Waarschijnlijk zal het meer iets zijn in de trand van: Zit jij op FOK?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het moment dat ik over straat loop en iemand zegt: "Hey, jij bent toch KudFokker ?! "
Dat zou zelfs al grappig zijn...quote:Op woensdag 22 april 2009 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal het meer iets zijn in de trand van: Zit jij op FOK?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
ja dat herken ik wel. dat je dan keihard moet huilen omdat je je kut voelt en dan tijdens het huilen word je blij zo van: wow ik voel iets!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier kan ik me iets bij voorstellen. Ik heb een jaar lang geen emotie gevoeld, dus nu ben ik blij dat ik weer gewoon voel, of dat nou verdriet of vreugde is..
Het is echt niet tof als je boodschappen doet en een of andere kutnerd roept keihard "KREA!!!!!!!!!!"quote:
FOK! take me out heeft veel lurkers dus wie weet.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zou zelfs al grappig zijn...
Aangezien ik bijna niet buiten de reeks post
Precies...quote:Op woensdag 22 april 2009 16:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat herken ik wel. dat je dan keihard moet huilen omdat je je kut voelt en dan tijdens het huilen word je blij zo van: wow ik voel iets!
Tegenwoordig kan ik gelukkig weer gewoon janken hoor.... alleen gebeurt dat vaak bij mn baas op zn kamer en dat vind ik minder. die eikel
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is echt niet tof als je boodschappen doet en een of andere kutnerd roept keihard "KREA!!!!!!!!!!"
Been there, done that.
Wel emoties hebben maar ze niet durven tonen is ook niet fijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat herken ik wel. dat je dan keihard moet huilen omdat je je kut voelt en dan tijdens het huilen word je blij zo van: wow ik voel iets!
Tegenwoordig kan ik gelukkig weer gewoon janken hoor.... alleen gebeurt dat vaak bij mn baas op zn kamer en dat vind ik minder. die eikel
Ik heb sowieso nog wel een schoudertje over voor je murm! Dus wat Nouk zegt, pak de juiste!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies...
Je moet wel bij de juiste mensen huilen, gekkieZo'n baas is dat niet waard.. Hoe gaat het nu?
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]hahaha
Kon je hem van Fok!?
Of kon hij jouw via fok zek maar
op het werk gaat het kut. verder gaat het wel aardig, behalve dat mijn zelfdiscipline is gedaald tot het absolute minimum.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies...
Je moet wel bij de juiste mensen huilen, gekkieZo'n baas is dat niet waard.. Hoe gaat het nu?
Ik heb ooit eens een thaise meditatiecursus gedaan waar ik echt heel veel van opgestoken had. De techniek is eigenlijk heel simpel. Ga ergens heel rustig wandelen, stil zitten of stil liggen. Probeer je te concentreren op wat je voelt, ziet, hoort, ruikt. En als er een gedachte opkomt, dan denk je, hé, dit is een gedachte. En als er een gevoel opkomt, dan denk je, hé, dit is een gevoel. etc. Hou dit ongeveer een kwartier tot een half uur vol. Het werkt heel goed. Maar op een of andere manier kom ik er nooit aan toe.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:34 schreef Murmeli het volgende:
ok dan ga ik me toch in de discussie mengen, dat is mijn probleem. ik wil ook wel stoppen met denken maar mijn hoofd wil dat niet
Ja is goed.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:47 schreef KudFokker het volgende:
Iemand in voor een beetje Truth or Dare tegen de verveling??
nee dat klopt.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel emoties hebben maar ze niet durven tonen is ook niet fijn.
Lijkt me erg vermoeiend. Maar als je het doorzet kan het best wel een werken.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een thaise meditatiecursus gedaan waar ik echt heel veel van opgestoken had. De techniek is eigenlijk heel simpel. Ga ergens heel rustig wandelen, stil zitten of stil liggen. Probeer je te concentreren op wat je voelt, ziet, hoort, ruikt. En als er een gedachte opkomt, dan denk je, hé, dit is een gedachte. En als er een gevoel opkomt, dan denk je, hé, dit is een gevoel. etc. Hou dit ongeveer een kwartier tot een half uur vol. Het werkt heel goed. Maar op een of andere manier kom ik er nooit aan toe.
of hij jou via Fok! kon..quote:
ja dat weet ik. maar dan moet ik echt iets hebben om naar te luisteren, muziek ofzo of iemand die slap ouwehoert anders lukt het niet hoor. dan gaan mijn gedachten veel te snel met me aan de wandel.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een thaise meditatiecursus gedaan waar ik echt heel veel van opgestoken had. De techniek is eigenlijk heel simpel. Ga ergens heel rustig wandelen, stil zitten of stil liggen. Probeer je te concentreren op wat je voelt, ziet, hoort, ruikt. En als er een gedachte opkomt, dan denk je, hé, dit is een gedachte. En als er een gevoel opkomt, dan denk je, hé, dit is een gevoel. etc. Hou dit ongeveer een kwartier tot een half uur vol. Het werkt heel goed. Maar op een of andere manier kom ik er nooit aan toe.
ben je aan het kopen dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whehe, ben echt hard aan het winkelen op wehkamp.nl
Vanavond druk?! strand?!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar dan moet ik echt iets hebben om naar te luisteren, muziek ofzo of iemand die slap ouwehoert anders lukt het niet hoor. dan gaan mijn gedachten veel te snel met me aan de wandel.
ik denk niet voor niks dat ik add heb ofzo he
aah, het is dus kendequote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog wel een schoudertje over voor je murm! Dus wat Nouk zegt, pak de juiste!
Blousjes, en zo nog even een korte broek zoeken...quote:
Ik wou dat ik op dit moment geld had om te winkelen!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whehe, ben echt hard aan het winkelen op wehkamp.nl
vanavond moet ik weer over mn problemen praten met iemand die ik niet meer zo tof vindquote:
Liever niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dat klopt.
ze niet kunnen inhouden als je bij je baas zit ook niet.
misschien moeten wij wat uitruilen tijn
wat dan? ik heb ook lekker voer!!! heb er nu al zin in!quote:
Succesquote:Op woensdag 22 april 2009 16:54 schreef Howl het volgende:
Goed, genoeg hippiegedoe.
Ik ga naar huis. En vanavond rennen
rennenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:54 schreef Howl het volgende:
Ik weet de reden niet precies, ik weet alleen dat ik een aantal keer heb gedacht; "Kan ik nog wel lachen?" En dat ik mijn zus uitzwaaide op Schiphol toen ze een half jaar weg ging, ik huilde wel, maar het deed me gewoon niets. Ik kon zo stoppen, ik voelde me echt belachelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op het werk gaat het kut. verder gaat het wel aardig, behalve dat mijn zelfdiscipline is gedaald tot het absolute minimum.
maarre..mag ik vragen hoe het komt dat je een jaar niks voelde? of is dat iets te prive voor op fok?
ik bedoel ook niet dat jij mijn gejank gaat overnemen, maar jij een heel klein beetje van mij en ik een heel klein beetje van jou. dat je wel makkelijker je emoties laat zien dus, maar niet overal keihard loopt te blerenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Liever niet.![]()
Gelukkig toon ik mijn emoties steeds meer. Alhoewel in sommige situaties probeer ik mijn emoties nog steeds te onderdrukken.
Ik huil bijvoorbeeld nooit. De laatste keer dat ik huilde is een aantal jaar geleden tijdens een festival toen heel erg dronken was.
Laterquote:Op woensdag 22 april 2009 16:54 schreef Howl het volgende:
Je hebt een mooi figuurtje, jij!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat dan? ik heb ook lekker voer!!! heb er nu al zin in!
snuit: handig ja standaard maat. ik pas ook altij wel overal in.
jurk was weer mooi maat 36en ook nog een truitje in S gekocht
![]()
ik ga echt nog bijna denken dat ik dun ben joh!
Aardappelpuree+rode kool+ gehakt... en dan door elkaar prakkenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat dan? ik heb ook lekker voer!!! heb er nu al zin in!
snuit: handig ja standaard maat. ik pas ook altij wel overal in.
jurk was weer mooi maat 36en ook nog een truitje in S gekocht
![]()
ik ga echt nog bijna denken dat ik dun ben joh!
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Aardappelpuree+rode kool+ gehakt... en dan door elkaar prakken
Misschien wel een goed idee.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik bedoel ook niet dat jij mijn gejank gaat overnemen, maar jij een heel klein beetje van mij en ik een heel klein beetje van jou. dat je wel makkelijker je emoties laat zien dus, maar niet overal keihard loopt te bleren
Toedeloe!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga naar huis, snacken met mijn vriendinnetje
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Jullie allebei
past gewoon bij jullie!
Ja dat zit wel goedquote:Op woensdag 22 april 2009 16:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Alles prima!Met joe?
Als het maar na A.S. donderdag is, dan heb ik geld...
hmmm dat klinkt best vervelend ja. goed dat het over isquote:Op woensdag 22 april 2009 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet de reden niet precies, ik weet alleen dat ik een aantal keer heb gedacht; "Kan ik nog wel lachen?" En dat ik mijn zus uitzwaaide op Schiphol toen ze een half jaar weg ging, ik huilde wel, maar het deed me gewoon niets. Ik kon zo stoppen, ik voelde me echt belachelijkEr zit hier nog wel een heel verhaal achter, en dat ga ik inderdaad niet zo op Fok! gooien
Jongen je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 22 april 2009 16:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]![]()
Eten al die hunnebed bewoners dat daar?
Nog niet, maar ik ga het wel een keer proberenquote:
Dat deed mijn moeder vroeger altijd, maar we hebben geen goede oven meer (om een korst op de puree te krijgen)quote:Op woensdag 22 april 2009 17:02 schreef Murmeli het volgende:
@rauw: lekker... moet je stroganoff saus bij doen da's nog lekkerder
en niet prakken haha mar dat is mijn idee. wij deden dat in een ovenschaal in laagjes. saus door het gehakt en dat onderin, dan rode kool erop en dan afdekken met aardappelpureejammie!!
@nouk: thanx ...en fijne avond!!
Het is goed te bunkeren hoor, lekker stevige maaltijdquote:Op woensdag 22 april 2009 17:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik ga het wel een keer proberen
En terecht!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:03 schreef Murmeli het volgende:
oh @ snuit: ook thanx!!
* Murmeli krijgt ineens heel veel zelfvertrouwen
Gewoon gaan, ik kom namelijk nietquote:Op woensdag 22 april 2009 17:04 schreef Ludootje het volgende:
Wie komt er trouwens allemaal op 9 mei?
joh hou nou op mn schoenen gaan stuk als ik ernaast blijf lopenquote:
Mijn oma kookt ook vrij duits.... Schweinhachsenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:05 schreef KudFokker het volgende:
Doe mij maar de Duitse zuurkool van mijn oma!
Met Frankfürter worst, jagerssaus, spekjes en creme freche!!
Nee joh, die slijten dan juist helemaal niet! Alleen moet ik je dan vanavond een voet massage geven!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
joh hou nou op mn schoenen gaan stuk als ik ernaast blijf lopen
niemand komt met zn handen aan mijn voetenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh, die slijten dan juist helemaal niet! Alleen moet ik je dan vanavond een voet massage geven!
Laters B!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:06 schreef Belsezar het volgende:
Zo lekker naar huis! Fijne avond mensen!![]()
Ik zat er vanmiddag aan te denken. Aan de ene kant wil ik naar de FOK!meet aan de andere kant zijn nog andere dingen waar ik ook naar toe wil gaan. Dus ik moet beslissen wat ik doe.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:04 schreef Ludootje het volgende:
Gelukkig heb ik jou nog nooit ontmoetquote:Op woensdag 22 april 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
*wast bloed van handen*
*plukt draadjes kleeding uit tanden*
*schraapt vel onder nagels uit*
*vijlt gebroken nagels bij*
Zo. Dat was een flinke meeting.
nagels vijlenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
*wast bloed van handen*
*plukt draadjes kleeding uit tanden*
*schraapt vel onder nagels uit*
*vijlt gebroken nagels bij*
Zo. Dat was een flinke meeting.
Ik heb iemand geholpen met afmaken. Ik kreeg bijna melij.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nagels vijlen![]()
en wie hebje afgemaakt?
Ik vast wel. Heb toch niets anders in de planning staan voor die dag.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:04 schreef Ludootje het volgende:
hehehequote:Op woensdag 22 april 2009 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb iemand geholpen met afmaken. Ik kreeg bijna melij.
Gelukkig puur zakelijk, want na de meeting konden we weer lachen
Nee dan kwma ik ook in zo'n KF-story voorquote:Op woensdag 22 april 2009 17:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jou nog nooit ontmoet![]()
Met de pet op? Toch wel een modieuze pet hè? Met dingetjes er op. Of juist niet. Ik ben niet zo op de hoogte van de laatste petten-mode.quote:
Heul goed!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vast wel. Heb toch niets anders in de planning staan voor die dag.
nja met pet is het nog harder huilen he....dat staat mij nietquote:Op woensdag 22 april 2009 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Met de pet op? Toch wel een modieuze pet hè? Met dingetjes er op. Of juist niet. Ik ben niet zo op de hoogte van de laatste petten-mode.
nog geneukt?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, het was veel te druk vandaag
Heb in elk geval minder werk kunnen doen dan de bedoeling was.
En ik huil ook weleens van geluk.
Meer vragen?
Wij gaan morgen PM'enquote:
Ja lijkt me ook kei gezellig.quote:
Moest dat nou, een foto van je klavotsquote:
Keuring? Kunnen we er geen en plein [singles]-publique keruing van maken?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oooo!
Jij bent degene die gekeurd gaat worden vanavond!
Hoera voor gaten in handen!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja met pet is het nog harder huilen he....dat staat mij niet
maar ja...al 2 dagen achter elkaar 100 euro aan kleding uitgegeven... moet nie gekker worden hier...anders ga ik failliet
Betere vragen bestaan niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nog geneukt?
ik weet geen betere vraag sorry
ja leuk en dat we dan met rotte tomaten mogen gooien als het bagger isquote:Op woensdag 22 april 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Keuring? Kunnen we er geen en plein [singles]-publique keruing van maken?
Ik zal er zo eens eentje jouw kant op sturen dan.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:26 schreef Murmeli het volgende:
Q: Pm maakt niet uit van wie als het maar leuke PM's zijn...
gaten in handen ja dat is besmettelijk... aangestoken door die kale met zn appels
oh...jij nog geneukt dan?
Wat gaan jullie zaterdag doen?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:27 schreef Murmeli het volgende:
hooooj KZ
het wordt druk zaterdag!! cue komt ook en box
Afgelopen weekendquote:Op woensdag 22 april 2009 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nog geneukt?
ik weet geen betere vraag sorry
haha ach kale mensen kunnen best leuk zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 17:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal er zo eens eentje jouw kant op sturen dan.
Bah, kale mensen..
.
En nee. Niet recentelijk. Stom hè? Er moet meer geneukt worden!
en hier haal ik uit dat jij nu ook zeker komt?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:27 schreef Murmeli het volgende:
hooooj KZ
het wordt druk zaterdag!! cue komt ook en box
LEUGENS!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook kei gezellig.
Ik krijg nooooit PM!
alweer een week geleejquote:Op woensdag 22 april 2009 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ach kale mensen kunnen best leuk zijn![]()
haha ja dan moet je wat te neuken zoeken
ik maandag nog
Hoiquote:Op woensdag 22 april 2009 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatjes * Knuffelzacht is weer thuis... heb zefls al gegeten!
mogelijk... maar misschien ga i kzeilen met een vriendin van mij... hangt ook een beetje van die kale af maar schev vind ik ook sellie met julliequote:Op woensdag 22 april 2009 17:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en hier haal ik uit dat jij nu ook zeker komt?
zou er bijna de BBQ voor afzeggenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en hier haal ik uit dat jij nu ook zeker komt?
Leuk is een understatement voor mij.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ach kale mensen kunnen best leuk zijn![]()
haha ja dan moet je wat te neuken zoeken
ik maandag nog
wij zijn ook erug gezelligquote:
Lijkt me leuk. Mag ik daarna wel douchen?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja leuk en dat we dan met rotte tomaten mogen gooien als het bagger is
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:34 schreef Murmeli het volgende:
KZ heb je nu eindelijk iets gezonds gegeten?
Welke?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga zaterdag naar de dierentuin
kom je ook?quote:
daar heb ik een jaarkaart opquote:
bah, plannen!!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hmmz, wat zijn de plannen precies dan?
Leuke dierentuin.quote:
zon, strand, gezelligheid...quote:Op woensdag 22 april 2009 17:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hmmz, wat zijn de plannen precies dan?
heb je met KZ gezoend dan? oja wacht daar was ik bij zeker?quote:
Dat haal ik toch niet denk ik, dan ben ik veel te laat weer thuis en ze moeten wel gewoon op tijd naar bed (Wil natuurlijk wel de hele dag in de dierentuin rondhangenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:38 schreef Murmeli het volgende:
oh brownie als je dan toch al in rotterdam bent kom dan ook even naar scheveningenneem je de kindjes gewoon mee
VOOR!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zon, strand, gezelligheid...
Ipv terras kunnen we ook zelf allemaal dingen inslaan en echt op het strand zitten ipv duur terras
Klinkt op zich wel gezellig...quote:Op woensdag 22 april 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zon, strand, gezelligheid...
Ipv terras kunnen we ook zelf allemaal dingen inslaan en echt op het strand zitten ipv duur terras
Dan kunnen jullie gelijk levend galgje doen.quote:
Noukiequote:Op woensdag 22 april 2009 17:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel gezellig...
Wie komen er allemaal nog meer dan?
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat haal ik toch niet denk ik, dan ben ik veel te laat weer thuis en ze moeten wel gewoon op tijd naar bed (Wil natuurlijk wel de hele dag in de dierentuin rondhangen)
van jezelf?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ga heeeeeeel veel foto's maken met mijn nieuwe camera
cuegirlie en mrbox ookquote:Op woensdag 22 april 2009 17:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Noukie![]()
Murm en Kwaak maybe
pien wilde geloof ik ook komen
voor de rest weet ik het niet... moeten jullie mij maar ff pm'en dan kan ik lijstje maken
komt jij ook snuit?? zaterdag?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
schijnbaar ga ik vanavond nog even bbq-en.. Later poeliewoepsies van me!
Als die het ook gezellig vinden, wil ik zaterdag wel even langskomen.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Noukie![]()
Murm en Kwaak maybe
pien wilde geloof ik ook komen
voor de rest weet ik het niet... moeten jullie mij maar ff pm'en dan kan ik lijstje maken
dag poelewoepsie!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
schijnbaar ga ik vanavond nog even bbq-en.. Later poeliewoepsies van me!
ohjaquote:
Heb je tieten?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
muts ben je !
kom je niet voor mij dan?
ja i kvind dat wel gezellig. op fok ben je best te hardenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als die het ook gezellig vinden, wil ik zaterdag wel even langskomen.
vind het wel leuk om je weer es te zienquote:Op woensdag 22 april 2009 17:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als die het ook gezellig vinden, wil ik zaterdag wel even langskomen.
dat gaat niet zo goed!quote:
overdag.. vanaf uurtje of 13uur ofzo? of eerderquote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef Q. het volgende:
Oh. Wat is de planning qua tijd? Ik moet s avonds natuurlijk wel weer volop ergens zuipen.
Nou, daar heb ik het maar mee te doen dan!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja i kvind dat wel gezellig. op fok ben je best te harden
En nu met minder haar!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vind het wel leuk om je weer es te zien
eerder dan lig ik nog in bed mafkees! en ik moet uit rottedam komen. ik zeg op zn vroegst 13 uur, anders 14 uur?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
overdag.. vanaf uurtje of 13uur ofzo? of eerder
tnxquote:
ik ben altijd erg goed in het geven van complimentenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik het maar mee te doen dan!
dan ben ik nog bezig met college. had het wel leuk gevonden jullie eens te ontmoeten.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, wel mooi dat ze inzien dat het niet aan jou lag.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tnx
ik heb net gewoon echt zitten huilen
mn persoonlijke beoordeling ging wel door trouwen, heb alleen maar goedjes!
en ze vroegen me recht naar hoe dat nou allemaal zat met het niet af en de samenwerking en toen heb ik het gewoon gezegd
en ze gaf duidelijk aan dat ik het goed gedaan had en dat het niet aan mij lag en zo
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tnx
en ze vroegen me recht naar hoe dat nou allemaal zat met het niet af en de samenwerking en toen heb ik het gewoon gezegd
en ze gaf duidelijk aan dat ik het goed gedaan had en dat het niet aan mij lag en zo
Dat blijkt maar weer!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben altijd erg goed in het geven van complimenten
Eens kijken wat mijn kater doet.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je het mobiele nummer van een van de mensen die er wel is? dan kan je altijd smssenquote:
KNUFFELzacht voor jouquote:Op woensdag 22 april 2009 17:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tnx
Wijn? WIJF!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:50 schreef Ludootje het volgende:
voor Rhu. En nu een lekker wijntje opentrekken en genieten van het weer.
O, okee..quote:Op woensdag 22 april 2009 17:50 schreef liefie_ het volgende:
tnx murm en JB, maar dat is een andere beoordeling dan het product
voor het product krijgen we als groep een beoordeling
maar ik maak het morgen heel mooi af, dan komt het misschien nog goed
Maar het is niet wat minder, het is gewoon niet afquote:Op woensdag 22 april 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, okee..
Je kunt natuurlijk de situatie uitleggen..
Is het een ramp voor je uiteindelijke eoordeling als het wat minder zou zijn?
En je groepje een trap onder hun hol geven
das wel heel erg ernstigquote:Op woensdag 22 april 2009 17:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar het is niet wat minder, het is gewoon niet af
ze hadden het ingelevert gister maar we hebben het terug gehad met de mededeling dat dit niet te beoordelen is (dat betekend dat het dus echt gewoon kutkutkut is)
ze hadden bv alles alleen maar uitgedraait en in een map gegooit, niet eens gaatjes er in en dan in de ringen van de map, nee gewoon los in de map
serieus ik snap niet hoe iemand kan denken dat dat acceptabel is maar oke
Dat is wel heel slecht jaquote:Op woensdag 22 april 2009 17:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar het is niet wat minder, het is gewoon niet af
ze hadden het ingelevert gister maar we hebben het terug gehad met de mededeling dat dit niet te beoordelen is (dat betekend dat het dus echt gewoon kutkutkut is)
ze hadden bv alles alleen maar uitgedraait en in een map gegooit, niet eens gaatjes er in en dan in de ringen van de map, nee gewoon los in de map
serieus ik snap niet hoe iemand kan denken dat dat acceptabel is maar oke
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 22 april 2009 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel heel slecht ja
Dat je dat doet bij je eige spullen en beoordeling moet je zelf weten, maar als anderen er ook last van gaan krijgen, doe je zoiets toch niet?
Eens.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook
ik ben zelf ook niet al te netjes als het over schoolwerk gaat en ook heus wel eens te laat met dingen en zo
maar groepswerk is anders, en stage al helemaal dat is serieus
en al helemaal als je betaald krijgt (en dat krijgen we dus dan moet je ook je best doen en wat afleveren vind ik)
Okee, succes danquote:Op woensdag 22 april 2009 18:05 schreef liefie_ het volgende:
Haha kon dat maar
ik heb gezegd dat ik het wel alleen af maak morgen
dat doe ik dan liever hoor
Naja nu dat andere ding nog dat voor twaalf uur binnen moet zijn vanavond
sterkte met alles!!quote:Op woensdag 22 april 2009 18:05 schreef liefie_ het volgende:
Haha kon dat maar
ik heb gezegd dat ik het wel alleen af maak morgen
dat doe ik dan liever hoor
Naja nu dat andere ding nog dat voor twaalf uur binnen moet zijn vanavond
* Ludootje gaat 24 kijkenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht kijkt ondertussen 21
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En Elisha Cuthbert... Need I say more?
Ligt een beetje aan het type onderzoek, lijkt mequote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef liefie_ het volgende:
heeft iemand trouwens ervaring met het doen van onderzoek en het vergeleiken van resultaten uit interviews en goede literatuur waar ik naar kan verwijzen![]()
Heb het onderzoek al af en gedaan en zo, nu moet ik alleen nog de literatuur er aan koppelenmaar die kan ik niet vinden
ja door interviews dusquote:Op woensdag 22 april 2009 18:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het type onderzoek, lijkt me
Nee ergens in de buurt van Utrecht.quote:
Als je interview goed opgezet is, kan je de resultaten kwantitatief goed vergelijken. Probeer de kern uit de antwoorden van de respondenten te halen en deel deze in in categorieën, zodat je ze naast elkaar kan leggen. Als er multiple choice vragen bij zitten is dit natuurlijk helemaal makkelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 18:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja door interviews dus
het gaat niet over het onderzoek zelf maar over het vergelijken van de resultaten
ik heb niemand opgegetenquote:
ongezellig voor onsquote:Op woensdag 22 april 2009 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ergens in de buurt van Utrecht.
Dan ga ik naar Scheveningen.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ergens in de buurt van Utrecht.
quote:Beste collega’s
Wie heeft er momdeju de n em de m op nijm toetsembord ongewisseld?
Graag neldem bij ondergetekemde.
Net vriemdelijke groet,
jawelquote:Op woensdag 22 april 2009 18:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als je interview goed opgezet is, kan je de resultaten kwantitatief goed vergelijken. Probeer de kern uit de antwoorden van de respondenten te halen en deel deze in in categorieën, zodat je ze naast elkaar kan leggen. Als er multiple choice vragen bij zitten is dit natuurlijk helemaal makkelijk
Volgens mij hoef je verder ook niet echt naar literatuur te verwijzen.
je zoekt literatuur die de resultaten van jouw onderzoek kan rechtlullen zeg maar?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jawel
het onderzoek is al af, goed gegaan en zo
maar nu moet ik het verantwoorden voor school en dus achteraf onzin en literatuur er aan hangen
never mind
Wat een waardeloze medestudenten heb je zeg, dat kan je toch wel ergens in een persoonlijk reflectie op het geheel neerzetten ?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jawel
het onderzoek is al af, goed gegaan en zo
maar nu moet ik het verantwoorden voor school en dus achteraf onzin en literatuur er aan hangen
never mind
kwaak.... maar die is niet thuis. heeft het haast?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:40 schreef Adolecens het volgende:
Wie heeft er verstand van PHP en MySQL onder W2003 etc. ??
Niet direct. Gaat over de dagcijfers. Laat ie me anders even PM'en als ie tijd heeft?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak.... maar die is niet thuis. heeft het haast?
PM hem zelf even, vind ik makkelijkerquote:Op woensdag 22 april 2009 18:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet direct. Gaat over de dagcijfers. Laat ie me anders even PM'en als ie tijd heeft?
Tering! Wat doet hij voor werk? Ik vind 16:35 al laat om thuis te zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:46 schreef Murmeli het volgende:
maar ik gok dat dat niet vandaag wordt hoor... die is denk ik pas om 11 uur thuis van zn werk
Jep samen met cuequote:Op woensdag 22 april 2009 18:41 schreef Murmeli het volgende:
hey boxje, we gaan jou dus ook zien zaterdag?
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:49 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
Wie zijn er aan het huilen van geluk?
Eigenlijk wel. Misschien moet ik ook maar langs komen dan.quote:
Kan hij ze zelf beetje wijzingenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou die dagcijfers echt niet bij willen houden als ik zoveel postte als jij Ado
Ook goed..quote:Op woensdag 22 april 2009 18:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
PM hem zelf even, vind ik makkelijker
ado wat wil je eig doen met de dagcijfers? ik wil ook wel zien op welke plek ik sta vandaag... ben volgens mij ook heel ergquote:Op woensdag 22 april 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou die dagcijfers echt niet bij willen houden als ik zoveel postte als jij Ado
Ik huil wel eens van geluk, maar op het moment niet nee.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:49 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
kan je weer oefenen op je sociale vaardighedenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Misschien moet ik ook maar langs komen dan.
Okequote:Op woensdag 22 april 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik huil wel eens van geluk, maar op het moment niet nee.
Goede avondquote:Op woensdag 22 april 2009 18:49 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
Ja dat is een goed idee.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan je weer oefenen op je sociale vaardigheden
wel positief zijn he, anders mag je niet komen
Doeiquote:Op woensdag 22 april 2009 18:53 schreef Murmeli het volgende:
Murm moet weer weg...was bijna de tijd vergeten...
Dat is flauw.quote:
Ik kom misschien de 9e al,quote:
Of ik de 9de kom weet ik nog niet. Daar moet ik nog over nadenken.quote:
Wat las jij dan?quote:
Wil ik weten wat je dacht?quote:
Dat is toch niet zo moeilijk raden?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je dacht?
mag per PM haha
Ik vroeg me af wat er lekker was aan niet (klaar)komen...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je dacht?
mag per PM haha
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat er lekker was aan niet (klaar)komen...
Ik dacht dat ze ergere dingen dachtquote:
Wat dacht jij dan dat ik dacht?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat ze ergere dingen dacht
Hoiquote:
Dat het ook met Tijn te maken hadquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat het ook met Tijn te maken had
Nu wordt het wel erg ingewikkeld.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat het ook met Tijn te maken had
Gaat wel goed. In ieder geval werk de komende maanden.quote:
jaaaaaaaaa ik las het toppie!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat? Hoe? Waarom?
[..]
Gaat wel goed. In ieder geval werk de komende maanden.
Alles onder voorbehoud hèquote:Op woensdag 22 april 2009 19:11 schreef dawg het volgende:
Wat las ik trouwens? Kom jij naar de meet?
quote:
Ja inderdaad dat is ook mijn plan.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa ik las het toppie!
even daar geen zorgen over kan je aan andere puntjes gaan werken
dawg en bels komen 99.99% zeker dat hebben ze nml BELOOFD!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alles onder voorbehoud hè
Maar dan kom jij natuurlijk niet?
"Fijn" dat dat altijd zolang duurtquote:Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat is ook mijn plan.Over een aantal weken de uitslag van de onderzoeken.
Maar dan is er altijd nog 00.01% over hè?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dawg en bels komen 99.99% zeker dat hebben ze nml BELOOFD!
Jawel, ik kom wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alles onder voorbehoud hè
Maar dan kom jij natuurlijk niet?
kee hoop voor jou dat eruitkomt wat je wil horenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat is ook mijn plan.Over een aantal weken de uitslag van de onderzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |