abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:21:52 #76
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_68800899
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:09 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Pff herstelpunten uitzetten is net zoiets als een hond nemen en hem dan later wegdoen
In 9 van de 10 gevallen werkt het toch niet goed dus ik zie geen reden om het op een Windows machine aan te houden, kost je alleen maar ruimte.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:48:01 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68801822
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:47 schreef SpookY22 het volgende:

[..]

Nee dat snap ik maar push de driver voor een linksys kaart eens op je inprocomm wlan adapter, kan zijn dat je de linksys driver wel gewoon kan gebruiken......
Hele domme vraag dan misschien, maar heb je een linkje van de driver die je bedoeld? :$
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:48:31 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68801847
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:09 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Pff herstelpunten uitzetten is net zoiets als een hond nemen en hem dan later wegdoen
Komt ook ff iemand denken dat hij er verstand van heeft

Als je niet weet waar je over praat, ga dan ff lekker naar 49 wil je.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:53:58 #79
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_68802038
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:01:58 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68808654
dank ik ga hem gelijk installen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:06:29 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68808788
gaat hem dus niet worden. Tis een extern ding die je in een slot moet pluggen. Aangezien ik die niet heb, kan hij hem niet detecteren en dus niet installeren.
pi_68808910
Nja ik zou zeggen begin met een herinstall. Eventueel op een andere schijf.
Andere mogelijkheid is een nieuwe/andere kaart erin en deze uitschakelen / eruit halen
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:13:50 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68809015
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef Chinless het volgende:
Nja ik zou zeggen begin met een herinstall. Eventueel op een andere schijf.
Andere mogelijkheid is een nieuwe/andere kaart erin en deze uitschakelen / eruit halen
er zit maar 1 hdd in.

Heb je enig idee wat zo'n kaart + installatie/inzetten ervan mij gaat kosten? Ik zie het niet zitten om mn eigen laptop op te slopen namelijk

Heb stiekem al zitten kijken naar een nieuwe. Als een nieuwe kaart + installatie ervan me 100 euro oid gaat kosten, dan leg ik 320 bij en heb ik een nieuwe laptop met veel betere specs.

Of zeg ik nou iets stoms?
pi_68809251
Een nieuwe kaart wordt dan wel extern. PCMCIA of USB. Nja kost 35 euro ofzo voor een goede.
Ik had even niet er aangedacht dat je een laptop had dus dat is inderdaad lastig.

Indien je wil heb ik nog wel een USB dongle liggen.

Verder heb je in inderdaad voor kleine 500 euro een nieuwe laptop, of dat dan weer alles is weet ik niet.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_68813034
Oke het is overduidelijk je netwerkkaart. Ik heb dezelfde BSOD weleens gehad met een bepaald media-output kaartje.
Probeer je draadloos netwerkkaart drivers een te verwijderen (in apparaatbeheer) en de netwerkkaart te disablen. Kijk of het dan nog steeds voorkomt.
Als het dan nog voorkomt heb je een groot probleem, want dan moet de kaart er echt fysiek uit (zo heb ik mijn probleem toen opgelost, maar dat was een desktop, bij een laptop gaat dit moeilijker).
Als het dan niet meer voorkomt moet je voortaan verbinden met een USB dongle of PCMCIA kaart inderdaad en de geintegreerde kaart uitgeschakeld laten om de BSOD's te voorkomen. Dit is wel jammer want geintegreerd ziet er natuurljik veel mooier uit dan zo'n lelijke stick die eruit steekt.
Je hebt zeker geen garantie meer of wel?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:08:39 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68813111
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:06 schreef MilaNL het volgende:
Oke het is overduidelijk je netwerkkaart. Ik heb dezelfde BSOD weleens gehad met een bepaald media-output kaartje.
Probeer je draadloos netwerkkaart drivers een te verwijderen (in apparaatbeheer) en de netwerkkaart te disablen. Kijk of het dan nog steeds voorkomt.
Als het dan nog voorkomt heb je een groot probleem, want dan moet de kaart er echt fysiek uit (zo heb ik mijn probleem toen opgelost, maar dat was een desktop, bij een laptop gaat dit moeilijker).
Als het dan niet meer voorkomt moet je voortaan verbinden met een USB dongle of PCMCIA kaart inderdaad en de geintegreerde kaart uitgeschakeld laten om de BSOD's te voorkomen. Dit is wel jammer want geintegreerd ziet er natuurljik veel mooier uit dan zo'n lelijke stick die eruit steekt.
Je hebt zeker geen garantie meer of wel?
Ehm, als ik mn netwerkkaart uitschakel, heb ik geen I net meer En das niet zo erg, als ik elke dag een bsod zou krijgen. Ik krijg alleen totaal random een bsod. Nu al 2 dagen niks

Ding is al 4 jaar oud, dus nee geen garantie meer

Ik geloof dat MM nog een heel oud bagger pcmcia ding heeft liggen. Ik kan die erin in proppen natuurlijk om het tijdlijk "geen internet" probleem op te lossen.

Vanaaf maar ff mee aan de slag!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:22:54 #87
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_68813609
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:06 schreef Qwea het volgende:
gaat hem dus niet worden. Tis een extern ding die je in een slot moet pluggen. Aangezien ik die niet heb, kan hij hem niet detecteren en dus niet installeren.
Je kan je stuurprogramma updaten van je interne kaart en dan de driver die ik je gaf gewoon PUSHEN, heb je heel dat kaartje niet voor nodig hoor. Je moet gewoon aangeven dat hij perse die driver moet installeren voor jou kaartje en dan kijken wat hij doet/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')