Dat zeker!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alle beetjes helpenwie het kleine niet eert....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:20 schreef Gijs_ het volgende:
En dat was weer genoeg off-topic, dus nu weer on-topic...hier ook nog wat spamhoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
Krijg steeds meer spijt van het feit dat ik zaterdag niet kan.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:27 schreef Grumpey het volgende:
Hier mensen die zin hebben om mee te lopen met de batavierenrace in mijn team? Het team is heel gezellig, er zijn alleen drie afzeggingen vanwege blessures.
Ik hoor het graag, kosten zijn er niet namelijk en je krijgt er enorm leuk feest bij en een team vol knappe psychologie-vrouwen
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Krijg steeds meer spijt van het feit dat ik zaterdag niet kan.
Overigens een lesje Nederlands voor enkelen onder u,
Dokters zijn de mensen die de gebroken beentjes en verzwikte enkeltjes van je trainees weer oplappen.
Doktoren is een hoog gebouw waarvoor betaald dient te worden.
VanDale.nlquote:Het meervoud van 'dokter' is 'dokters' of 'doktoren'.
overigens wel mooi.. en dok torenquote:dok·ter de; m,v -s, doktoren arts
Met de nadruk heel sterk op ongeveer. Soms gaan ze met 25 al omhoog, soms hebben ze er 35 nodig. Er valt eigenlijk geen peil op te trekken.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat 2 keer zoveel nog maar 0,2 is, ten opzichte van 1 hele bij een competitiewedstrijd en je er uiteindelijk ongeveer 28 nodig hebt om te stijgen!
Ze hebben wel 28 punten nodig, alleen krijgen ze niet standaard 1 punt per wedstrijd:quote:Op donderdag 23 april 2009 13:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met de nadruk heel sterk op ongeveer. Soms gaan ze met 25 al omhoog, soms hebben ze er 35 nodig. Er valt eigenlijk geen peil op te trekken.
Om meerdere redenen kan ik niet: al andere plannen én ik heb een broertje dood aan hardlopen. Tevens is mijn conditie van zo'n abominabel niveau dat ik driekwart wandelend zou afleggen waarschijnlijk.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wikipedia ok, geen goede bron, maar toch
[..]
VanDale.nl
[..]
overigens wel mooi.. en dok toren
Niet zeurderig bedoeld trouwens, maar ik had het idee dat ik het al zo vaak gehoord had.quote:
de zin in het probleem nietquote:Op donderdag 23 april 2009 13:55 schreef Grumpey het volgende:
jammer rpp.
kom op mensen, er zijn toch wel hardlopende hattrickers die zin hebben in een leuke psychologie-vrouwen team om daarmee samen door het landschap te crossen in een busje en elkaar aanmoedigen met een kratje erbij? Om vervolgens te eindigen met het grootste studentenfeest van europa?
Ik dacht het echt, en vond dok toren een leuke uitlegquote:Op donderdag 23 april 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet zeurderig bedoeld trouwens, maar ik had het idee dat ik het al zo vaak gehoord had.
Door jouw ontzettende logische uitleg begon ik namelijk te twijfelen
Bekerwedstrijden zou 2 punten moeten zijn volgens mij.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ze hebben wel 28 punten nodig, alleen krijgen ze niet standaard 1 punt per wedstrijd:
- Als een speler geüpdate wordt na de wedstrijd, krijgt hij het aantal ervaringspunten volgens het wedstrijdtype. Hij wordt geüpdate als hij een doelpunt maakt, een gele of rode kaart krijgt of als hij geblesseerd raakt (zelfs als hij niet gewisseld wordt).
- Aan de andere kant, als hij niet geüpdate wordt, heeft hij een kans om het driedubbele aantal punten te krijgen, en een risico niets te krijgen. Hoe groot de kans is dat hij driedubbele punten krijgt in onbekend, maar het ligt ongeveer tussen de 20-40%.
- In bekerwedstrijden krijgen spelers niet het driedubbele, maar het dubbele aantal punten. Dat zijn vier punten als de speler niet geüpdate hoeft te worden, maar toch ervaringspunten krijgt.
Bron
Het aantal ervaringspunten voor een wedstrijdtype zijn:
3 bij bekerwedstrijden
1 bij competitie
0,2 bij internationale friendly
0,1 bij nationale friendly
Dat beker 2 punten zijn zou kunnen, maar ik dacht zelf altijd 3quote:Op donderdag 23 april 2009 14:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bekerwedstrijden zou 2 punten moeten zijn volgens mij.
Verder kan je dus zelf vrijwel nooit die 28 punten tellen; je moet dan van het standaard nummer uitgaan. En dan kom je doorgaans wel uit bij de 25-35 waar ik het over had.
Het moeten er wel 2 zijn, anders klopt de laatste alinea van dat stuk niet:quote:Op donderdag 23 april 2009 14:11 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat beker 2 punten zijn zou kunnen, maar ik dacht zelf altijd 3
quote:- In bekerwedstrijden krijgen spelers niet het driedubbele, maar het dubbele aantal punten. Dat zijn vier punten als de speler niet geüpdate hoeft te worden, maar toch ervaringspunten krijgt.
Ja, maar alleen na een update, toch? In theorie zou iemand nooit een update hoeven krijgen.quote:Je kunt je ervaring wel precies berekenen mits je de speler minimaal 1 seizoen hebt, en hij minimaal matig leiderschap heeft via de kosten om hem coach te maken en de juiste tabellen. Op de HAG site staat wel een tool om dit te berekenen.
Nee, niet per se na een update volgens mijquote:Op donderdag 23 april 2009 15:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het moeten er wel 2 zijn, anders klopt de laatste alinea van dat stuk niet:
[..]
.
[..]
Ja, maar alleen na een update, toch? In theorie zou iemand nooit een update hoeven krijgen.
En het wordt leuker en leuker.quote:
quote:23-04-2009 15:34 1 615 000 ¤ 2ter FC Pfostenschuss
23-04-2009 15:08 1 302 000 ¤ Barnet United
23-04-2009 13:26 1 276 000 ¤ Mungosi
23-04-2009 12:43 1 250 001 ¤ C.D. Corvera
23-04-2009 11:08 1 225 000 ¤ snowfoot fc
idd leuk voor mij is dat mn FC in mn B team speelt en mede daarom speel ik tegenwoordig ook in t buitenland op woensdag.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alle beetjes helpenwie het kleine niet eert....
Ik loop niet veel hard nee...maar wat is de af te leggen afstand, en wanneer is het?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:55 schreef Grumpey het volgende:
jammer rpp.
kom op mensen, er zijn toch wel hardlopende hattrickers die zin hebben in een leuke psychologie-vrouwen team om daarmee samen door het landschap te crossen in een busje en elkaar aanmoedigen met een kratje erbij? Om vervolgens te eindigen met het grootste studentenfeest van europa?
Jij moet toch ook een voettocht naar Mekka volbrengen dus dan zal deze afstand wel peanuts zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 16:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik loop niet veel hard nee...maar wat is de af te leggen afstand, en wanneer is het?
Mekka komt altijd naar mij toequote:Op donderdag 23 april 2009 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij moet toch ook een voettocht naar Mekka volbrengen dus dan zal deze afstand wel peanuts zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |