quote:
Nou ja, er wordt weinig gepraat over nieuwe releases valt me op. Er komen veel dingen uit bij de welkbekende adressen. Maar niemand post zijn mening hierover. Alleen dat de releases van 2009 slechter zijn dan die van 2008. Maar onderbouwen ho maar.....quote:maar het niveau is nooit heel hoog geweest hoor: [Hardstyle #1]Hardstyle muziek!!! *O*
daar gaat het ongeveer net als nu hier
Het spijt me echtquote:Op woensdag 22 april 2009 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het is een Peugeot 309 -> dat is ook de avond dat we dolly zijn kwijt geraakt, toch Boy ?
Er zijn genoeg kaartjes op Fok! te verkrijgen, je mede fokkertjes lief aan kijken en je hebt zo wel een extra kaartje of twee schat ik zo...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow ja, IQ, heb er zin in
Defqon is ook zeker. 10 kaarten kunnen bestellen. Eigenlijk beetje dom nu natuurlijk, want had dus hier nog 2 mensen blij kunnen maken die nog geen kaartje hadden
Met Koninginnedag ga ik naar Arnhem. Vorig jaar was druk maar daar was wel de ultieme sfeer
Ow nee, maar in 'mijn tijd' werd wel eens wat gepost wat iemand net geluisterd heeft of als er op dat moment iets nieuws te downloaden was (laten we eerlijk zijn, wie koopt het nou nog?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:05 schreef 16meter het volgende:
@Boy: bashen is makkelijk en leuk, ik maak me er dan ook veelvuldig schuldig aan. Maar om maar in te gaan op het voorbeeld dat je gaf.. Ik heb echt het idee dat de meeste mensen van mening zijn dat 2009 tot nog toe niet hele sterke releases kent. Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar zoveel platen uit 2007 (en 2008 in mindere mate) hebben prachtige pakkende melodieën en proberen niet geforceerd 'stoer' te zijn, of de massa aan te spreken. Heb het dan vooral over de Italiaanse klappers uit dat jaar. Er is (dacht ik) in #98 nog een hele rits posts te vinden met een soort van opsomming van díe tracks. En al die titels zijn kwalitatief ook gewoon heel sterk.
2009 heeft voor mij nog geen Her voice, geen Lockdown, geen Nero, geen Angel om maar wat te noemen. Voor mijn gevoel gaat het gemiddelde niveau meer richting Bleeding for the harder styles en Here we fucking go. Schreeuwerige vocals die makkelijk te onthouden zijn, plat ramwerk, zonder al teveel poespas en diepgang. Wat die diepgang dan ook mag zijn... dat is natuurlijk een kwestie van gevoel. En dat gevoel voor hardstyle ontbreekt hier denk ik bij niemand.
Iets 'goed' vinden omdat er een grote naam aan hangt of simpelweg omdat het binnen mijn genre valt... nee. Creativiteit, orginaliteit, innovativiteit, dat juich ik toe.Als Showtek vandaag een klapper van jewelste uitbrengt ben ik de eerste om toe te geven dat dat wél lekker klinkt. ook al zal dat nooit gebeuren
Mijn huisgenoot luistert er al jaren naar en is al naar meerdere indoor feesten (Black, inQontrol enz) geweest. Ik luister het eigenlijk pas sinds een jaar en vooral bij mijn huisgenoot. Vond het in het begin eigenlijk maar niets, ben meer van de (Hard) Trance. (Begrijp me niet verkeerd, geen dance smash hitjes, maar gewoon Trance als in A State of Trance etc.) Maar na een tijdje begon ik het eigenlijk best wel leuk te vinden. Vooral artiesten als Brennan Heart, Technoboy, Headhunterz en Noisecontrollers luister ik nu best veel. Overigens ben ik nog niet echt van Trance af, maar hardstyle vind ik zeker een welkome afwisseling.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is jullie hardstyle ervaring tot nu toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus geef er een lap op.
En ik sta wéér tussen de liefhebbers in de lijstZou tijd worden
![]()
PS: waar is mijn link naar de mix
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
En verder DaRipper.. Wel redelijk eens.quote:In Qontrol 2009 live uitzending
Net zoals vorig jaar kan je ook dit jaar weer live meeluisteren thuis, want In Qontrol 2009 wordt live uitgezonden door Q-dance Radio.
De timetable voor de live uitzending is als volgt:
21:30 - 22:30 Kamui
22:30 - 23:30 Scot Project
23:30 - 00:30 Wildstylez
00:30 - 01:00 Jeff E
01:00 - 02:00 Headhunterz
02:00 - 03:00 Luna
03:00 - 04:00 Technoboy
04:00 - 05:00 Zany
05:00 - 06:00 Noisecontrollers
06:00 - 07:00 Tat & Zat (Tatanka & Zatox)
Oftewel, er wordt alleen maar uitgezonden uit de You?/Main area.
D-Block & S-te-Fan zal niet live worden uitgezonden, waarschijnlijk omdat er tracks gedraaid worden die op hun nieuwe album komen. In plaats daarvan hoor je aan half uur Jeff E.
Nee hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zou kunnen... zat ik volgens mij een beetje verkeerd in de timing van het outro van Superstar DJ. Ergens op het eind was er ook nog een klein foutje dat ik iets te vroeg in startte, maar daar ga ik uiteraard niet 2 uur voor opnieuw opnemen als jullie het niet erg vinden
Daar ben ik het echt totaal niet mee eens..quote:Voor mijn gevoel gaat het gemiddelde niveau meer richting Bleeding for the harder styles en Here we fucking go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |