In 9 van de 10 gevallen werkt het toch niet goed dus ik zie geen reden om het op een Windows machine aan te houden, kost je alleen maar ruimte.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Pff herstelpunten uitzetten is net zoiets als een hond nemen en hem dan later wegdoen
Hele domme vraag dan misschien, maar heb je een linkje van de driver die je bedoeld? :$quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:47 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar push de driver voor een linksys kaart eens op je inprocomm wlan adapter, kan zijn dat je de linksys driver wel gewoon kan gebruiken......
Komt ook ff iemand denken dat hij er verstand van heeftquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Pff herstelpunten uitzetten is net zoiets als een hond nemen en hem dan later wegdoen
er zit maar 1 hdd in.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef Chinless het volgende:
Nja ik zou zeggen begin met een herinstall. Eventueel op een andere schijf.
Andere mogelijkheid is een nieuwe/andere kaart erin en deze uitschakelen / eruit halen
Ehm, als ik mn netwerkkaart uitschakel, heb ik geen I net meerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:06 schreef MilaNL het volgende:
Oke het is overduidelijk je netwerkkaart. Ik heb dezelfde BSOD weleens gehad met een bepaald media-output kaartje.
Probeer je draadloos netwerkkaart drivers een te verwijderen (in apparaatbeheer) en de netwerkkaart te disablen. Kijk of het dan nog steeds voorkomt.
Als het dan nog voorkomt heb je een groot probleem, want dan moet de kaart er echt fysiek uit (zo heb ik mijn probleem toen opgelost, maar dat was een desktop, bij een laptop gaat dit moeilijker).
Als het dan niet meer voorkomt moet je voortaan verbinden met een USB dongle of PCMCIA kaart inderdaad en de geintegreerde kaart uitgeschakeld laten om de BSOD's te voorkomen. Dit is wel jammer want geintegreerd ziet er natuurljik veel mooier uit dan zo'n lelijke stick die eruit steekt.
Je hebt zeker geen garantie meer of wel?
Je kan je stuurprogramma updaten van je interne kaart en dan de driver die ik je gaf gewoon PUSHEN, heb je heel dat kaartje niet voor nodig hoor. Je moet gewoon aangeven dat hij perse die driver moet installeren voor jou kaartje en dan kijken wat hij doet/quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:06 schreef Qwea het volgende:
gaat hem dus niet worden. Tis een extern ding die je in een slot moet pluggen. Aangezien ik die niet heb, kan hij hem niet detecteren en dus niet installeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |