Defqon 1 2007 - The Prophet
-----------------------------------------
Defqon 2007 was mijn eerste echt grote feest en heb er nog steeds goede herinneringen aan. Vooral de afsluiting van The Prophet blijft voor mij geniaal. Dikke set, mooie show alles gewoon geweldig en gewoon lekker dik half uur langer doorbeuqen

Q-Base 2007 - Set Tatanka en Activator
Wat een geweld was dit zeg, snoeihard geluid daar in de hangar. Iedereen aan het losgaan en 2 supersetjes achter mekaar. Ging toch wel vies los daar:

Defqon 2008 - Totale Plaatje
Vond Defqon afgelopen jaar toch wel het vetste feest, totale plaatje was gewoon geweldig. Heerlijk ronddwalen op het strand in het zonnetje onder het genot van lekkere hardstyledeuntjes. In tegenstelling tot het jaar ervoor zowat alleen maar bij de Red gestaan. Heerlijk

donderdag 23 april 2009 @ 00:08:53 #48
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_68290185
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef LeonH het volgende:

[..]

Zou kunnen... zat ik volgens mij een beetje verkeerd in de timing van het outro van Superstar DJ. Ergens op het eind was er ook nog een klein foutje dat ik iets te vroeg in startte, maar daar ga ik uiteraard niet 2 uur voor opnieuw opnemen als jullie het niet erg vinden
Nee hoor . Voor de rest .
quote:
Voor mijn gevoel gaat het gemiddelde niveau meer richting Bleeding for the harder styles en Here we fucking go.
Daar ben ik het echt totaal niet mee eens..
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 23 april 2009 @ 00:10:20 #49
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_68290228
Gefeliciteerd met de 100 !
Hou de topics al een tijdje in de gaten, maar naar de mix van LeonH ben ik zo nieuwsgierig dat ik besloten heb me maar eens te registreren in de hoop ook een linkje mee te kunnen snaaien Hierbij alvast bedankt. ;P

Om toch nog enigzins aan het topic te contribueren; ben het er idd mee eens dat 2009 tot nu toe qua releases nog niet heel spannend is. Wel weer een stel namen die me heel erg verrast hebben, en waar ik veel van ga verwachten (Crypsis comes to mind). Plaatjes lijken een beetje te gemaakt enerzijds, of juist te generiek anderzijds. Weinig instant-classics nog, maar gelukkig is het jaar nog niet om

Geen Defqon voor mij dit jaar, alhoewel ik me er wel enorm vermaakt heb vorig jaar. Een van de feesten met de warmste herinneringen. In plaats daarvan gaan we dit jaar Decibel eens checken. Ook hoge verwachtingen van!
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
  donderdag 23 april 2009 @ 00:53:24 #50
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_68291324
Wh000000000000000000p #100 Gefeliciteerd iedereen

Ik ga gelijk de set downlaoden en de cue grabben ( thanx daarvoor! )
Ik kan em niet op hardtraxx/lsdb vinden en heb ook geen pm gehad
wie helpt mij !!!

[ Bericht 29% gewijzigd door Sc0tTy op 23-04-2009 01:02:00 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')